Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det blir jo feil å se det med noen andre... Nytt på nytt ser jeg aldri lenger, og når jeg ser Beat for beat er det veldig på tross av, ikke på grunn av, Atle Pettersen... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem arvet de Senkveld av? #historieløs

Skrevet

HC Andersen og Tommy Steine.

Skrevet

Jeg går forsåvidt mye tur i nærområdet og trives med det - Slottsparken, Tjuvholmen, festningen og havnepromenaden. Like fullt kan jeg ikke la være å synes det er litt i overkant at en leilighet i gården ligger ute på finn med "turterreng" oppført under fasiliteter... 

Skrevet

Dagens tips: Når du tar en tom teboks ut av skapet for å fylle den med ny te, sjekk at du har tatt lokket ut av boksen før du heller i teen.

Skrevet

Takk for tipset. Det kommer godt med. 

:hoho::rulle: 

Skrevet

Litt snurt for ikke noe afternoon tea-og-MGP-party i år (hører det singler i glass rundt meg... :fnise: ). Men hvem vinner? Hva tror du?

Skrevet

Neppe Rybak - MGP-homsene i twitter-feeden min er ikke imponert, og de tross alt en tung gruppe i denne sammenhengen... Jeg har egentlig ikke veldig sterke følelser for noen (men en litt svakt punkt for den danske vikingen...), men Kypros nevnes stadig som favoritt :vetikke: 

Skrevet

Jeg synes Brann begynner å bli skumle... :ball: 

Skrevet

Da var teen trukket, vaffelpressa er i gang og alt er klart. Som alltid er det svensk tv som gjelder, ingen slår Edward af Silén når det gjelder å være lagom elak. Let the games begin - og økonomisjefene i alle Euspoas tv-stasjoner krysser fingrene for å slippe seier i år også... :fnise: 

Skrevet

La oss håpe hun har brukt dobbeltsidig puppetape - og at hun ikke plutselig må nyse...

Skrevet

Jeg kan ikke med min beste vilje skjønne poenget med å putte Dracula i et flygel...

Skrevet

Jada, det er så søtt at de er kjærester på ordentlig, så. Men det er ingen unnskyldning hverken for den røde dressen eller den nasale sangen...

EaS melder at Vi har sett en del gravide sangere på scenen gjennom årene, men dette er første gang vi har sett noen bli gravid på scenen :hoho: 

Skrevet

When we're aaaaaaaaaaaarrrrgh

Litauens noe alternative uttale av old oppsummerer igrunnen godt mine følelser for sangen...

Skrevet

UK ser jo ut som starten på en middels sci-fi-serie...

Men ble scenen stormet? Hva skjedde der?

Skrevet

EaS mener det var samme idioten som stormet scenen under finalen her i 2010. Hun taklet det impnerende, da - vant sikkert noen stemmer på det.

Skrevet

At tyskeren ser ut som kjærlighetsbarnet til Mick Hucknall og Ronald McDonald kan jeg leve med. James Blunt-stemmen, derimot...

Skrevet

Frankrike har en sterk sanger, en sterk låt og en sterk historie, samt morsmålspoeng. Dette kan rekke langt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...