Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Sauen Shaun skrev:

Fillern... Ble litt lei meg etter den kampen jeg. Skulle så gjerne hatt Island med et hakk eller to videre. :jepp:

De var jo så nærme - så mange nesten-sjanser :sur: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Daria skrev:

I går kveld var jeg så sliten at jeg la meg - og sovnet momentant - lenge før midnatt - og likevel var klokka 10 før det føltes aktuelt å stå opp (og tre kvarter senere sitter jeg fortsatt i morgenkåpe...). Jeg trengte det vel... Skal opp til mamma og være datahjelp etterpå - når meldingen "Er du hjemme i dag?" dukker opp om morgenen ligger det gjerne noe bak... :ler: 

Den som sover synder ikke... :ler: 

Skrevet
2 minutter siden, Daria skrev:

De var jo så nærme - så mange nesten-sjanser :sur: 

Jepp. Maks uflaks... :sukk: 

Skrevet

Danmark er hvertfall videre, får heie på dem. Og svenskene, om alt går deres vei i dag...

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

Danmark er hvertfall videre, får heie på dem. Og svenskene, om alt går deres vei i dag...

Heia Danmark :duskedame:

Skrevet

Kanskje vi må på fotballpub i Køben? Du ser på fotball og jeg drikker øl - tilsammen den perfekte person for fotballpub. :ler:

Jeg dumpet også ned i sengen før 23 i går, men våknet før 8 i dag. Har gått tur og vært til hudpleie allerede i dag så resten av dagen er satt av til strikking, sløving og kokosbollespising. Man går jo ikke FORBI Den lille kokosbollefabrikken.... :riste:

Skrevet

Noen steder er det faktisk obligatorisk å gå innom :Nikke:

Det er ikke sikkert vi trenger å oppsøke en fotballpub - går Danmark videre til kvartfinale mistenker jeg at hele København blir en eneste stor fotballfest... :ler: 

Skrevet

Et forvirret øyeblikk trodde jeg at jeg hørte en hane utenfor, men det var bare en entusiastisk unge... :ler: 

Skrevet

Jeg har en sterk følelse av at det må bli en kokosbolle-lunsj hos deg i løpet av ferien...

Skrevet
5 minutter siden, Daria skrev:

Jeg har en sterk følelse av at det må bli en kokosbolle-lunsj hos deg i løpet av ferien...

Du skal ikke se bort fra at det kan bli en mulighet. 

Skrevet
50 minutter siden, Daria skrev:

Noen steder er det faktisk obligatorisk å gå innom :Nikke:

Det er ikke sikkert vi trenger å oppsøke en fotballpub - går Danmark videre til kvartfinale mistenker jeg at hele København blir en eneste stor fotballfest... :ler: 

Skal du snyte Skravla for et pubbesøk? Ufint!

Skrevet

Hvor holder den lille kokosbollefabrikken til, forresten?

Skrevet

Melder om at vekkerklokka her ringer 05:45 i 12 arbeidsdager til... :bond: 

Skrevet
8 minutter siden, Roadrunner skrev:

Melder om at vekkerklokka her ringer 05:45 i 12 arbeidsdager til... :bond: 

So...min kommer til å ringe tidlig mens du har ferie.

Skrevet
2 timer siden, Skravla skrev:

So...min kommer til å ringe tidlig mens du har ferie.

Ja, men det er DA! :fnise:

Jeg snakker om NÅ.... :sjenert:

Skrevet
7 minutter siden, Roadrunner skrev:

Ja, men det er DA! :fnise:

Jeg snakker om NÅ.... :sjenert:

Selvfølgelig. Stor forskjell på om du må opp tidlig enn om jeg må det.... :klaske:

Skrevet

Det er forskjell på folk, sånn er det bare - og ikke minst er det forskjell på det som rammer meg og det som rammer andre... :ler: 

Skrevet

Det er en svenske et sted i nærheten :ler: 

Skrevet
5 timer siden, Skravla skrev:

Du skal ikke se bort fra at det kan bli en mulighet. 

Jeg ville jo blitt overrasket om hadde stilt deg fullstendig avvisende :ler: (men jeg kan spise kokosboller alene også jeg, om det skulle knipe...).

5 timer siden, Rosalie skrev:

Skal du snyte Skravla for et pubbesøk? Ufint!

Nei, altså, om hun insisterer skal jeg da ikke være vanskelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...