Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Min mann måtte aldri innom legen sin, kan du ikke ringe gynekologen din og høre om han kan levere sædprøve der? Det gjorde min mann, tror ikke fastlegen hans har den fjerneste anelse om at vi ble utredet engang, og mannen min traff aldri gynekologen min. Han leverte sædprøven i et urinprøveglass i en pose til gynekologens sekretær, og så fikk vi brev om resultatet. Kan vel knapt gjøres mer "anonymt". ;)

Oj, det hørtes jo veldig bra ut! Kanskje jeg skal ringe og høre? Hvor mye kostet det egentlig?

PP10... :hakeslepp:

Men jeg vil tro at spiren setter seg en gang det er ment for det :) I såfall er det jaggu meg en seig spire... :fnise: Ha en fortsatt fin onsdag! :klem:

Ja, og det bør virkelig være en søt kid!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!

Lenge siden!

Ser vi har sklidd litt fra hverandre, hvis jeg kan si det sånn..??

Hehe:)

Ser det er litt berg og dalbane med syklusen her! For noe kjedelige greier! Man vil så gjerne, men ja, det klaffer jo når man minst venter det! Får håpe mannen tar guts til seg og får levert inn en prøve, slik at det ikke drøyer i lengste laget!!

Eg heie på deg!!!

Skal kommme innom oftere, :klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Lenge siden!

Ser vi har sklidd litt fra hverandre, hvis jeg kan si det sånn..??

Hehe:)

Ser det er litt berg og dalbane med syklusen her! For noe kjedelige greier! Man vil så gjerne, men ja, det klaffer jo når man minst venter det! Får håpe mannen tar guts til seg og får levert inn en prøve, slik at det ikke drøyer i lengste laget!!

Eg heie på deg!!!

Skal kommme innom oftere, :klemmer::klemmer:

Rart å tenke på at vi starta sånn ca samtidig.. Og snart har du en baby! Er nok litt misunnelig på dere gravide, derfor jeg er litt dårlig til å følge med i bøkene deres.. :trist:

Men er virkelig glad på dine vegne! :klem: Unner virkelig alle å bli gravide så raskt :enig: , for det er kjipt å gå og vente. :sukk:

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Ja, men tro eg det er ikke noe mer jeg ønsker at du skal få oppleve det samme. Kunne ønske jeg kunne trylle for deg! Jeg forstår og at det ikke er kjekt å lese i gravidbøker, iallfall nå på slutten, så har jeg tillat meg å klage littegranne!

Men du stikker innomm hvis du føler for det, hvis ikke så skal iallefall jeg holde meg oppdatert!

Vet at mange synes det er urettferdig at jeg har en dagbok der det klaffet så fort, og at det sikkert ikke er så kjekt å skrive i min bok, men jeg synes det har vært slitsomt selv, for det er ikke så lett å være hu der der klaffa for med engang, hu vet ikke hva hu snakker om osv..men håper iallefall at de sporene jeg legger igjen her, letter litt på humøret!!

:klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet at mange synes det er urettferdig at jeg har en dagbok der det klaffet så fort, og at det sikkert ikke er så kjekt å skrive i min bok, men jeg synes det har vært slitsomt selv, for det er ikke så lett å være hu der der klaffa for med engang, hu vet ikke hva hu snakker om osv..men håper iallefall at de sporene jeg legger igjen her, letter litt på humøret!!

:klemmer::klemmer:

Nei, det synes jeg absolutt ikke! Som prøver må du jo få lov til å ha en dagbok!? Du har bare vært veldig heldig å sluppet å prøve! :fnise:

Uansett veldig hyggelig at du stikker innom! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det hørtes jo veldig bra ut! Kanskje jeg skal ringe og høre? Hvor mye kostet det egentlig?

