Gå til innhold

Iril skal bli mamma

Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Har hatt sykluser på over 150 dager, men det er lenge siden. Siden vi begynte å prøve har den lengste vært 66 dager om jeg ikke husker feil. Den så sånn ut på tempskjemaet, det var rett og slett veldig slitsomt. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt sykluser på over 150 dager, men det er lenge siden. Siden vi begynte å prøve har den lengste vært 66 dager om jeg ikke husker feil. Den så sånn ut på tempskjemaet, det var rett og slett veldig slitsomt. :kjefte:

Oi, der var det vanskelig å lese noe. Du er i din fulle rett til å være opptatt av når EL er :pls::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi, synes charten din ligner mye på min jeg - bare at min snart er dobbelt så lang :fnise:

Kjedelig med sånne monster-sykluser altså - håper du slipper flere sånne! :Nikke:

Ha en fortsatt fin påske :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, huff, ingen bør måtte slite med sånne sykluser, det er drit. Men nå skal du jo snart til gyn. Zia! :kose:

CD24 4DPO:

Hadde en fin temp. i morges, selv om det var frysekaldt i rommet, så da tar jeg det litt mer med ro ang. EL. Har så ømme bryster for tiden at jeg våkner om natten fordi det gjør vondt når jeg snur meg i sengen. Det er ikke vanlig for meg, kan det være pga. pergoen? Litt frustrerende er det i hvert fall, for jeg fikk ikke mer enn fem timers søvn i natt og våknet flere ganger i løpet av de timene.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Milla! :vinke:

Her ligger jeg henslengt på sofaen med laptopen på fanget i kveld, mannen er ute en tur og jeg er for trøtt til å være med. Skal finne sengen med lydbok på øret snart, tror jeg, må bare vente bittelitt til så jeg ikke sovner og våkner ferdig utvilt klokken fire i morgen tidlig.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD25 5DPO:

Føler meg hundre prosent sikker på at jeg får mensen om 8 dager, vet ikke helt hvorfor, men har ingen tro på at det har klaffet denne syklusen. Neste derimot, da skal det klaffe - da er det ny Pergo-kur, så da det gå.

Har aldri vært så rolig etter EL før noensinne, og det er litt deilig. Vanligvis pleier jeg å være nesten syk av utålmodighet og spenning, men nå venter jeg bare på mensen. Dog er det vel en viss fare for at jeg blir bittelitt skuffa når den kommer da.. :fnise:

Har noen rare "symptomer" nå da, tenker det er pga. pergoen. Selv om jeg ikke hadde dem forrige syklus, kan jeg vel få pergo-symptomer denne? Pergo virker jo tydeligvis i to sykluser.

Skriver dem opp, så jeg husker det til neste syklus og kan sammenlikne med da, siden jeg skal bli gravid da.. :fnise:

• ~ Har ekstremt ømme pupper, faktisk så ille at jeg våkner når jeg snur meg om natten og hyler når mannen klemmer meg litt for hardt. Gjør vondt bare å stryke over dem.. :lol:
  • ~ Har en form for pulserende stikkinger i det jeg tror er høyre eggstokk. Var det samme før EL, men da litt lenger ut på siden og ikke pulserende. :sprettoy:
  • ~ Er heftig kvalm.. :spy:
  • ~ Har en god del menssmerte-aktige "greier", noe som jo er litt vel tidlig i syklusen.. :rolleyes:

Vanligvis har jeg ingen symptomer mellom EL og mens, så dette MÅ være pga. pergoen. I så fall er jeg vel heldig som ikke har fått verre plager enn dette, hører jo om de som synes pergo er et mareritt! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å være så avslappet da. Har begynt å prøve å tenke sånn jeg og. At det ikke går nå, men at det skal virkelig skal gå neste gang. Så får det heller komme som en gledelig overraskelse om det går nå.

