Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men altså, BBC, det er jo på grensen til skandale med tekniske problemer i en så stor sending som dette.

Skrevet
24 minutter siden, Skravla skrev:

Mormonere liker BoM

Herlig :ler: Så gøy at de sier de kjenner seg igjen - at han ene ikke ville tatt med seg familien har jeg full forståelse for. Jeg vil  heller ikke ta med meg mamma på den :fnise: 

Skrevet (endret)
1 time siden, Daria skrev:

I år skal jeg ikke bli overrasket når Deg være ære dukker opp og viser seg å være skrevet av Händel - nå har jeg lært :ler:

Der kom den! Nesten litt upassende munter versjon for oss som er vant til salmeutgaven - særlig når salen plystrer med...

Endret av Daria
Skrevet

Morsomt med flagget.... som ble Canadas flagg gitt. 

Skrevet (endret)

Litt patriot må man jo få være - det slår ikke antrekket til den peruianske tenoren som var med for noen år siden...

Endret av Daria
Skrevet
52 minutter siden, Daria skrev:

Herlig :ler: Så gøy at de sier de kjenner seg igjen - at han ene ikke ville tatt med seg familien har jeg full forståelse for. Jeg vil  heller ikke ta med meg mamma på den :fnise: 

Pingle... :ler:

Går fint å ta med mamma på sånt :opplyser:

Skrevet

Andres mødre går helt fint :ler: Godt mulig hun ville likt den (jeg er ganske sikker på at mormor ville det), men jeg tror det er i begges interesse at vi ikke ser den sammen :fnise: Jeg kunne derimot godt sett den sammen med pappa, vi har sett ting med tvilsom humor før.

Skrevet
5 minutter siden, Skravla skrev:

Heftig antrekk..... 

...og ansiktsuttrykkk som matcher :ler: 

Skrevet (endret)

Pluss til svt som i år tekster alle de klassiske prorms-allsangene - det sparer meg litt hektisk googling underveis :fnise: 

Endret av Daria
Skrevet

Perfect tidspunkt for brudd i sendingen.... 

Skrevet

Og der kom overføringsproblemene tilbake under God save the Queen. Ikke bra, BBC...

Skrevet

Jeg var passe forvirret i formiddag. «Grand Prix nå?» Konfirmantene hadde nemlig Eurovisjonshymnen av alle ting til inngangsmarsj. Og bor man bokdtavelig talt et lite kjerringkast fea kirka, får man med seg det meste som skjer hjemme hos Jesus.

Skrevet

10.09: En lest, en kjøpt.

Jeg vandret innom bruktbutikken og kom over en Lanternepocket-utgave av Rolf Stenersens bok om Edvard Munch... 

I praksis ha jeg strengt tatt lest tre, jeg e(r halvveis i Eldstads Innhaug-kvartett. Men ettersom jeg har lest dem minst fjorten ganger før (og det er knapt en overdrivelse) teller de ikke i statistikken.

Skrevet

:hjerte:

Vi kunne vel fått en liten reprise - en bikube om ikke annet...?

Skrevet
8 minutter siden, Daria skrev:

:hjerte:

Vi kunne vel fått en liten reprise - en bikube om ikke annet...?

Det hadde vært noe.... De fleste er jo der enda. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...