kvn84 Skrevet 29. juni 2010 #161 Del Skrevet 29. juni 2010 Lykke til i tiden som kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #162 Del Skrevet 30. juni 2010 Lykke til i tiden som kommer:) Tusen takk kvn84! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #163 Del Skrevet 4. juli 2010 Akkkkkk, tiden går så saaakte! Her går jeg nesten bare i gravid-tanker om dagene... Vil jo så gjerne bli gravid igjen med en eneste gang...! Leste her om dagen at mange ikke en gang får eggløsning mellom SA og første mens, og det var jammen deprimerende lesning..går det an da? Håper virkelig jeg ikke er en av de.. Lurte litt på å begynne med el-strips og sånt, men orker bare ikke...jeg får heller se senere hvis det ikke blir klaff nå på 1 eller 2 (eller 3) forsøk... Men jeg fortsetter med folat og hver/annenhver dag, og håper på det beste! Ha en goood søndag alle sammen! Håper maaange av dere er gravide og får en finfin overraskelse en av de nærmeste dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 5. juli 2010 #164 Del Skrevet 5. juli 2010 Du har tydeligvis ikke problemer med å bli gravid, men hvis du ikke veit når EL er, så blir det jo verre.. Men er jo bare å se et par sykluser om det går, og hvis syklusene er uregelmessige, da kan du begynne med EL-tester. Ganske sikker på at du slipper å vente så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #165 Del Skrevet 6. juli 2010 Du har tydeligvis ikke problemer med å bli gravid, men hvis du ikke veit når EL er, så blir det jo verre.. Men er jo bare å se et par sykluser om det går, og hvis syklusene er uregelmessige, da kan du begynne med EL-tester. Ganske sikker på at du slipper å vente så lenge! Takk for oppmuntringen Alabama! Jeg vet jo ikke når jeg har EL nei...derfor blir det litt skyting i det blå denne mnd..haha... Som du sier kan det se ut til at det ikke er så veldig vanskelig for meg å bli gravid (håååper iallefall at det er tilfellet, og at ikke denne gangen bare var pur flaks.....) så jeg satser egentlig på å få slippe hele "lete etter EL"-styret... Vi går i gang med masse og håper at det klaffer kjapt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 7. juli 2010 #166 Del Skrevet 7. juli 2010 Du har jo truffet blink en gang før også! For seks år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #167 Del Skrevet 10. juli 2010 Du har jo truffet blink en gang før også! For seks år siden Har jo det! :rødme: Og når jeg ser på det perfekte eksemplaret vi har satt til verden, så lurer jeg ofte på hvorfor vi har ventet så lenge med å prøve å få en til... Burde jo bare produsere babyer på rekke og rad vi! Hehhe, sånn tenker vel alle mødre! Ha en fin helg folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. juli 2010 #168 Del Skrevet 10. juli 2010 :rødme: Ha en fin helg du og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 10. juli 2010 #169 Del Skrevet 10. juli 2010 God helg til dere begge! Tror jeg stikker innom dagboka di en dag også, Mazilla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. juli 2010 #170 Del Skrevet 11. juli 2010 Håper du har hatt en flott helg til nå, og at søndagen blir flott også Her regner det i dag, men hva betyr vel det når en er sammen med kjæresten sin :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #171 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeees... Hvordan gjør egentlig dere andre prøvere det med alkohol? Føler at det er mye mer "drikkepress" nå når det er sommer... øl og vin dukker opp hele tiden, og det forventes liksom at man skal ta seg ihvertfall et glass.... Drikker dere litt? Står dere over? Spørs det hvor i syklusen dere er? Jeg tok to glass vin sist fredag...følte meg absolutt ikke vel med det egentlig...sukk...men sånn ble det altså... Og nå er jeg bedt ut imorgen... Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal gjøre ting jeg... vet ikke engang hvor i syklusen jeg er nå etter SA! Noen synspunkt anyone?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 13. juli 2010 #172 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg prøver å leve så normalt som det går an, og unner meg et glass her og der:) Men merker at det er litt vanskelig mellom EL og IKM. Tror nok det er helt ok med alkohol, så lenge man ikke havner på fylla 7 dager i uken( det er vel kanskje ikke ok uansett om man prøver eller ikke) Nyt sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #173 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg prøver å leve så normalt som det går an, og unner meg et glass her og der:) Men merker at det er litt vanskelig mellom EL og IKM. Tror nok det er helt ok med alkohol, så lenge man ikke havner på fylla 7 dager i uken( det er vel kanskje ikke ok uansett om man prøver eller ikke) Nyt sommeren! Takk for svar kvn84! Skal prøve å leve som normalt!...selv om det er grådig vanskelig nett nå, når jeg ikke engang vet når IKM er!! tror nok det blir fint lite alkohol på meg frem til TR dukker opp, for å være på den sikre siden. Men mellom TR og EL kommer jeg til å leve i nuet! haha... Her er symptomjegeren i meg dukket opp igjen... men det er vel bare naturlig! hihi Symptom: - litt mer ømfintlige brystvorter.. - tisser ofte. - trøtt. - litt kvalm til tider - mer utflod.. Såh, det var det. Hvis ingen mens har dukket opp, la oss si den 1 august, så tester jeg. Lenge til det da... Good day folks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #174 Del Skrevet 18. juli 2010 Da var enda en helg snart gått! De siste dagene har jeg vært kvalm ettermiddag/kveld... utrolig plagsomt, lite gøy å være dårlig når det er sommerferie! Tingen er at jeg var kvalm noen ettermiddager når jeg var gravid sist...så nå håper jeg såklart at noe har skjedd! Har bestemt meg for å framskynde testing, og har tenkt å teste neste fredag eller lørdag hvis ingenting har skjedd innen da... Lever i håpet! hihi! Ikveld skal vi bare slappe av, se en god film og spise snooop Ha en god søndagskveld girls! (har fortsatt problemer med ikonenene...føler at ting blir så kjedelig uten dem!!! kan liksom ikke uttrykke meg 100%...dritt altså!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 18. juli 2010 #175 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg har lært meg de viktigste uttrykksikonene nå, etter at de var borte veldig lenge. Når er IKM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #176 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg har lært meg de viktigste uttrykksikonene nå, etter at de var borte veldig lenge. Når er IKM? God idé å lære de utenat! Må visst gjøre det jeg óg! Hmmm...ja når er IKM? Det er jo vanskelig å vite denne mnd... Men hvis jeg går ut i fra regelen om at EL kommer ca 18 dager etter SA, så er vel IKM ca. nå til helgen... Men dette kan jo være helt feil, det er sikkert veldig forskjellig fra person til person. Men skal teste på fredag eller lørdag uansett! (hvis ikke TR dukker opp da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #177 Del Skrevet 19. juli 2010 Og der var mensmurringene på plass... yay... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 19. juli 2010 #178 Del Skrevet 19. juli 2010 Men det kan bety så mangt, vet du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #179 Del Skrevet 21. juli 2010 Men det kan bety så mangt, vet du!! Det kan jo det! Men skulle nesten ønske at det kun betydde én ting, for da hadde man ikke følt seg så lurt når TR tilslutt dukker opp...heh.. Jeg er litt usikker på om jeg skal ta å teste nå til helgen, eller om jeg skal vente... For jeg er så redd for å få positiv test, og så skal det vise seg at det kun er hormon som henger igjen... Det hadde vært utrolig kjipt altså... Hva hadde dere andre prøvere gjort?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. juli 2010 #180 Del Skrevet 23. juli 2010 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå