Gå til innhold

Er det ikke vanlig å i det heletatt spørre?


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Ok, jeg har en ny sexpartner. Og han er fantastisk flink i senga, men utrolig nok har han ikke klart å gitt meg orgasme enn så lenge. Er bare snakk om fire ganger, så det er jo kanskje ikke unormalt. MEN, hver eneste gang etter at det har gått for ham så spør han ikke hvordan det var for meg, om det gikk for meg eller noe.. Om noen skjønner hva jeg mener? Jeg har ved tidligere forhold vært vant til at gutten nesten er helt fra seg om det ikke går for meg. Ok, overdrivelse da. Men de har hvertfall gitt uttrykk for at det er viktig at det er godt for meg også.

Jeg begynner å lure på om han er noe å satse på? Er ikke dette på grensen til selvopptatthet? Han er veldig omsorgsfull ellers i forholdet, men når det kommer til sex derimot.. Er det vanlig å være slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blubberella

Istedet for å satse på at han skal gi deg en orgasme, burde du heller sørge for å skaffe deg en selv. Hvis han ellers er flink i senga, som du gir uttrykk for, er det bare en ting som funker; kommunikasjon. Snakk med ham om hva du liker best. I tillegg må du kanskje legge litt ekstra innsats i sexen neste gang og stimulere deg selv. Eller be han om å stimulere deg som du liker det.

Du bør også tenke på at dere er nye for hverandre, og trenger litt innkjøringstid før dere blir ordentlig kjent med hverandres kropper og behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre jeg med sikkerhet kunne si at fyren var veldig sjenert og ikke turte å spør, hadde jeg også begynt å lure. Ta det opp med han og se hva han sier du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ylvina: Satser på at det er tidlig i forholdet. Jeg vil ikke si meg enig i påstanden din om at jeg må gå inn for å få orgasme selv. Altså, selvsagt til en viss grad. Men jeg synes det er en grei deal at begge to jobber for å tilfredstille den andre parten. Er ikke det greia med sex da?

Satsuma: Han er nok veldig sjenert. Jeg er også nokså sjenert på det planet, men det var jeg som både måtte ta det første steget og spørre om både kyss og sex. Hadde jeg ikke gjort det hadde det nok ikke skjedd noe enda engang. Men på den andre siden så sier han at han er glad i meg, osv osv. Og det skal jo mot til seg det også? Da er han vel ikke SÅ sjenert, når han sier at han er det etter åtte-ti dates?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg bet meg også merke i at du sa at "utrolig nok har han(!) ikke klart å gi meg orgasme enn så lenge". Ta ansvar for egen orgasme, ta på deg selv under samleie, fortell ham hva du vil at han skal gjøre, så får dere(!) det nok til. Hvis han er fantastisk i senga og det eneste du har å sette fingeren på er at han ikke spør om det gikk for deg, ser jeg ikke helt problemet. Kommuniser hva du liker, ta kontrollen, og ta det derifra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusser litt nå. Er det vanlig å helt fra seg etter egen orgasme spørre om den andre kom?

Det har jeg bare opplevd en gang tror jeg, på en nervøs ONS ("det var digg for deg også, sant?").

De pleier stort sett å både se og kjenne om du kommer, og høre og føle om du nyter aktiviteten eller ei. Slike spørsmål blir for meg helt rart. La ham forstå at du liker det han gjør, han kjenner om du kommer eller ei, om ikke i begynnelsen, så når dere blir kjent. Ett ord: kroppsspråk. Det har ingenting med selvopptatthet å gjøre, iallefall ikke i min verden.

Ikke dump ham pga dette, er du 16 år eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marlo

"Ta ansvar for egen orgasme" - det betyr (for meg) ikke nødvendigvis at man skal onanere under akten, men at man kanskje får SI I FRA! SNAKK med han dersom det ikke er optimalt for deg.

Høres jo ut som at du forventer at han skal spørre deg om hvordan du har det, om det gikk for deg, om han kunne gjort noe anderledes - men kanskje du heller får åpne munnen å si i fra.

Det er ikke sikkert at han vet at du ikke får orgasme engang.

Det er nemlig ikke alle som hyler ut og gir "klart utrykk" for at de får orgasme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Siden han er flink i senga så er han nok fullt klar over at du enda ikke har fått orgasme. Liker han sex så har han nok lyst å eksperimentere litt til før han spør hva som skal til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Det er absolutt ikke jenter alle som FÅR orgasme, så kanskje hans forrige kjæreste/kjærester ikke har fått det, og han rett og slett ikke har vert borti en jente som får det - og derav ikke tenker på det? :vetikke:

Men prat med kjæresten din du,fortell ham hva du liker, og at det ikke pleier å skulle så mye mer en "sånn, og sånn og littt sånn" til før du også kommer ;)

.

Endret av Smaragd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da vitterlig ikke "vanlig" at guttene/mennene spør; "gikk det for deg også?". De fleste gutter/menn merker når en jente</dame får orgasme. Jeg tror jeg har opplevd gutter som spør et fåtall ganger - og de gangene det har skjedd - så har det vært jævlig dårlig sex :fnise: Og ingen orgasmer.

Bra sex og gode orgasmer trengs ikke å bekreftes verbalt.

Og du - ta ansvar for egen orgasme

Og nr 2. Det er vanlig for jenter/damer at vi trenger 7-8 runder med en ny fyr i senga før vi er komfortable nok til at vi klarer å slappe slik at vi faktisk kan klare å komme dit vi vil (orgasme)

Lykke til frøken ;)

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...