Gå til innhold

Iril skal bli mamma

Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere er søte! :klemmer:

Jeg er ganske sikker på at det ikke ble noe denne syklusen, og er vel sikkert mer skuffa enn jeg ville innrømme tidligere, men får se. Er jo fremdeles fem dager til mensen, så er kanskje teit å gi opp allerede.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har finstudert nok grafer på FF til å vite at en dags senkning av temp ikke nødvendigvis betyr noe som helst, så fremdeles håp her :lur:

God lørdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har finstudert nok grafer på FF til å vite at en dags senkning av temp ikke nødvendigvis betyr noe som helst, så fremdeles håp her :lur:

Du ødelegger sutringen min her! :nei: Tempen gikk ikke under coverline engang, ikke i nærheten engang..

God lørdag til deg også! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel veldig usannsynlig at jeg skulle klare å holde meg helt til onsdag med å teste, såååååå....

IMG_0007.jpg?t=1270959222

Jepp, supersupersuper svak strek, men den er heldigvis mye tydeligere irl. Måtte bruke iPhonen, og de har jo ikke akkurat verdens beste kamera! Den er også helt tydelig ROSA, her ser den nesten grå ut.

Men, men.. Dette hadde jeg aldri trodd.. Er lettere sjokkskadet her jeg sitter, og skulle ønske streken var sterkere. Klarer ikke juble helt ennå, men prøver meg på et forsiktig

Hurra! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh!!!! :hoppe: :hoppe: :danser: :danser: :danser:

GRATULERER IRIL!!!!

JIPPI!!

:hjerter_rundt: :hjerter_rundt:

Utrolig morsomt at vi testet positivt nesten samtidig :bolledeig:

Du har vel ikke IKM før på onsdag, så da er det ikke så rart den ikke er så sterk ;) Og jeg har funnet ut det nå at jeg får sterkest strek på ettermiddagen/kvelden :)

Endret av Jesse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg ikke vært inne enda, men så morsomt!!

GRATULERER!!!!

Nå må jeg snike gjennom resten av boka di :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter! :hoppe:

Du har vel ikke IKM før på onsdag, så da er det ikke så rart den ikke er så sterk ;)

Nei, det er faktisk sant. Men jeg er så nervøs likevel, er så redd for alt som kan gå galt, og det er tydligvis mannen min også, for han er irriterende rolig.. :kjefte:

Skjønner han jo godt da, tror ikke det er så lett å være far og stå på utsiden, jeg kjenner jo ting på kroppen min, mens han er avhengig av det jeg forteller ham.

Endret av Iril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neimen så utrolig spennende å lese gjennom boken din for første gang og ende opp med den beste nyheten av dem alle! :hoppe:

:danser::hoppe: GRATULERER SÅ KJEMPEMASSE!!! :hoppe::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til dere begge! :hoppe:

Var på middag hos svigermor og det var vanskelig å ikke si noe. Svigermor har jo lengtet etter barnebarn i mange år allerede, så hun kommer til å bli happy! Og svigerforeldrene mine kommer til å bli verdens mest fantastiske besteforeldre! :rødme:

(Foreldrene mine er begge døde, så det er viktig for meg at ungene våre får et nært forhold til mannens foreldre, siden de ikke har andre besteforeldre)

Tipper vi forteller foreldrene hans det i løpet av uken kanskje, og søsteren min også. Hun gleder seg massemasse til å bli tante vet jeg!

Har en overraskende god følelse for dette nå, håper bare det varer! :strix:

Er det forresten for tidlig å lage ticker? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neimen Iril!! GRATULERER!!! :strix: :strix:

Nå ble jeg glad altså :hoppe:

Morsomt at en som ikke har hatt den helt enkleste veien får to blå også :klemmer:

Blir moro å følge med deg videre på ferden (forhåpentligvis kan jeg følge etter om ikke alt for lenge :sjenert:)

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...