Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er et par av gutta jeg gjerne ser i finalen ja. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis Didrik skal finne seg selv som fulltids reggae-sanger, kan han sikkert ta en prat med rastafarien jeg så forleden - på tråsykkel opp Drammensveien med Bob Marley på full guffe. Slår ikke helt Hells Angels-duden i Danmark med Harley og discomusikk, men det var et syn :fnise: 

Skrevet

Jeg synes det står respekt av at mormonerne faktisk stiller med folk på prøvene til Book of mormons for å lære skuespillerne om misjonslivet og religionen. De har virkelig skjønt hvordan man gjør det beste ut av en situasjon og se fordelene heller enn å ta den enkle løsningen og bli fornærmet.

Dessuten var jo permanenten til Kristoffer Olsen snasen :fnise: 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg måtte mute fotograffyren på Lindmo - vet ikke helt hva det er, men den stemmen hans gir meg frysninger.

Endret av Daria
Skrevet

Kjenner jeg gleder meg veldigveldig til prøveforestilling på tirsdag, ass. Skal ha med gubben, han lot seg friste av at det er Southpark-folka som har skrevet den.

Du får ei liste fra meg i morra, Skravlis.

Skrevet

Jeg gleder meg, magemusklene er litt mer skeptiske til om de har godt av så mye trening :fnise: 

Skrevet

Jeg fant, jeg fant :strix: 

Skrevet

Jeg så noen timer 9/11-dokumentarer i går (det er den tiden på året...), og streifet så vidt innom tanken på alle flyene som ble omdirigert og måtte lande på helt andre steder enn de skulle til og ikke fikk fly videre på flere dager. De er aldri annet enn bisetninger i disse dokumentarene, jeg har aldri høre noe mer om dem. I formiddag oppdaget jeg tilfeldigvis at det faktisk er skrevet en musikal med utgangspunkt i noen av disse flyene - Come from away.

Kjære, snille Erik.... *blafrer med øyevippene mot teatersjef Ulfsby* :pls: 

Skrevet

Og det produseres rojale avkom på løpende bånd i Sverige - mens vi venter på at Sofia skal klemme ut nummer to (det må jo nærme seg termin snart?) annonserer Madde at hun ruger på nummer tre. Syv barnebarn på drøyt seks år, godt kungaparet har nok av plass til familieselskaper...

Skrevet

Jeg hadde melk som hadde gått bittelittegranne over datostemplingen. Nå har jeg vaffelrøre. Sånt skjer.

Skrevet
2 minutter siden, Daria skrev:

Jeg hadde melk som hadde gått bittelittegranne over datostemplingen. Nå har jeg vaffelrøre. Sånt skjer.

:sikle:

Fristende å hive seg på første buss..... 

Skrevet

Serveres med rømme, jordbær og valgfri te.

Skrevet

Ond? Jeg ville bare at du skulle vite mer nøyaktig hva det handlet om før du tok en avgjørelse...

Skrevet

Ingrid Lorentzen på facebook

Sitat

På lørdag er det Åpen dag hos oss!!
(Easy Otto, jeg mener i
Operaen)

Skrevet

:hoho:

Jeg så de hadde master class i sang med Nils Harald Sødal i år - jeg ville jo ikke klart å holde meg alvorlig alene i et rom med den tagbare, med eller uten leopardtanga... :rulle: *har varige opera-mén*

Skrevet
1 time siden, Roadrunner skrev:

Ble det vafler på deg, @Skravla

Selvfølgelig. 

Skrevet

Skravla har fått vafler og jordbær og gul te, og ikke minst gleden av mitt selskap en helt vanlig mandagskveld...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...