Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
51 minutter siden, Daria skrev:

-They'll often bite først and ask questions later - sa slangeeksperten. Nå er ikke jeg noen ekspert, men jeg har aldri hørt om snakkende slanger...

Har du ikke sett Harry Potter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teknisk sett snakker ikke basilisken, det er Harry som skjønner slangelydene (dessuten var HP sist jeg sjekket ikke ansett som en dokumentar...).

Skrevet

:roll: Du er så vanskelig, ass!

Skrevet

Og det kom som en overraskelse? Har vi ikke møtt hverandre før...?

Skrevet

Nei, sant det. Du har alltid vært ei nesevis og veslevoksen frøken. 

Skrevet

Høstens Stjernekamp-deltagere

Faktisk bare en jeg overhodet ikke har hørt om - hun er selvfølgelig den obligatoriske "talent"-programdeltageren. Men med både Gaute Ormåsen og Didrik Solli-Tangen er det jo et par stemmer å glede seg til...

Skrevet (endret)
19 timer siden, Daria skrev:

-They'll often bite først and ask questions later - sa slangeeksperten. Nå er ikke jeg noen ekspert, men jeg har aldri hørt om snakkende slanger...

Her var jeg tenkt å svare det samme som Rosalie.

18 timer siden, Daria skrev:

Teknisk sett snakker ikke basilisken, det er Harry som skjønner slangelydene (dessuten var HP sist jeg sjekket ikke ansett som en dokumentar...).

Nei vel??? HP er da virkelig den?  (Og selv om jeg ikke skjønner feks Hadza, synes det høres ut som bare rare lyder, så er det jo et språk likevel. Da kan vel slangelyder være et språk også? ) :nigo:

Endret av Jerle
Skrevet

Du vet du nettshopper på et over middels fancy britisk nettsted når titlene du kan velge mellom ikke er begrenset til Mr, Mrs og Miss, men dekker tre sider nedtrekksmeny og inkluderer alt man kan tenke seg av adelige, geistlige og militære benevnelser. Vurderte å registrere meg som Reverend Mother til minne om Sound of music... :fnise: 

Skrevet

-Hun trenger en lenger og stivere stav...

*ser stavsprang* Selvfølgelig. Hva trodde dere...?

Skrevet

Vi gratulerer Theresa May med det som ser ut til å være en usedvanlig dårlig strategisk avgjørelse...

Skrevet

Haha, i den skotske valgkretsen Aberdeenshire West and Kincardine er alle kandidatene menn under 30, derav kallenavnet Aberdeenshire Westlife :fnise: 

Skrevet

SNP’s Stuart Donaldson – who became one of the babies of the Commons when elected in 2015 aged just 23

---

Naaaaaw...

Skrevet

May sier hun ikke har planer om å gå av - men hun sa jo også gjentatte ganger at hun ikke hadde planer om å skrive ut nyvalg... :vetikke: 

Skrevet

:husarbeid:  :ac::kaffekopp::sjokolade::hallo: :tekola:

Dagens ambisiøse planer... Samt muligens litt :ball: hvis jeg føler meg generøs nok til å gi landslaget enda en sjanse...

Skrevet

Først gir de meg Hermann Sabado i en nynorsk musikal, nå (2019...) setter de opp Oslo! Det Norske gjør jo virkelig det de kan for å oppfylle ønskene mine... :strix: 

Skrevet
54 minutter siden, Daria skrev:

:husarbeid:  :ac::kaffekopp::sjokolade::hallo: :tekola:

Dagens ambisiøse planer... Samt muligens litt :ball: hvis jeg føler meg generøs nok til å gi landslaget enda en sjanse...

Ligner veldig på min dag. Med unntak av sjokolade for det har jeg ikke. Men jeg har :essen2:

Skrevet

Og en ting til.... jeg skal ikke gi landslaget noen sjanse.... :ler: 

Skrevet

Jeg har også :essen2: - siden du nevner det... :idesmil: 

Skrevet

Jeg trodde et øyeblikk jeg var vitne til en flyulykke i ettermiddag. Et småfly kom over taket i altfor lav høyde og nesten på høykant, jeg holdt pusten og ventet bare på et brak og en røyksky. Men det skjedde ikke noe - enten fikk piloten reddet seg inn eller så var det en idiot av en stuntflyger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...