Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Facebook minner meg daglig på at jeg snart har bursdag og derfor burde invitere alle vennene mine til å donere til et godt formål. Første gangen var det greit nok, fjerde gangen føler jeg det ligger et "Du er et dårlig menneske som ikke har gjort dette ennå" og vaker under der. Det er ikke nok for facebook å kjenne alle mine personlige detaljer, nå skal de styre samvittigheten min også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 timer siden, Daria skrev:

Jeg har intet mindre enn åtte kanaler som direktesender morgendagens kongelige bryllup - ingen umiddelbar fare for at jeg skal gå glipp av noe, med andre ord... :fnise: 

Rettelse - ni. Jeg glemte CNN, selvfølgelig teppelegger de sendeflaten når USA endelig får sin helt egen ekte prinsesse...

• Liker 1
Skrevet

Gledene ved å være en mindre viktig gjest i et kongelig bryllup - man må være på plass i kirken mer enn en time før vielsen begynner...

Skrevet

..denne sangeren, er det Blunt han heter?...

Og der sa jeg takk og farvel til tv2. Holder meg til BBC, jeg.

Skrevet

Harrys nye tittel er hertugen av Sussex :opplyser: 

Hatter. Alltid et høydepunkt ved store britiske anledninger...

Skrevet

-We're now ouside Bride HQ...

:fnise: 

Skrevet

Dagens indianer-pryd - en bitteliten, diskret hvit hatt med fem store, vertikale fjær. Hun syntes i mengden, for å si det pent

Skrevet (endret)

Victoria Beckham ser like blid ut som vanlig - i så stramt mørkeblått at hun er to nyanser unna en begravelse... Amal Clooney i fantastisk solsikkegult med matchende hatt- hun kan jo bære en sånn farge.

-One thing I like about George Clooney is that he is walking nice and slow - he knows that Amal is in heels..., kommenterer BBCs kvinnelige programleder :fnise: 

Endret av Daria
  • Liker 1
Skrevet

-It would've be nice if Victoria Beckham smiled. Anything can happen...

*elsker BBC* :ler: 

Skrevet

Aftenposten melder at "det norske kongehuset dropper bryllupet". Sannsynligvis er de ikke invitert, det har jo blitt gjort et poeng ut av at de ikke ønsker offisielle "pliktgjester"...

Skrevet

Varierer mellom BBC og Dansk tv her. 

Skrevet

Naboen ringte på for å varsle oppussingsbråk - midt under bryllupssendingen! :jolie: 

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

Naboen ringte på for å varsle oppussingsbråk - midt under bryllupssendingen! :jolie: 

Altså... man gjør ikke sånn i bryllup. Det er plass i sofaen om du trenger. 

Skrevet

Det mest bråkete skulle visst ikke vare så lenge, så jeg skal nok overleve. Imponert over at han kom og sa fra, det er jo mer enn mange andre her gjør...

Og i en ikke helt kommentar synes jeg det er på tide å at noen henter festivaldoene som har stått i veien (mvh baren, selvfølgelig) siden 17. mai...

Skrevet

Det spekuleres i valg av brudekjole-designer. Jeg lurer litt på farge - bruden er jo skilt, så hvit er vel egentlig ikke helt passende...

Skrevet

Selvfølgelig stiller skuespillerne fra Suits i særdeles lekre drakter...

Skrevet

Med en så asymmetrisk utringning burde Serena Williams droppet kjedet. En brosje eller litt store øredobber hadde vært bedre til den kjolen.

Et lyeblikk trodde jeg det svenske kronprinsparet var her - men det er visst flere nåsåer i omløp...

Skrevet (endret)

Fergie, jo. Fortsatt strålende rødhåret - om den fargen ikke er ekte har hun en særdeles god frisør...

Endret av Daria
Skrevet

Bruden er på vei...

Skrevet

Det sier jo litt om den britiske kongefamilien at Harrys valg om å bruke giftering anses som morderne og nesten litt vågalt... :ler: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...