Uhm.. Det er så lenge siden, men jeg tror 300 kr kanskje? Defintivt verdt det, for mannen var heller ikke så veldig lysten på å gå til fastlegen med dette problemet, han deler fastlege med foreldrene sine og selv om han har taushetsplikt, skjønner jeg godt at det føles litt snålt når det gjelder sånne ting.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg henta ut resepten på pergo. :enig: Gikk forbi apoteket og tenkte at jeg kan jo bare sjekke om de har fått inn!? Leste tidligere i dag på nettet at det har vært mangel på pergo på apotekene i nesten hele år, men at de muligens fikk inn denne uka eller ukke 44.

Hadde planer om å vente til jul og samboer hadde fått sjekka seg, men så hadde jeg plutselig ikke tålmodighet til det.. :sjenert:

Har avtalt at jeg prøver pergo denne mnd, og neste måned sjekker samboer seg hvis det ikke blir noe resultater!

Håper jeg slipper unna de verste bivirkningene... :pls:

Så da blir det første pille på fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å høre hvordan det går, selv om jeg også er litt skeptisk :sjenert: Skal ikke pergo stabilisere syklus + gjøre at man får EL? Hvis du har begge deler i orden vet jeg ikke helt hva pergo skal gjøre for deg? Ikke for å være ekkel altså, jeg kjenner ikke så godt til pergo.. :vetikke:

Det høres ut som du har bestemt deg, så da sier jeg lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til det å plutselig ikke klare å vente mer. Husker det var sånn med testinga.

Men hvis du allerede har EL, kan det da være fare for at duslipper ut for mye egg? Har hørt noen skrekkhistorier skjønner du. Kanskje du skulle vært til UL for å sjekke at det ikke er for mange rett før EL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til det å plutselig ikke klare å vente mer. Husker det var sånn med testinga.

Men hvis du allerede har EL, kan det da være fare for at duslipper ut for mye egg?

Joda, det er ikke uvanlig å bli overstimulert på Pergo, og det er i tillegg til at man risikerer å få flerlinger, veldig ubehagelig har jeg hørt

Jeg skjønner deg veldig godt, Alabama. Har sagt hva jeg mener om dette før, så nøyer meg med en å gi deg en :klemmer: og håper du slipper "lett" unna på Pergo-kuren. Og selvsagt at den gir resultat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for lykkeønskninger! Håper jeg slipper billig unna bivirkninger..

Noen som får pergo for å teste ut dersom man ikke finner noe annet galt, selv om man har stabil syklus og eggløsning! Og så har jeg jo tidligere hatt polycystiske ovarier (masse egg som ligger i eggstokken som ikke er modne og kan slippes), har lite mens og kjenner ingenting til EL som jeg gjorde tidligere. Men tester og temping bekrefter EL hver mnd.. Men gynekologen som mente at alt var bra med meg nå i sommer, er samme som gav meg denne resepten. Regner med at hun ikke er helt bak mål!

Håper dette funker ihvertfall! :jepp:

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alabama

Takk Backy, synes det begynner å bli på tide.. :enig:

Dag 2 med pergo i dag og ingen bivirkninger enda. Bare at jeg tror kanskje den bidro til at jeg ble ekstremt kvalm av all vinen jeg drakk i går. Måtte dra hjem fra besøket, frykta at jeg skulle kaste opp i stua til vertene :fnise: Men skal sies at klokka allerede var slagen 03 på det tidspunktet.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med Pergo! Jeg prøvde også å hente ut en resept i forrige uke, og de hadde det inne der også, så det tyder på at lagrene fylles opp, iallfall for en liten stund :filer:

Mannen skal levere svømmeprøve han og, men vi har ikke fått surret oss til det enda. Den må leveres om morgenen på en hverdag, og mannen vil ha med meg, så da må vi begge ta oss fri fra jobb et par timer. Passer dårlig, men burde få ordnet det :sjenert:

Jeg fikk ingen bivirkninger av Pergoen, så håper du slipper like billig unna. Blir en ekstra spennende måned dette da :hoppe: Håper dere får full klaff nå! :jepp:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du ikke har noen bivirkninger så langt :)

Skal se du plutselig sitter der gravid med trillinger :lur::ler:

Når er el forventet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du slipper unna bivirkningene :jepp: Og at oktober blir måneden med stor M for oss alle!!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...