Gå til innhold

Hvordan får jeg ham?


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Jeg holder også på med en fyr nå, hvor vi er så godt som sammen, men han vil liksom ikke ha kjæreste. Det er ikke det at han er en player eller noe, for i følge vennene hans er jeg den eneste jenta han har snakket om. Vi snakker sammen hver dag, og henger med hverandre/sover over 3-4 ganger i uken. Dette har pågått i noen måneder, og vi kjente hverandre litt fra før, men merket begge at vi ville ha noe mer enn bare vennskap da vi for alvor tok kontakt med hverandre. Allikevel vil han ikke prate om følelser, eller nærme seg det feltet. Det er frustrerende, og det har derfor endt opp med at jeg har tatt det opp i ikke helt edru tilstand. Jeg har da fått bekreftelser om at han tenker mye på meg og har lyst til å tilbringe mest mulig tid med meg, men jeg vil jo ha mer. Vi er begge svært dominerende og relativt sta personer, og jeg har på følelsen at det er der noe av problemet ligger. I tillegg har han uttalt at han ikke tror på forhold, og ser på seg selv som en ensom ulv som egentlig ikke går så godt overens med jenter utenom på et vennskapelig nivå. Når jeg da påpekte at vi jo går fint sammen og tydelig er interessert i hverandre så var han enig i det, og svarte at det var rart at vi har blitt så tette på en slik måte.. Er det noen som har råd til hva jeg burde gjøre, for jeg vil gjerne ha et forhold med denne mannen, men han er tydeligvis redd for å binde seg, til tross for at han er helt klar på at det er meg han vil ha og ingen andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg holder også på med en fyr nå, hvor vi er så godt som sammen, men han vil liksom ikke ha kjæreste. Det er ikke det at han er en player eller noe, for i følge vennene hans er jeg den eneste jenta han har snakket om. Vi snakker sammen hver dag, og henger med hverandre/sover over 3-4 ganger i uken. Dette har pågått i noen måneder, og vi kjente hverandre litt fra før, men merket begge at vi ville ha noe mer enn bare vennskap da vi for alvor tok kontakt med hverandre. Allikevel vil han ikke prate om følelser, eller nærme seg det feltet. Det er frustrerende, og det har derfor endt opp med at jeg har tatt det opp i ikke helt edru tilstand. Jeg har da fått bekreftelser om at han tenker mye på meg og har lyst til å tilbringe mest mulig tid med meg, men jeg vil jo ha mer. Vi er begge svært dominerende og relativt sta personer, og jeg har på følelsen at det er der noe av problemet ligger. I tillegg har han uttalt at han ikke tror på forhold, og ser på seg selv som en ensom ulv som egentlig ikke går så godt overens med jenter utenom på et vennskapelig nivå. Når jeg da påpekte at vi jo går fint sammen og tydelig er interessert i hverandre så var han enig i det, og svarte at det var rart at vi har blitt så tette på en slik måte.. Er det noen som har råd til hva jeg burde gjøre, for jeg vil gjerne ha et forhold med denne mannen, men han er tydeligvis redd for å binde seg, til tross for at han er helt klar på at det er meg han vil ha og ingen andre..

Jeg synes ikke du skal foreta deg noe som helst - annet enn å nyte den tiden dere har sammen og slappe av. Du har behov for definere status på forholdet - han har ikke det samme behovet som deg. Hvis du begynner å dytte på ham risikerer du at den "ensomme ulven" i ham overtar og han får bekreftet at det ikke er smart å gå inn i et "fast" forhold.

Du skriver at han har fortalt deg at han tenker mye på deg og vil tilbringe mest mulig tid sammen med deg. Men du vil ha mer? Hva da? Du er ikke fornøyd slik det er nå og det vil han sikkert merke etterhvert.

Endret av Havbris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Slenger meg på å ikke gjøre noe som helst.

Jeg mener, dere er jo så godt som kjærester egentlig. Hva annet er det som mangler enn den lille merkelappen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg vil ha det definert, egentlig. Tror det har noe med at vi begge har vanskelig for å åpne oss veldig når det er snakk om følelser. I tillegg så skal han snart reise til utlandet, skal bo hos en venninne av meg i to uker. Jeg skal selv reise dit og være der i to uker før han drar, så vi er der ikke samtidig. Begge hadde jo lyst til at vi skulle være der sammen, men det passet ikke i forhold til eksamenene våre. Vi har derfor planlagt at vi skal bo hos henne i to uker etter at vi har tatt ferdig eksamener. Skulle ønske jeg kunne fått avklart ting før dette, for jeg er en relativt sjalu person, og han mener at han ikke er det. Jeg har ikke sagt at jeg er det heller, men jeg merker at vi vi presser hverandres knapper for å se om det kommer reaksjoner eller ikke. Jeg var i et langt forhold for en tid tilbake, og når ting rundt det har kommet opp i snakk med venninner mens han har vært tilstede, har jeg merket at han ikke har likt det. Jeg har derfor unngått det emnet, men jeg synes det blir litt rart også, når han har uttrykt en frykt for å gå inn i noe offisielt med meg. Når jeg skal reise ned til venninnen min, har hun en mannlig leietaker der også, og dette vet jeg at han ikke liker. Han har pratet litt nochalant om dette og tullet med at jeg sikkert blir lagt an på, og i samme åndedrag fleipet med at han skal prøve ut de sjekketriksene jeg i så fall blir utsatt for når han er der alene. Denne tonen er egentlig ikke noe spesielt, for vi har hele tiden tullet rundt at vi ikke kan fordra hverandre og masse sånn, og heller gitt fysiske bekreftelser på det senere. Føler meg litt teit,men jeg vil så gjerne bare ha det klart sånn at jeg slipper å gå og lure, selv om jeg egentlig ikke har noen grunn til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ja herregud, men når jeg har forsøkt å ta opp det, så har jeg ikke fått noen respons. Det er litt rart, for han er virkelig ikke en fyr som ligger rundt eller prøver seg på hvem som helst. Jeg måtte jobbe for å få ham i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...