Hvorfor føler du at du får mensen om 8 dager? Kan like gjerne være gravidsymptomer som noe annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å være så avslappet da. Har begynt å prøve å tenke sånn jeg og. At det ikke går nå, men at det skal virkelig skal gå neste gang. Så får det heller komme som en gledelig overraskelse om det går nå.

Hvorfor føler du at du får mensen om 8 dager? Kan like gjerne være gravidsymptomer som noe annet..

PS: dumt spm av meg. Ser jo at du skrev "vet ikke hvorfor" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei aner ikke, er bare en følelse jeg har.. :gjeiper:

Er jo uansett aaaaalt for tidlig med graviditetssymptomer (derfor jeg tror det er pga. Pergoen), og jeg har hatt det sånn i noen dager nå. Puppene begynte å verke rundt EL og har bare blitt verre og verre, kvalmen kom i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo uansett aaaaalt for tidlig med graviditetssymptomer

Ja, det er vel sikkert det. Bare meg som legger så mye i uvandte symptomer :klaske::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel sikkert det. Bare meg som legger så mye i uvandte symptomer :klaske::fnise:

Tror ikke det er bare deg, men jeg føler jeg er så vant med dette at jeg ikke egentlig tror vi kommer til å få det til noensinne, så da gidder jeg ikke ha forhåpninger.. :fnise:

However, burde ikke lest om RFSU-testen som ble brukt av Blå Fisk IKM-tråden, for nå fikk jeg selvsagt lyst å teste. Det står man kan teste 6 dager etter befruktning, og det er jo i dag.. :sjenert:

Mannen gikk forbi når jeg hadde nettsiden til den testen oppe, så han er jo så klart kjempeklar for å gå ut og kjøpe en sånn.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det er bare deg, men jeg føler jeg er så vant med dette at jeg ikke egentlig tror vi kommer til å få det til noensinne, så da gidder jeg ikke ha forhåpninger.. :fnise:

However, burde ikke lest om RFSU-testen som ble brukt av Blå Fisk IKM-tråden, for nå fikk jeg selvsagt lyst å teste. Det står man kan teste 6 dager etter befruktning, og det er jo i dag.. :sjenert:

Mannen gikk forbi når jeg hadde nettsiden til den testen oppe, så han er jo så klart kjempeklar for å gå ut og kjøpe en sånn.. :ler:

Kan heller ikke forestille meg at vi får det til. Vanskelig å se

for seg.

Hva er dette for en test? Har veldig lyst på en sånn test. Men er det sånn at alt håp er ute om man ikke tester posotivt på en slik test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne. Mannen kom hjem med en nå nettopp, får se om jeg klarer å la være å teste i morgen.. :skratte:

Alt håp er ikke ute før man får mensen egentlig. Mange produserer HCG sent, og egentlig er det jo ingen vits å teste så tidlig. Men ja, denne nysgjerrigheten da.. Jeg begynner å tenke at siden jeg uansett har null tro på at det klaffet denne mnd, gjør det jo ingenting fra eller til om jeg tester tidlig eller ikke.. :ler:

Ja, det er vanskelig å se for seg, det er sikkert der det ligger. Men så prøver jeg å tenke at folk får det til hele tiden, og det er jo ingen grunn til at ikke vi skal få det til like gjerne som andre. De aller fleste får det jo til..

I dag har jeg en helt grusom verking i leddene, noe som forsåvidt er vanlig for meg, men nå er det ekstra ille. Så da ligger jeg her rett ut og orker ikke gjøre noen annet enn å kikke innom KG hvert 15. minutt. Folk må tro jeg ikke har noe liv.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da er vi to :ler:. Blir somt nevnt godt å begynne hverdagen igjen nå. Skal på yoga nå snart. Blir godt, for jeg har og vondt i leddene. Sliter med hofter/bekken. Veldig redd for at jeg har bechtrew, siden nær familie har det. Trening og tøying hjelper uansett hva det er, så får fortsette med det.

Veldig frista til å kjøpe en slik test :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synes nesten du skal gjøre det.. :popcorn: Men det er vel lenger siden din eggløsning enn min? Når venter du mensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...