Gå til innhold

Burde jeg la det gå?


gliss

Anbefalte innlegg

Jeg og min "drømmeprins" ble sammen sist lørdag. Vi har kjent hverandre i tre år, og vært litt av og på og rotet i perioder.

Før jul fortalte jeg han at jeg han at han at jeg hadde følelser for han. Jeg ble pent avslått, og ting gikk videre uten særlig mye kontakt. Så rundt midten av januar ble han plutselig veldig interessert, og jeg ble jo så klart glad.

Vi har hatt vært mye sammen siden det, og sist uke ble vi sammen.

Så gjorde jeg det dumme, jeg spurte om hvorfor interessen plutselig ble så stor.

Svarene jeg fikk var at han hadde funnet ut av at jeg var en jente han ville tilbringe mye tid med, og at han var klar for å slå seg til ro. Greit nok det. Må også nevne at hans eks beskyldte han for å være utro (han påstår at hun overreagerte når han var med venner og mekket bil og han ikke svarte på sms/tlf hvert minutt)

Men en natt han sov her, fikk jeg ikke sove - og tilgi meg, men jeg rotet gjennom innboksen hans. Der fant jeg sms fra en jente, som det sto følgende "Jaha, fått deg kjæreste? Lenge har du pult på henne? Har du pult på henne og meg samtidig?"

Svar hun hadde fått var "Har kjent henne i tre år, men har blitt mer på deg. Men føler for å slå meg til ro nå"

På facebooken hans fant jeg også brev hvor han og en venninne av han hadde flere samtaler om "tenkte film med deg i dag" og etc. Må film alltid bety sex?...Disse var datert etter han hadde fortalt meg at han hadde fått følelser for meg også.

Nok brødtekst, spørsmålet er burde jeg ta det opp, få det ut av verden? Merker det gnager litt på meg, burde jeg stole på han at han er ferdig med disse jentene og at han virkelig vil slå seg til ro med meg? Hjelp meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du roter i innboksen hans etter én uke? Tragisk.

Hvorfor gidder du være sammen med en du ikke stoler på i utgangspunktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du roter i innboksen hans etter én uke? Tragisk.

Hvorfor gidder du være sammen med en du ikke stoler på i utgangspunktet?

Fordi han har den historien han har, og dette kom frem etter at vi ble sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min "drømmeprins" ble sammen sist lørdag. Vi har kjent hverandre i tre år, og vært litt av og på og rotet i perioder.

Før jul fortalte jeg han at jeg han at han at jeg hadde følelser for han. Jeg ble pent avslått, og ting gikk videre uten særlig mye kontakt. Så rundt midten av januar ble han plutselig veldig interessert, og jeg ble jo så klart glad.

Vi har hatt vært mye sammen siden det, og sist uke ble vi sammen.

Så gjorde jeg det dumme, jeg spurte om hvorfor interessen plutselig ble så stor.

Svarene jeg fikk var at han hadde funnet ut av at jeg var en jente han ville tilbringe mye tid med, og at han var klar for å slå seg til ro. Greit nok det. Må også nevne at hans eks beskyldte han for å være utro (han påstår at hun overreagerte når han var med venner og mekket bil og han ikke svarte på sms/tlf hvert minutt)

Men en natt han sov her, fikk jeg ikke sove - og tilgi meg, men jeg rotet gjennom innboksen hans. Der fant jeg sms fra en jente, som det sto følgende "Jaha, fått deg kjæreste? Lenge har du pult på henne? Har du pult på henne og meg samtidig?"

Svar hun hadde fått var "Har kjent henne i tre år, men har blitt mer på deg. Men føler for å slå meg til ro nå"

På facebooken hans fant jeg også brev hvor han og en venninne av han hadde flere samtaler om "tenkte film med deg i dag" og etc. Må film alltid bety sex?...Disse var datert etter han hadde fortalt meg at han hadde fått følelser for meg også.

Nok brødtekst, spørsmålet er burde jeg ta det opp, få det ut av verden? Merker det gnager litt på meg, burde jeg stole på han at han er ferdig med disse jentene og at han virkelig vil slå seg til ro med meg? Hjelp meg

Skjønner at dette er en vanskelig problemstilling, det er ikke lett å gå å tenke på slike ting uten å ta det opp,

men Jeg ville ha ventet noen uker, så sjekket inboxen hans igjenn. Hvis det da er flere meldinger med jenter om slike ting, så får du jo vite hvor "seriøs" han egentlig er.

Har han sluttet å melde med disse jentene så kan du føle deg trygg på han, hvis ikke er han kanskje ikke noe å satse på.

Hvis du nå etter så kort tid viser at du ikke stoler på ham, og til og med sjekker inboxen hans, vil ha kanskje tenke at du er litt vel kontrollerende. og er det noe gutter ikke liker så er det jenter som oppfører seg slik. Så tror du burde vente...

Lykke til uansett hva som skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar du har snakket med han om dette eller?

Det er jo det jeg lurer på. Om jeg skal håpe at den tid er forbi, og at han mener det han sier med at han vil slå seg til ro. Eller om jeg burde snakke med han om det. Og når jeg fant ut av det, kom jo tanken "Hvorfor plutselig så begeistret for meg likevel?" Redd for at dette skal bli tidenes korteste forhold...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi han har den historien han har, og dette kom frem etter at vi ble sammen

Det er ikke heldig for et forhold når det starter med at den ene føler seg utrygg og har mistillit til den andre. Det er en dårlig start. Det er ugress som bør lukes ut så fort som mulig.

Dere bør snakke åpent om dette, du må få svar på spørsmålene dine, avklare om fortid er fortid. Hvis du skal fortsette forholdet med ham må det være enighet om akkurat dette. Og du må ikke la det bli en vane å sjekke mailbox og FB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo fortelle han at du har gått gjennom innboksen hans, funnet noe du ikke liker og lurer på om han er utro allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke sagt noe om det. Jeg ville ventet å se hvordan dette forholdet deres utvikler seg. Er han ferdig med disse jentene nå, så er det ikke noe å lage noe sak ut av. Hvis ikke han er ferdig med de, sier han vel ikke at han ønsker å slå seg til ro heller?

Litt spesiell situasjon, men ville ikke sagt at jeg hadde snoket så tidlig i forholdet, da vil jeg tro han reagerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at dette er en vanskelig problemstilling, det er ikke lett å gå å tenke på slike ting uten å ta det opp,

men Jeg ville ha ventet noen uker, så sjekket inboxen hans igjenn. Hvis det da er flere meldinger med jenter om slike ting, så får du jo vite hvor "seriøs" han egentlig er.

Har han sluttet å melde med disse jentene så kan du føle deg trygg på han, hvis ikke er han kanskje ikke noe å satse på.

Hvis du nå etter så kort tid viser at du ikke stoler på ham, og til og med sjekker inboxen hans, vil ha kanskje tenke at du er litt vel kontrollerende. og er det noe gutter ikke liker så er det jenter som oppfører seg slik. Så tror du burde vente...

Lykke til uansett hva som skjer :)

Tusen takk for svar. Jeg er vanligvis ikke så kontrollerende, og har null problem med at han jentevenner, har guttekvelder og alt det der. Men når det kommer frem at frem at ting har skjedd før blir jeg usikker. Tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...