Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen

Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Gratulerer med leilighetskjøp! Det gikk fort fra salg til kjøp! Wow!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Alabama skrev (På 31.5.2010 den 14.31):

Nå må jeg jo bare blir gravid!!!??

hehe.. selvsagt!

Grattis med kjøp - slott og greier og greier :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Det gikk veldig fort, ja!! Vi har sett et par mnd nå, men bare lagt inn bud på en annen tidligere. Vært litt redd for å kjøpe noe nytt før vi er sikre på å få solgt. Men det var helt magisk med denne. Hadde egentlig ikke tenkt til å gå på den siden den ikke så så fin ut på bildene og at den kom til å bli dyr, men vi gikk likevel, bare for å ha sett. Den var utrolig flott. Veldig deilige hvitnyanser, høyt under taket, store vinduer og lunt på en måte. Varmt og godt, men luftig likevel.. Var sånn ro der liksom, behagelig å være der. :hjerter: Som samboer sa; dette er den eneste leiligheten hvor det ikke har føltes unormalt å sette seg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har søkt på jobb der vi kommer fra, og er han så heldig å få den blir vi nødt til å flytte, så jeg har allerede sett meg ut en leilighet jeg vil ha :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alabama skrev (På 31.5.2010 den 18.58):

Så mange som skal kjøpe hus og leiligheter for tida!!

:jepp: Sier det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjøp og salg :hoppe: . Du skal ikke se bort ifra at det klaffer for deg snart og :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Alabama

Jeg tror det allerede har klaffet! Har overbevist meg selv om at det klaffet i helga. Har ingen symptomer enda, men bare vent... Hehehheh...

Hvorfor tenke negativ når jeg kan tenke positivt?

Skal videreføre GourmetLines veddemål med å ikke teste før IKM. Det er neste lørdag.

:spise: Hjemmelaget tacopizza med litt for flat bunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I like the way you think :jepp:

Bare vent å se. Du har nok rett i at sommervarmen hjelper oss alle og at mange KG-babyer melder sin ankomst om 9-10 mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alabama skrev (På 4.6.2010 den 16.43):

Jeg tror det allerede har klaffet! Har overbevist meg selv om at det klaffet i helga. Har ingen symptomer enda, men bare vent... Hehehheh...

Hvorfor tenke negativ når jeg kan tenke positivt?

Skal videreføre GourmetLines veddemål med å ikke teste før IKM. Det er neste lørdag.

:spise: Hjemmelaget tacopizza med litt for flat bunn.

:fnise: det klaffer jo hver gang! Det som er så rart er bare at det ikke blir noe ut av den... :sjenert:

Du kjører videre uten testing ja, :tommelopp: bedre det. Så blir man bitte litt mindre opphengt :ler:

Ha en strålende Helg Alabama, for det skal jeg. Drakk ikke en dråpe i går, sparer meg til musikkfest i dag :kul:

:kaffekopp::sol:

:skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...