Gå til innhold

Han liker meg og jeg liker han, men vi kommer ikke videre


Gjest Anonym for nå

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym for nå

Jeg er en jente som er i begynnelsen av 20-årene. Jeg vil gjerne høre deres mening om utfordring jeg har.

Jeg er veldig interessert i en mann som jeg kjenner litt fra jobben. Vi har samme arbeidsplass, men jobber ikke veldig tett. På meg, jeg er en ganske god menneskekjenner, virker han veldig sjernert og reservert. Men jeg er ganske så sikker på at han er interessert i meg. Han sender alle de ubevisste signalene. Men jeg tror han aldri kommer til å ta kontakt med meg. Kan blir rød bare når jeg ser på ham. Hvordan kan jeg ta kontakt med ham? Jeg har aldri gjort det og har dermed veldig lite erfaring. Jeg finner aldri det rette tidspunktet. Han sitter veldig mye for seg selv, men det er alikevel alltid andre i nærheten. Jeg kan dermed ikke spørre ham der. Han har ikke facebook, dessuten er vel det heller teit å bruke. Jeg har telefonnummeret hans fra jobbsammenheng, men hvis jeg sender en melding og spør om noe jobrelatert svarer han ikke. De eneste gangene vi virkelig får god kontakt, men da også veldig, er når vi går. I gangene, ute på erend, nedover veien, oppover veien, eller når det bare er oss to i rommet. Er dette et tidspunkt jeg skal slå til? Eller vil en så sjernert mann som ham bare bli skremt av at en jente tar iniativ? For han er sjernert, eller han har brent seg kraftig før. Noe er det, for han sender alle de underbevisste signalene til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg syntes du skal ta inisativ til en prat med han neste gang du møter han på jobben ;).

Spør om han vil finne på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg syntes du skal ta inisativ til en prat med han neste gang du møter han på jobben ;).

Spør om han vil finne på noe.

Sign.

Han kommer til å bli kjempeglad om han liker deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...