Gå til innhold

burde jeg barbere musa for kjærestens skyld?


Gjest kozekoze

Anbefalte innlegg

Jeg barberer meg alltid, men beholder trekanten. Men det er fordi JEG foretrekker å ha det slik.Har hatt det slik i veldig mange år, uavhengig av partner eller ikke. Min kjære har ingenting i mot det, men om han hadde foretrukket full busk hadde det faktisk ikke vært styrende for hvilken frisyre jeg har nedentil.Det er din kropp og ditt underliv. Det er du som bestemmer hvordan det skal se ut. At han har sine foretrukne varianter, helt greit. At han spør på en høflig og ordentlig måte om å " få" det slik, også helt greit. At han betegner underlivet ditt som skittent fordi det ikke er den frisyren han foretrekker, ikke greit.

Det er helt greit å strekke seg litt for å tilfredstille partneren. Men ikke for enhver pris. Om du synes det er for mye pes å holde det glatt, ja da er det helt greit. Det bør i allefall være helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenter må altså fikse på utseendet for å være bra nok for gutta, mens dere menn fortsatt kan gå rundt å se ut som neandertalere??

Det er jo dere jenter som av en eller annen grunn foretrekker neandertalere, kan jo ikke bruke det mot oss når det passer dere :(

Men til ts, jeg syns du skal prøve brasiliansk voksing, dersom typen din gjør det først... =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kjæresten har en preferanse og tenner på glattbarbert mus, faktisk i en sånn grad at han pusher for å få det, så burde du kanskje ta det til etterretning. Litt av vitsen med kjæreste er vel at han skal ta tenning?

Men det er selvsagt ikke sikkert at en fyr som sier sånt om deg, egentlig fortjener det. Han burde heller ha sagt det på en positiv måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, du går så mye på skolen at du ikke har tid til å barbere musa di? Haha, dagens. Dette er jo helt klart et troll. Hvis det er sant så ser du sikkert ut som et troll uansett siden du aldri barberer deg.

Tenk om typen din skulle slutte å tørke seg i ræva? Hvorfor skal han gidde å gjøre det for deg? Han har vel skole eller jobb som tar for mye tid han også?

Fitte med jungel er motbydelig, kan tenke meg at kuk med jungel er like motbydelig for dere jenter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, du går så mye på skolen at du ikke har tid til å barbere musa di? Haha, dagens. Dette er jo helt klart et troll. Hvis det er sant så ser du sikkert ut som et troll uansett siden du aldri barberer deg.

Tenk om typen din skulle slutte å tørke seg i ræva? Hvorfor skal han gidde å gjøre det for deg? Han har vel skole eller jobb som tar for mye tid han også?

Fitte med jungel er motbydelig, kan tenke meg at kuk med jungel er like motbydelig for dere jenter også.

Eller, svarte litt kjapt jeg. Jeg tar selvfølgelig forbehold om at han barberer kuken sin! Hvis han ikke gjør det, selv om du vil han skal gjøre det, så bør du bare gi faen i ham.

Jeg barberer min fordi dama vil det.. Det tar vel maks 30 min av uka mi. På samme måte krever jeg at hun skal barbrere sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten kjæresten din sa fra om dette var langt fra koselig, og helt unødvendig spør du meg. Det er din kropp, og du bør gjøre det du er mest komfortabel med.

Vil du slippe å barbere hele tiden kan epilator være tingen; da gjør du det kun hver tredje uke, så det sparer du masse tid og krefter på. Gjør litt vondt, siden man napper hårene ut med roten. En slik koster altfra en 500 lapp og oppover, og Braun sine er gode! :) Jeg ser på en slik som en investering, siden man kan ha den i mange år. Ellers kan du prøve med voks for hjemmebruk, som også er billigere enn brasiliansk voksing i salong (støtter forøvrig forslaget om å si at du gjør det om han spanderer). Dette er mer varige alternativer enn å barbere, og man slipper å være "stikkete" nesten hele tiden. Men selvsagt; bare hvis du selv ønsker det, ikke kun pga hva kjæresten din sier!

