Gå til innhold

Menn - foretrekker du å suge menn eller å slikke fitte?


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Blir du stiv av tanken på å suge en mann samtidig som du føler at det er et ork å slikke dama? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nina_hetro

Du høres veldig homosexuel ut. Fatter ikke hva du vil frem til her? Dele din fetish eller noe? Homseforum finnes det mye av!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Blir du stiv av tanken på å suge en mann samtidig som du føler at det er et ork å slikke dama? :)

Jeg blir stiv av den tanken ja, men liker å slikke damer også. Den store drømmen er å få prøve mann og dame samtidig, at jeg og hun suger mannen sammen osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg blir stiv av den tanken ja, men liker å slikke damer også. Den store drømmen er å få prøve mann og dame samtidig, at jeg og hun suger mannen sammen osv. :)

TS her - Men du blir vel aldri stiv av tanken på å slike fitte, eller? Pikk er så uendelig mye mer spennede. Enig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

TS her - Men du blir vel aldri stiv av tanken på å slike fitte, eller? Pikk er så uendelig mye mer spennede. Enig? :)

Blir ikke så stiv av tanken på å suge det ene eller andre, og jeg er ikke enig, å kåte opp ei dame ved å slikke fitta hennes tenner meg litt. Men det beste er å slikke ei dame mens en annen mann suger meg som bare det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann 30

Temmelig dig å slikke f...te.

Men kunne vel tenkt meg å suge en fin pikk sammen med kona en gang også.

Så lysten er der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Ork å slikke dama"...den dagen ville jeg ikke blitt stiv av noe som helst...eller "dama" ville ikke vært "dama"!! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du stiv av tanken på å suge en mann samtidig som du føler at det er et ork å slikke dama? :)

Nei, jeg er nok litt gammeldags og vil aller helst slikke fitte helt til hun får en intens og deilig orgasme :lur:

Når det kommer til andre menn, så har jeg tenkte på tanken, men så langt har ikke det vært noe som frister for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et enkelt valg.

Fitte

Slikker til dama kommer, det er det vanligste.

Jeg må liksom være sikker på at dama er kommet 'over kanten' før jeg entrer godterihulen med meg selv. Ofte vanskelig å vente lenge nok, men sånn er det vel med verdens sterkeste krefter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du stiv av tanken på å suge en mann samtidig som du føler at det er et ork å slikke dama? :)

Sitat Aftenposten artikkel: "Under tre prosentav norske menn og under én prosent av norske kvinner oppgirå være henholdsvis homofile og lesbiske"

Ergo: det er svært få menn som blir stiv av tanken på å suge en mann.

Personlig frister det overhode ikke da jeg er hetro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Sitat Aftenposten artikkel: "Under tre prosentav norske menn og under én prosent av norske kvinner oppgirå være henholdsvis homofile og lesbiske"

Ergo: det er svært få menn som blir stiv av tanken på å suge en mann.

Personlig frister det overhode ikke da jeg er hetro

Nok en gang (noe som har vært oppe i tråder her flere ganger tidligere): forskjell på homofil og homoseksuell.

Det er litt slik at har man, altså en mann, først prøvd sex med menn så glemmer de færreste det. Selv som overbevist 100% hetero i utg.punktet; har man først opplevd homokos så er man hekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang (noe som har vært oppe i tråder her flere ganger tidligere): forskjell på homofil og homoseksuell.

Det er litt slik at har man, altså en mann, først prøvd sex med menn så glemmer de færreste det. Selv som overbevist 100% hetero i utg.punktet; har man først opplevd homokos så er man hekta.

Hvorfor skulle enn som prøver sex med en annen mann plutselig bli hekta? Tror nok at mange som er nysgjerrig, men når de først har gjennomgått det, så er de ikke nødvendigvis at de synes at det var så bra som mulig.

Eneste som kanskje kan tenkes er at det er kun de som faktisk er homo/biseksuell som prøver ut, og dermed "vet" allerede at de liker det.

Men jeg ville gjerne sett noen tall på at alle blir "hekta"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Jeg lurer på hvorfor homofile menn velger å gå inn på et kvinneforum for å prøve å overbevise alle andre menn om at de også er homo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg lurer på hvorfor homofile menn velger å gå inn på et kvinneforum for å prøve å overbevise alle andre menn om at de også er homo?

De chatter med andre homofile menn som er her inne....sikkert mange her på KG. Kanskje KG er treffsted for homser og bifile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...