Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Null hull hos tannlegen. Sånne ting liker jeg........ (selv om det kommer noe kronestyr i januar så tenker vi på det først da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, Skravla skrev:

Det tok meg et par sekunder å skjønne hvem du skulle på date med...... Var mest "så mange????" Men vi skal visst dele..... :fnise:

:hoho: Hadde jeg hatt tre sånne prakteksemplarer helt for meg sel ville jeg neppe rukket Stjernekamp...

Skrevet
8 minutter siden, Skravla skrev:

Null hull hos tannlegen. Sånne ting liker jeg........ (selv om det kommer noe kronestyr i januar så tenker vi på det først da)

Flink pike :tanpuss: Men enda mer kroning? Hvor kongelig trenger du å bli...?

Skrevet
9 minutter siden, Daria skrev:

Flink pike :tanpuss: Men enda mer kroning? Hvor kongelig trenger du å bli...?

Tydeligvis må jeg bli veldig kongelig..... langt mer enn tre kronor!

Skrevet

Tre kronor - hadde du blitt automatisk medlem av det svenske kongehuset da...?

Skrevet

I hvertfall svensk adelige... Og da blir man jo invitert inn. Ikke at det nødvendigvis er et gode jeg ønsker meg... 

Skrevet

Men Nobelmiddagen hadde jo vært gøy...

Skrevet
8 minutter siden, Daria skrev:

Men Nobelmiddagen hadde jo vært gøy...

Du kunne blitt med som min +1

Skrevet

Endelig en anledning til å bruke tiaraen min :hoppe: 

Skrevet
På 18.9.2018 den 7.09, Roadrunner skrev:

Jeg synes faktisk det er helt ok at hun røk på lørdag, det var mange som var bedre enn henne.

Mulig hun sliter litt med å fjerne jazz-preget fra stemmen/fremføringen? Hadde kun et halvt øye på sendingen, men for en gangs skyld var jeg ganske enig med stemmeresultatet. :jepp:

Men at du/dere var i operaen forklarer jo hvorfor alle live-kommentarene uteble fra boka di :ler:

AHA! Så det var derfor det var så få sider å oppdatere seg på. (godt for meg :fnise: )

Skrevet

Dagens påminnelse om at regler og rutiner ofte er der av en grunn:

-Egentlig skal du sitte her et kvarter og vente på den første målingen, men siden du har gjort dette før trenger du ikke det, sa legesekretæren som satte på meg utstyret for 24-timers blodtrykksmåling. Så jeg vandrer ut i morgensolen, ser på ekorn og pæretrær (igjen, dette triste og grå bylivet...) og luer på om jeg skal legge turen mot sjøen eller parken, inntil det slår meg at nå må det da ha gått et kvarter - bude det ikke skje noe snart? Det er bare å vende tilbake til legekontoret og melde fra at noe ikke stemmer. -Men satt du ikke her et kvarter og ventet? Vel... :sjenert: Apparatet fikk nye batterier, og jeg fikk ikke forlate åstedet før jeg hadde en vellykket måling. 

Så langt ser det ut til at ryktene om mitt høye blodtrykk er betydelig overdrevet - jeg klarer jo ikke la væreå sjekke hver gang det piper...

Skrevet

Det kløøør! *syte* Det frister veldig å rive av mansjetten og krafse løs - bare et lite øyeblikk - men jeg tror ikke det er så populært...

Skrevet

Tossing ewoks, liquid farts, lage hard-on colluder - joda, fortsatt en av mine favoritt-QI-episoder :ler: Men jeg er helt på linje med Sue Perkins når bBrian Cox setter i gang og hun utbryter Aou, my brain...

Skrevet

:ler: 

Men kløe altså.... da vet jeg hva jeg har å forvente senere i høst. Padsene til ekg klør i hvertfall etter noen døgn. 

Skrevet

Det er plast nesten rett på huden, bare et tynt lag gasbind mellom - kløe er ganske uunngåelig. Dessuten har jeg sett hvor lilla hånden kan bli på imponerende kort tid - et godt tips er å ikke holde den ned når det klemmer til...

Skrevet
4 minutter siden, Daria skrev:

Det er plast nesten rett på huden, bare et tynt lag gasbind mellom - kløe er ganske uunngåelig. Dessuten har jeg sett hvor lilla hånden kan bli på imponerende kort tid - et godt tips er å ikke holde den ned når det klemmer til...

Du får være konsulent. Jeg vet forresten ikke om det er blodtrykk eller bare ekg. :vetikke: 

Skrevet

Jeg fikk beskjed om det men det står ikke noe om det i innkallingen. Kanskje en kombo?

Skrevet

Eller så tar de en ting om gangen? *aner virkelig ikke*

Skrevet

Ikke jeg heller.... just going with the flow. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...