Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lenge siden skøyteløp var så gøy :danser: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som gammel hopp-fjortis kan jeg bekrefte Daniel André Tandes inntrykk av at det kan være vel så viktig å hopperne som å se selve rennet... :fnise:  Jeg har sett og hørt Janne Ahonen le, det er jo mye festligere enn å se ham hoppe :ler: 

Skrevet

Man kan jo ikke ønske seg stort mer av en sesongåpning enn seier i lagkonkurransen :hoppendeglad: Og jeg er sikker på at barten til Robert Johansson er enda litt lenger og spissere enn i fjor... :fnise: 

Skrevet

Så trasig med svimmelheten! Du var ganske bra nå? Hva skal til for å bli kvitt galskapen? For du har fått diagnose? Eller mer se hva som skjer? 

Skrevet

Det er ikke så mye jeg kan gjøre, annet enn å la det gå sin gang og håpe at det ikke tar like lang tid denne gangen... Om noen sitter på overskuddslagre med tålmodighet kan de gjerne sendes hit.

Skrevet

Gææ, så kjipt! :sprettoy:

Er det virus på balansenerven, krystaller i dneglehuset eller snerk rett og slett på hypofysen du har?

Skrevet

Ny lovende langrennsløper heter Jan Thomas. Assosiasjonshjernen sliter... :fnise: 

Skrevet

Det er ikke så ofte noen er gråtkvalt av glede over en tredjeplass i et nasjonalt renn - det var jo nesten litt rørende...

Forøvrig har jeg stadig sansen for Martin Jonsrud Sundby - aldri bortforklaringer, unnskyldninger eller klaging, bare nøkterne og saklige svar. Stort sett i noenlunde godt humør - han legger ikke skjul på det når han er skuffet, men sjelden sur og sint ovenfor journalistene.

Skrevet
9 minutter siden, Daria skrev:

Det er ikke så ofte noen er gråtkvalt av glede over en tredjeplass i et nasjonalt renn - det var jo nesten litt rørende...

Forøvrig har jeg stadig sansen for Martin Jonsrud Sundby - aldri bortforklaringer, unnskyldninger eller klaging, bare nøkterne og saklige svar. Stort sett i noenlunde godt humør - han legger ikke skjul på det når han er skuffet, men sjelden sur og sint ovenfor journalistene.

Han er et eksempel til etterfølgelse for noen og hver. Og det er jo morsomt når kommentatorene kjenner han godt nok til å nærmest gjennomføre intervjuet for han på forhånd. 

Og det er mange søte og gode langrennsløpere for tiden. De verste egoene er ikke så store lenger. 

Skrevet

Det er jo det tristeste med OL andre steder enn på nrk - vi får ikke med de reporterne som kjenner utøverne best, også på det mer personlige planet. Man går jo fort glipp av kommentarer som den landslagstrener Hetland kom med etter at de hadde snakket om laguttaket - Det var jo veldig oppklarende å få diskutert det med dere... :fnise: 

Skrevet
2 minutter siden, Daria skrev:

Det er jo det tristeste med OL andre steder enn på nrk - vi får ikke med de reporterne som kjenner utøverne best, også på det mer personlige planet. Man går jo fort glipp av kommentarer som den landslagstrener Hetland kom med etter at de hadde snakket om laguttaket - Det var jo veldig oppklarende å få diskutert det med dere... :fnise: 

Ja, og lille kommentaren om at det var bra at Fredrik styrte mikrofonene...... 

Skrevet

-Jeg tenkte på det: Nå fikk Ola Lunde den!

God stemning og nære forhold også hos skiskytterne... :fnise:

Og hos hopperne hadde Johan Remen Eriksen reddet helgen for Johan Forfang ved å¨ta ansvar for å ta med utstyrsbagen hans fra Gardemoen til Polen. Det er en fantastisk utøver/reporter-symbiose i sportsavdelingen hos nrk...

Skrevet

Snikende skiløper, uoppmerksom reporter... :fnise: 

Skrevet

-Very happy. My jump was... thank you!

Junshirō Kobayashi føyer seg inn i rekken av veldig blide, men ikke særlig språkmektige japanske hoppere... :fnise: 

Skrevet

Lapskaus på boks er igrunnen nokså ulekkert. Plutselig husket jeg hvorfor det var så lenge siden sist...

Skrevet
På 18.11.2017 den 15.00, Daria skrev:

Ting jeg overhodet ikke er ambivalent til når det gjelder vinter: Vintersport på tv :hoppe: Det lugger an til at jeg vil få med meg mye av den - av andre ting jeg overhodet ikke er ambivalent til, men helt i den andre enden av skalaen, er svimmelheten tilbake :sukk: 

Sånn! jeg skulle sitere denne!

Var du i det hele tatt frisk før den kom tilbake? Håper det ikke tar et år til! *sender masse tålmodighet din vei* :klemmer:

Skrevet

Jeg rakk akkurat å komme opp i 60% jobb og bruke opp sykepengerettighetene mine...

Skrevet

Ser Da vi styrte landet-episoden med Kåre Willoch i fokus - det er så åpenbart at han er av en helt annen generasjon og en annen tid enn de øvrige. Så korrekt og formell der de er mer avslappet og lette i tonen - og han må fortsatt ha det siste ordet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...