Gå til innhold

Usikker=(


Gjest CryBabe

Anbefalte innlegg

Gjest CryBabe

Jeg er som sagt usikker. Jeg er sammen med en helt utrolig gutt/mann. Vi har planlagt å flytte sammen om noen måneder. Jeg er usikker på om han fortsatt elsker meg. Han har de siste 2 månedene virket "careface". Som om han ikke bryr seg. Når han sier elsker deg, så lyser ikke øynene opp lenger eller smiler han, det er ikke en glød i stemmen. Er det det at han ikke elsker meg lenger eller tar han meg for gitt. Vi har et godt sexliv men jeg vet at han tidligere "før meg" gikk på sider som nakenprat og søkte etter jenter til å ha sex med han/suge han. Jeg gjør alt han vil, både seksuelt og "normalt". Sier han kan du hente det, så gjør jeg det. Jeg vasker vanligvis opp hver dag, og lager mat. Som du sikkert skjønner prøver jeg å gjøre alt for han. Jeg bruker nok denne greia for å få det ut merker jeg. Men tankene surrer rundt i hodet mitt, elsker han meg ikke? Tar han meg kanskje bare for gitt. Jeg orker ikke bli skuffet og lei meg igjen. Jeg var deprimert når jeg møtte han og han fikk meg opp av det. Er fryktelig redd for at det skal skje igjen.... Jeg orker ikke det igjen... sorry at jeg waster tiden deres....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først: Du waster ikke tiden til brukerene. Her kan man fint skippe å lese innlegg eller svare om man ønsker det.

Kan det ikke være at den store forelskelsen har gått over? Det betyr jo ikke at han ikke elsker deg. Tror ikke det er annen løsning på dette enn at du prater med han, jeg. Fortell han hva du føler, hva du tenker - og ta det derifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...