Gå til innhold

billigtest - en postiv og to negative


blondina

Anbefalte innlegg

I går testet jeg positivt på en billig graviditetstest og negativt på en. Jeg tok i tillegg en på morgen i dag for å være sikker, den var også negativ. Jeg er litt usikker på hva jeg skal tro på. Det et er jo ikke verre enn at jeg venter til mandag når jeg forventer mensen, men jeg er veldig spent og skulle gjerne visst det med en gang. Er det noen som har noen lignende erfaringer og hva tror dere? Kan jeg være gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fugl Fønix

Jeg har dessverre opplevd dette noen ganger i forbindelse med kjemiske graviditeter. MEN det betyr ikke at det er det som har skjedd med deg. Det kan være så enkelt at en har slått ut litt tidlig på den urinen du hadde da. Det holder ofte ikke å vente bare en dag, for hcg-mengden trenger to døgn å fordoble seg på. Vent en dag eller to til, du. Når du tester så tidlig, så kan resultatet være litt usikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pupsi, den var tydelig nok til at jeg så at det var en strek. jeg veit ikke helt, jeg har aldri sett en positiv test før. Svaret kom i hvert fall ganske fort.

Tusen takk for svar, alle sammen!

Endret av blondina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo noe som heter skyggestreker også, og det har jeg fått noen ganger, men da er det veldig svakt, og uten farge. Det kan komme på en men ikke på neste, har skjedd meg.

Krysser hvertfall fingrene for deg :) Ta ny test i morgen tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...