Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innom og oppdaterer meg. :vinke:

Og da slo det meg at jeg ikke vet om jeg gratulerte med dagen på FB. :rodme:

SÅ:

Gratulerer så mye med dagen som var, jeg kan i alle fall si at jeg tenkte på deg når FB fortalte meg at du hadde bursdag, det husker jeg i alle fall. :blomst:

Skrevet

Takk :) Jeg husker ikke om du sa noe på fb, jeg fører ikke regnskap :ler: Forøvrig er jeg god på det selv - jeg ser at noen har bursdag, tenker at jeg skal skrive en hilsen og så kommer jeg aldri så langt...

Skrevet

Ser nesten ut som han tester ut ulike gråfarger....... 50 shades?

Skrevet

:fnise:

Aldrende tiger, skjult frisør?

Skrevet
1 time siden, Jerle skrev:

:fnise:

Men jeg synes fortsatt han er søt. :rodme:

Han blir bare kjekkere og kjekkere. Han aldres med stil.

Skrevet
35 minutter siden, Skravla skrev:

Han blir bare kjekkere og kjekkere. Han aldres med stil.

Helt enig. Torbjørn Harr er også på den listen for meg. :)

Skrevet

Graham Norton Show spenner som alltid bredt - i dag også med den nye Postman Pat-filmen :fnise: 

Skrevet

Er Barry Manilow egentlig laget av Ivo Caprino? *ser fortsatt Graham Norton*

Skrevet

Jeg kan melde at øvst i Østerdalen er det i dag 1 varmegrad og "det blæs nordavind fra alle kanter", med noen riktig så usjarmerende snøflak innimellom. 1. juni. Yeye! :danse: 

Skrevet

Hver sin lyst... Her er det knallsol og blå himmel :nigo: (*holder helt munn om den kjølige vinden*)

Skrevet

Takket være TV4 er jeg på min tredje sesong av Great British Bake-Off på en måned, lærer en hel del om bakingens historie og lar meg sjarmere av bakeglade gutter i studentalder. :fnise: Denne sesongen heier jeg på nerden med krøller, briller og et utvalg mønstrede strikkejakker og -vester.

Statsminister Gladstone avskaffet sukkerskatten i 1874 - visstnok av økonomiske årsaker, men onde tunger skal ha det til at hans egen svakhet for søtsaker skal ha spilt inn :fnise: Du och jag, William :5: 

Skrevet

Juryen har ikke bestemt seg ennå - går dagens fly-med-barn-pris til de som syntes det var en god idé å la ungene farte rundt med sparkesykkel i den fulle gaten  (og så oppholde hele køen da det viste seg  -surprise - at syklene ikke kunne tas med inn i kabinen) eller til klassikeren barnefilm på iPad uten ørepropper eller tanke på at det kanskje var andre mennesker  (les: et fullt fly) i nærheten...

Men det er sol i København :sol:  

Skrevet

Jeg har nettopp betalt gebyr for å få lov til å sjekke inn før kl 14. Rommet var bestilt og klart, resepsjonen er uansett åpen hele dagen, men før kl 14 = tidlig innsjekking = gebyr. :rolleyes: Pussig hvordan det bare er "billig"-kjeder som har den type ekstra-betaling - andre steder kalles det service...  

Skrevet

I dag var det ikke sol i København... :regn:

Dagens "det er en liten verden": Etter første runde med vandring i regn søkte jeg tilflukt på en av sentrums mangemange kaffebarer (varm te, biscotti, bok - dagen ble straks bedre) - den samme, viste det seg, hvor min kusine og hennes datter slo ihjel litt tid før de skulle på kino. Jeg kan gå uker og måneder uten å tilfeldig treffe på kjente i Oslo, hvor jeg tross alt kjenner mange, men gi meg et døgn i Køben...

Skrevet

Ronan Keating dukket opp på 8 out of ten cats og jeg hadde plutselig nostalgiske behov...

:hjerte::fnise:

Og derfor kan jeg aldri kritisere belieberne :ler: Utover å påpeke at Boyzone-gutta faktisk kunne oppføre seg, da...

Skrevet

Hva Disney mener om denne versjon er uklart, men for alle oss andre bekrefter den jo bare det vi alltid har visst om Gaston og Le Fou... :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...