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, du går så mye på skolen at du ikke har tid til å barbere musa di? Haha, dagens. Dette er jo helt klart et troll. Hvis det er sant så ser du sikkert ut som et troll uansett siden du aldri barberer deg.

Tenk om typen din skulle slutte å tørke seg i ræva? Hvorfor skal han gidde å gjøre det for deg? Han har vel skole eller jobb som tar for mye tid han også?

Fitte med jungel er motbydelig, kan tenke meg at kuk med jungel er like motbydelig for dere jenter også.

Syns ikke hverken fitte eller kuk med "jungel" er motbydelig. En bæsj er motbydelig.

Men greit å barbere seg litt innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ejala

Barberingen tok altfor mye tid og jeg måtte prioritere skolen. Jeg orker heller ikke å barbere leggene og armhulene annenhver dag hvis jeg har dårlig tid om mårraen.

Jeg undrer meg litt over dette, må jeg innrømme. Hvor mye tid bruker du på å barbere deg, dersom det går ut over skolearbeidet å gjøre det? Jeg tar hele pakka mens balsamen/hårkuren godgjør seg i håret på hodet ...

Men epilator, som noen sa tidligere i tråden her, er et tips jeg også vil anbefale.

Og jeg er enig med dem over meg som svarte at han kan betale det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår TS veldig godt jeg. Det krever faktisk litt tid og jobb dersom man skal være glattbarbert til envher tid! Selv kan jeg ikke barbere meg mer enn en gang i uka, ellers blir det forferdelig nuppete, sårt og vondt (eksen sa at jeg så ut som en ribbet høne - ja, er kanskje penere med litt hår likevel da?). Og dette er selv om jeg følger alle mulige råd for å unngå dette, men huden min er vel litt ømfintelig. Jeg er også student og har ikke råd til å bruke 500 kr i måneden på en brazilian - det er faktisk ganske mye penger når man fra før av må snu på hver eneste krone! Hvorfor skal man da etterkomme parterns ønske når han i tillegg sier det på den måten han gjør??

Mitt forslag til TS er å barbere så ofte hun selv føler for, be typen klappe igjen eller spandere en brazilian på henne en gang i måneden. Man skal da for guds skyld være komfortabel med seg selv midt oppi det hele også, eller lever vi fortsatt i en tid da en kvinnes eneste jobb er å gjøre seg selv attraktiv og fin for mannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hvor gammel er du egentlig? 60? Det er dirkte kvalmt og ekkelt synes nå jeg. Stakkars stakkars kjæresten din som må grava tunga si ned i en busk for å finne frem. Nå ble jeg ordentlig kvalm av deg. Jeg er jente selv, og gjør det hele tiden. Det finnes grenser. Å nei, det går ikke utover skolen. Lykke til med sex livet sier bare jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller lever vi fortsatt i en tid da en kvinnes eneste jobb er å gjøre seg selv attraktiv og fin for mannen?

Ikke den eneste. Men hallo? Vil hun ha en mann, og ikke tar til takke med en hvilkensomhelst utgave, bør hun da være litt lydhør for hva som tenner ham, før kompassnåla hans begynner å peke i en annen retning? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du egentlig? 60? Det er dirkte kvalmt og ekkelt synes nå jeg. Stakkars stakkars kjæresten din som må grava tunga si ned i en busk for å finne frem. Nå ble jeg ordentlig kvalm av deg. Jeg er jente selv, og gjør det hele tiden. Det finnes grenser. Å nei, det går ikke utover skolen. Lykke til med sex livet sier bare jeg..

Kjære vene for noen svar...........!

Til TS: Dersom DU ikke vil / ønsker å barbere deg, så lar du det være. Han kan si hva han vil, men vi lever faktisk ikke i et samfunn der den ene kan bestemme hva den andre skal gjøre.

