Phobaeticus Skrevet 30. mai 2010 #121 Del Skrevet 30. mai 2010 Gratulerer med leilighetskjøp! Det gikk fort fra salg til kjøp! Wow!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. mai 2010 #122 Del Skrevet 30. mai 2010 Gratulerer med kjøp av leilighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 31. mai 2010 #123 Del Skrevet 31. mai 2010 Gratulerer med ny leilighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 31. mai 2010 #124 Del Skrevet 31. mai 2010 Oi, oi, oi... Gratulerer så masse med leilighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 31. mai 2010 #125 Del Skrevet 31. mai 2010 Gratulerer med leilighet din heldiggris!!!! jeg og vil haaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 31. mai 2010 #126 Del Skrevet 31. mai 2010 Nå må jeg jo bare blir gravid!!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 31. mai 2010 #127 Del Skrevet 31. mai 2010 Nå må jeg jo bare blir gravid!!!?? hehe.. selvsagt! Grattis med kjøp - slott og greier og greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 31. mai 2010 #128 Del Skrevet 31. mai 2010 Det gikk veldig fort, ja!! Vi har sett et par mnd nå, men bare lagt inn bud på en annen tidligere. Vært litt redd for å kjøpe noe nytt før vi er sikre på å få solgt. Men det var helt magisk med denne. Hadde egentlig ikke tenkt til å gå på den siden den ikke så så fin ut på bildene og at den kom til å bli dyr, men vi gikk likevel, bare for å ha sett. Den var utrolig flott. Veldig deilige hvitnyanser, høyt under taket, store vinduer og lunt på en måte. Varmt og godt, men luftig likevel.. Var sånn ro der liksom, behagelig å være der. Som samboer sa; dette er den eneste leiligheten hvor det ikke har føltes unormalt å sette seg ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. mai 2010 #129 Del Skrevet 31. mai 2010 Høres kjempe flott ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 31. mai 2010 #130 Del Skrevet 31. mai 2010 Ser forrensten på tickern at det er EL-dag i dag? Tror jeg har hatt det i helga.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 31. mai 2010 #131 Del Skrevet 31. mai 2010 Kjempe glad på deres vegne. Her derimot, jaktes det fortsatt etter drømmehuset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 31. mai 2010 #132 Del Skrevet 31. mai 2010 Så mange som skal kjøpe hus og leiligheter for tida!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. mai 2010 #133 Del Skrevet 31. mai 2010 Kjæresten min har søkt på jobb der vi kommer fra, og er han så heldig å få den blir vi nødt til å flytte, så jeg har allerede sett meg ut en leilighet jeg vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 31. mai 2010 #134 Del Skrevet 31. mai 2010 Så mange som skal kjøpe hus og leiligheter for tida!! Sier det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 2. juni 2010 #135 Del Skrevet 2. juni 2010 oioi!!! gratulerer med kjøp av drømmeleiligheten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 4. juni 2010 #136 Del Skrevet 4. juni 2010 Gratulerer med kjøp og salg . Du skal ikke se bort ifra at det klaffer for deg snart og :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 4. juni 2010 #137 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg tror det allerede har klaffet! Har overbevist meg selv om at det klaffet i helga. Har ingen symptomer enda, men bare vent... Hehehheh... Hvorfor tenke negativ når jeg kan tenke positivt? Skal videreføre GourmetLines veddemål med å ikke teste før IKM. Det er neste lørdag. Hjemmelaget tacopizza med litt for flat bunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 4. juni 2010 #138 Del Skrevet 4. juni 2010 I like the way you think Bare vent å se. Du har nok rett i at sommervarmen hjelper oss alle og at mange KG-babyer melder sin ankomst om 9-10 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 4. juni 2010 #139 Del Skrevet 4. juni 2010 Oi oi! Spennende! *Krysse fingre og tær* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 5. juni 2010 #140 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg tror det allerede har klaffet! Har overbevist meg selv om at det klaffet i helga. Har ingen symptomer enda, men bare vent... Hehehheh... Hvorfor tenke negativ når jeg kan tenke positivt? Skal videreføre GourmetLines veddemål med å ikke teste før IKM. Det er neste lørdag. Hjemmelaget tacopizza med litt for flat bunn. det klaffer jo hver gang! Det som er så rart er bare at det ikke blir noe ut av den... Du kjører videre uten testing ja, bedre det. Så blir man bitte litt mindre opphengt Ha en strålende Helg Alabama, for det skal jeg. Drakk ikke en dråpe i går, sparer meg til musikkfest i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå