Gå til innhold

hjelp


Gjest TS

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg håper jeg kan få litt hjelp og råd her, da jeg befinner meg i en svært komplisert situasjon. Jeg har blitt forelsket en annen mann. Jeg er gift og ekteskapet går veldig dårlig, har prøvd å gå fra han i over tre år nå, men hver gang kommer han med trusler om å drepe/skade meg om jeg drar fra han. Dette med den andre mannen begynte nå for en to månder tilbake :( Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? Jeg vet ikke hvorfor jeg i det hele tatt lot meg bli forelsket :( Tenker kanskje det er pga. det elendige og dårlige forholdet i ekteskapet... vet ikke hva jeg skal gjøre, skal jeg glemme forelskelsen og leve videre med mannen som kontrollerer alle deler av livet mitt og kommer med trusler osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg håper jeg kan få litt hjelp og råd her, da jeg befinner meg i en svært komplisert situasjon. Jeg har blitt forelsket en annen mann. Jeg er gift og ekteskapet går veldig dårlig, har prøvd å gå fra han i over tre år nå, men hver gang kommer han med trusler om å drepe/skade meg om jeg drar fra han. Dette med den andre mannen begynte nå for en to månder tilbake :( Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? Jeg vet ikke hvorfor jeg i det hele tatt lot meg bli forelsket :( Tenker kanskje det er pga. det elendige og dårlige forholdet i ekteskapet... vet ikke hva jeg skal gjøre, skal jeg glemme forelskelsen og leve videre med mannen som kontrollerer alle deler av livet mitt og kommer med trusler osv?

Jeg tror du skal kontakte ett krisesenter. Jeg håper du kommer deg unna , og kan leve videre uten frykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - du bør forsøke å komme deg vekk fra denne mannen og få et liv der du kan være lykkelig. I dette forholdet blir du kuet og du utsletter deg selv. Jeg håper du har familie og venner som kan hjelpe deg videre. Kom deg vekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det som allerede er sagt her. Du kan aldri bli lykkelig med en mann som truer med å drepe deg, uansett grunn. Nå må du tenke på deg selv og ikke på han som truer deg. Han greier seg nok. Du har ansvar for ditt liv og din egen lykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...