Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
16 timer siden, Daria skrev:

Skravla har fått vafler og jordbær og gul te, og ikke minst gleden av mitt selskap en helt vanlig mandagskveld...

Høres veldig koselig ut! Og hva er gul te? (Har ikke peiling på te)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gratulerer QI-teksteren med dagens perle:

-It's Hugh Dennis! ble til -Det er deg, Dennis! :klaske: 

Skrevet
1 time siden, Jerle skrev:

Høres veldig koselig ut! Og hva er gul te? (Har ikke peiling på te)

Gul te er gul te, som svart te er svart te. *hjelpsom* Har ingen bedre forklaring, egentlig :ler: 

Skrevet

Hehe. Logisk, gul te = gul te. :fnise:

Har aldri hørt om det jeg, har hørt om svart og grønn. Så langt strekker min te-kunnskap seg.

Skrevet

Jeg hadde heller ikke hørt om det før det dumpen ned i postkassen forleden...

Skrevet

Jeg spår at høstens mest sette teaterstykke blir Book of Mormons - dette var gøy! :rulle:  *fortsatt vondt i magen*

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Daria skrev:

Jeg spår at høstens mest sette teaterstykke blir Book of Mormons - dette var gøy! :rulle:  *fortsatt vondt i magen*

Ja, jeg lo nesten på meg brokk!

Skrevet
9 timer siden, Daria skrev:

Vi har så lyst å se den i New York, men finner ikke billigere billetter enn rundt 2000 - 2500 kr, så da er jeg litt usikker på om det er verdt det... over 8000 kr for oss fire er litt mye.

Skrevet

Over 2000 kr ville jeg knapt betalt for noe stykke, med mindre det sto noen helt spesielle navn på rollelisten. Sats heller på en vårtur til Oslo, sannsynligheten for at den vil gå her i vårsesongen også er nok stor...

Skrevet

Nei, forresten - den skal jo til Kristiansand til våren...

The Book of Mormon blir sett opp i eit samarbeid med Kilden Teater og Konserthus og skal vidare til i Kristiansand etter at den har spelt i Oslo.

Skrevet
12 minutter siden, Daria skrev:

Nei, forresten - den skal jo til Kristiansand til våren...

The Book of Mormon blir sett opp i eit samarbeid med Kilden Teater og Konserthus og skal vidare til i Kristiansand etter at den har spelt i Oslo.

Bare ei ukes tid ser det ut til, i slutten av april.

Skrevet
26 minutter siden, Daria skrev:

Over 2000 kr ville jeg knapt betalt for noe stykke, med mindre det sto noen helt spesielle navn på rollelisten. Sats heller på en vårtur til Oslo, sannsynligheten for at den vil gå her i vårsesongen også er nok stor...

Ja jeg er enig, det er alt for mye. Selv om det nok er en opplevelse å få sett den der. Det er helt syke priser på alle show der, så slik jeg ser det nå blir det kanskje ingen på oss.

Og vi skal jo snart til Oslo og se Les Misérables :strix:

Skrevet
På 28.8.2017 den 17.56, Daria skrev:

Og det produseres rojale avkom på løpende bånd i Sverige - mens vi venter på at Sofia skal klemme ut nummer to (det må jo nærme seg termin snart?) annonserer Madde at hun ruger på nummer tre. Syv barnebarn på drøyt seks år, godt kungaparet har nok av plass til familieselskaper...

Det gjorde det :fnise: Darias rojale opplysningstjeneste kan melde at den svenske kongefamilien fikk en nytt medlem for et par timer siden - den stolte (får vi anta) far skal visst komme med ytterligere detaljer om ikke så lenge...

Skrevet

Det ble en prins :babygutt: Et av de sjeldne tilfellene hvor det faktisk stemmer, og ikke bare er overdrevent klissesøtt babypjatt :fnise: 

Skrevet

Ser Diana-dokumentar - på mange måter er det enda sterkere å se bildene fra begravelsen nå. De små prinsene som går bak sin mors kiste - det er nærliggende å tenke at det burde de vært spart for. Blir jo helt på gråten av å høre dem snakke om det nå - de var bare 12 og 15 og måtte dele den verste sorgen man kan tenke seg med hele verden.

Men jeg må jo også fnise litt av selvironien til William:

I was hiding behind my fringe. I had a lot of hair back then...

Skrevet (endret)

Nå deler jeg togvogn med ei som ikke skjønner konseptet telefon igjen... :rolleyes: Hun sitter flere rader bak meg, jeg har musikk relativt høyt i ørene og det føles som om hun sitter rett ved siden av meg og roper...

Endret av Daria
Skrevet
20 minutter siden, Daria skrev:

Nå deler jeg togvogn med ei som ikke skjønner konseptet telefon igjen... :rolleyes: Hun sitter flere rader bak meg, jeg har musikk relativt høyt i ørene og det føles som om hun sitter rett ved siden av meg og roper...

Du får rope svar tilbake. :ler: 

Skrevet

EDM - sjangeren jeg virkelig ikke har peiling på... Men danserne hennes ser ut som de har de samme refleksstripene som brannmenn...

Skrevet

Den manbun'en var vel ikke spesielt kledelig... Manbun krever hipster-skjegg, ikke harrybart.

Skrevet

Det må jo være noe i veien med de gråte-refleksene til Mona...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...