Gå til innhold

Har problemer med å tro på komplimenter


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Jeg har vært litt sammen med en gutt, han er snill og grei og alt det. Men jeg har slitt noe jævlig med å forstå at han faktisk vil være med meg.

En typisk kompliment er "du er så deilig. Den hvisker han omtrent frem mens han ikke har øyenkontakt med meg. Er jeg snål som sliter med å gripe fatt i troverdigheten i komplimenten?? Jeg blir bare liggende og lure på hvor sann den egentlig er, om det bare er noe han sier i elskovens "hete" elns.

Ellers liker jeg at han tar på meg, da. Når jeg bøyer ræva så forter han seg med å ta på deen, hihi. Det liker jeg. :D Men jeg kunne ønske at han sa en eller annen gang til meg "Ingrid, du er SÅ JÆVLA DEEIILIIIIIIIG - HIT MED DEG!!!" Tror jeg kunne levd lenge på den.

Har slitt en del i forholdet med at han ikke egentlig synes jeg er så veldig fin? Han er litt sånn "tøffel", han skal være 100 % sikker på at jeg vil det før han i det hele tatt gjør noe. :P Når vi er foran andre så nekter han å leie, og så vil han ikke nærme meg så mye. Jeg vil LEIE !!! :(

Er det noen som kjenner seg igjen, eller er dette typisk "dårlig selvtillit"-oppførsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror han typen din er usikker og sjenert. Jeg levde med en sånn i en del år og det slet på selvtilliten.

I dag har jeg en en som er verdens beste på kompliment og som vet hva han vil ha. Jeg føler meg som DEN dama og jeg elsker det :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...