Endret av Modic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å gjøre deg fin for kjæresten, ingen som tvinger deg. På andre siden så er det ingen som tvinger kjæresten din til å holde på ei jente som ikke gidder gjøre seg fin for ham heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

For en trist verden vi lever i. Her synes menn tydeligvis det er greit å gå fra en kvinne som ikke vil/kan barbere seg glatt. Jeg håper jenter tenker seg godt om før de slår seg til ro og stifter familie med en slik mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke den eneste. Men hallo? Vil hun ha en mann, og ikke tar til takke med en hvilkensomhelst utgave, bør hun da være litt lydhør for hva som tenner ham, før kompassnåla hans begynner å peke i en annen retning? :gjeiper:

Ehm, så hvis hun har noen mm hår der nede noen dager i uka så har hun egentlig seg selv å takke den dagen han er utro eller dumper henne? Blir for dumt for min del. Selvfølgelig ønsker man jo å tenne mannen sin - men om et kriterie for at dette skal skje er at en må være glattbarbert til envher tid, da er virkelig ikke det noen mann å samle på heller. Det høres da vitterlig ikke ut som hun lar det gro full skog der nede heller, og det viktigste poenget her, synes jeg, er hvordan typen til TS prøver å "tvinge" henne til å etterkomme hans ønsker - fordi det er stygt og ekkelt med litt hår? Jeg håper virkelig denne fyren i så fall har en glattbarbert kropp til enhver tid i så fall... Hvis ikke burde han som jeg allerede har sagt, enten klappe igjen eller spandere voksing på dama si.

En annen ting er at man skal da ikke gå på helt på tvers av seg selv heller da, bare for å tenne en mann? Nå er ikke dette all verden i forhold til å gjøre ting man ikke liker selv, men det er tankegangen til enkelte her som gjør at jeg lurer litt på hvor langt kvinner er villige til å "ofre" bare for at en mann skal like henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes kjæresten din la dette fram på en særdeles dårlig måte. Ekkelt og skittent? Nei vet du hva, om kjæresten min noensinne hadde sagt noe slikt til meg hadde det ikke blitt noe på han på LAAANG tid!

Men til saken: jeg ser det slik at min mus er min sak. Jeg og bare jeg bestemmer over det området. Har absolutt ingenting imot at kjæresten min gir uttrykk for hva han liker(er nå glattbarbert fordi han hintet til at han liker det best),og det er selvfølgelig viktig for meg at kjæresten min synes jeg er tiltrekkende. Men til syvende og sist er det mitt valg, og hvis jeg ikke var komfortabel med eller ikke gadd å barbere meg, så får han bare respektere det! Synes du skal gjøre det klart for kjæresten din at det er ditt valg, og at du ikke aksepterer at han snakker til deg slik han gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøss!!! Hvem i alle dager bruker ordet "mus"? :haar: Er forøvrig enig med Harlekin om at her var det mye stygg munnbruk!

TS; ditt underliv, ditt valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på Vita elns. og kjøp en boks med Veet varmvoks. Koster rett under hundrelappen og varer lenge. Jeg tåler heller ikke barbering, epilatoren er syyykt vond på musa og vanlige voksstrips er klissete og lite effektive. Varmvoksen er helt super når du har teknikken. Absolutt det beste alternativet. Da slipper du å tenke på shaving på flere uker.

Jeg hadde ikke giddet å være glatt kun for min egen del, men jeg er enig med de her som sier at man bør imøtekomme kjæresten littegrann. Jeg vet at min liker meg best glatt, men jeg gidder ikke å stresse om jeg går en stund uten å vokse, for han gidder ikke å fjerne noe selv. Da kan han ha det så godt. Tar det alltid før det blir særlig masse da. Det fortjener han ikke.

Det virker som om TS' kjæreste fremdeles befinner seg på barnehagestadiet formuleringsmessig. Jeg hadde bitt både snurt og såret om jeg fikk slengt i meg at jeg var ekkel. Hadde fortalt han at jeg ble lei meg, og håpet at det sank inn. Men jeg hadde fortsatt gjort meg deilig for kjæresten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...