Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

En brokadekledd Mark Levengood er på tv - da må det jo være en kongelig begivenhet på gang i Sverige :fnise: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prinsessan Estelle begynner å få dreis på vinkingen - en viktig ferdighet å tilegne seg når man er kongelig :fnise: Lillprinsen trenger litt mer trening, men han jobber med saken. Det er tross alt ikke så så lett å sitte i en åpen vogn, følge med på alt som skjer rundt og vinke samtidig...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det sitter en skihopper langt framme i feltet i Tour de France. Noen år siden han skiftet beite, riktignok, men han var på ganske høyt nivå - inkludert seier i junior-vm. Hvis Egebergs ærespris kunne deles ut til utlendinger, burde Primoz Roglic vært en åpenbar kandidat...

Endret av Daria
Skrevet

-Han [Froome] har lusket i sivet som tidenes gjedde!

:ler: 

Skrevet

Stakkars Vickan - hvilken ondskapsfull festplanlegger fant på at Marcus og Martinius skulle opptre på bursdagskonserten hennes...? Sannsynligvis den samme som fikk i oppdrag å sørge for at publikum ikke bare besto av middelaldrende...

Skrevet

-Hördu, Estelle, den här kommer du att gilla - det er opera...

Marlena Ernmann gjør sitt for å indoktrinere den kommende dronningen så tidlig som mulig :fnise: Men Händels Lascia ch'io pianga er jo nydelig. Selv om jeg aldri helt skjønte en bekjents valg om å ha den i bryllupet sitt - det er jo ikke akkurat en sang om kjærlighet og evig lykke...

Let me weep
my cruel fate
and sigh
for liberty.

May sorrow break
these chains
of my sufferings
for pity's sake

(engelsk oversettelse fra Wikipedia)

Skrevet

Jill Johnson er på sitt tredje antrekk på en drøy time - det er ganske imponerende...

Og Chris O'Neill ser som alltid like stiv og ubekvem ut - den mannen trives virkelig ikke i rollen som offentlig kongelig gemal. Tror Madeleine kan være ganske trygg på at han giftet seg med henne på tross av heller enn på grunn av at hun er prinsesse...

• Liker 1
Skrevet

Justin Trudeau og Emmanuel Macron har en bromance på gang. Det må jo være godt nytt for verden i disse Trump-tider...

Skrevet

En liten unge har fullstendig sammenbrudd utenfor her:

-Neeeeiiii! Pappa, neeeiii! Ikkeee!! Vil ikke ha på deeeeen!!!!

Trassalder, hurra... :fnise:

Skrevet
4 timer siden, Daria skrev:

En liten unge har fullstendig sammenbrudd utenfor her:

-Neeeeiiii! Pappa, neeeiii! Ikkeee!! Vil ikke ha på deeeeen!!!!

Trassalder, hurra... :fnise:

Og du mimrer tilbake til egne glansdager..? :fnise: 

Skrevet

Jeg var da aldri trassig eller sta - og jeg hadde hvertfall ikke meninger om klær... :plystre: 

Skrevet

Pass på nesa di - blir den lengre nå klemmer du den fast i døra...

Skrevet (endret)

Så langt, så lat søndag (som om det er noe nytt...). Skal ut og treffe en venninne etterhvert, men siden jeg ikke vet akkurat når er det jo ikke noe poeng i å begynne med noe annet enn tedrikking i mellomtiden... Smaker meg gjennom feriens innkjøp, kanne for kanne. I dag drikker jeg Mozart-te, som tilsynelatende ikke har noe som helst å gjøre med hverken Mozart, Salzburg, Wien eller klassisk musikk (eller Mozart-kuler). Men det kan jo være en unnskyldning for en dose Bryn Terfel og Renée Flemming...

Endret av Daria
Skrevet

Skal straks tasse mot stranda. Tiltak - er jo hele 300 m fra leiligheten... :fnise: 

Skrevet

Ble den vanlige rusleturen her i formiddag, før lunsj. Nå er solsenga inntatt og lesinga går tregt siden øynene bare glir igjen. Lite soving men god avslapning :nigo:

Skrevet

Jeg husket plutselig at jeg hadde gjenopplivet brukeren min på kg. Har lest alt her siden sist, om det betyr at jeg er oppdatert vet jeg ikke, men nå har jeg iallfall lest alt.

Skrevet

Oppdater -ja; opplyst - mer tvilsomt? :fnise:

Lunsjet i Frognerparket, sett på sinnataggen og alle fuglene og vært innom lekeplassen (det var en 2-åring involvert) og spist middag på Egon. Fikk til og med lest ut boken min i Slottsparken på vei hjem.

Skrevet

*vurderer om dette ville fått meg til å se GoT*

Næh...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...