Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Daria skrev:

Det evige tilbakevendende MGP-mysteriet... :ler: 

Ja, hvor ofte har man ikke tenkt den tanken....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et fordomsfullt skudd i blinde - jeg mistenker at det ikke bare er når det gjelder MGP-smak at han ytterst til venstre i sofaen er litt sær...

Skrevet
2 minutter siden, Skravla skrev:

En til Irland og 3 til denne..... ærlig talt Per. 

Det skumle er at det ser ut til være herr Karlsen jeg er mest på bølgelengde med...

Skrevet

Et fordomsfullt skudd i blinde - jeg mistenker at det ikke bare er når det gjelder MGP-smak at han ytterst til venstre i sofaen er litt sær...

:hoho: 

Skrevet

Det skumle er at det ser ut til være herr Karlsen jeg er mest på bølgelengde med...

Ja, jeg blir litt sjokkert over meg selv der jeg også......

Skrevet

Åh, nå snakker vi virkelig klassisk MGP-låt! Jeg sier ikke at det nødvendigvis rent objektivt sett er bra, men Kroatia trykker jo på alle MGP-knappene mine.

Jag går igång på det här, som lilla finnen pleide å si...

Skrevet

:hoho: 

Som om du ikke tenkte det samme...

1 minutt siden, Skravla skrev:

Ja, jeg blir litt sjokkert over meg selv der jeg også......

Skjønt, man kan mene mye om fyren, men han har vært i musikkbransjen i mange år, så litt peil må han jo ha.

Skrevet

Polen, dette har jeg hørt før :Gjesp: Mest spennende - hvor mye hud vil hun vise på scenen?

Skrevet

Polen, dette har jeg hørt før :Gjesp: Mest spennende - hvor mye hud vil hun vise på scenen?

Neppe så mye som i videoen...... 

Skrevet
4 minutter siden, Daria skrev:

Som om du ikke tenkte det samme...

Skjønt, man kan mene mye om fyren, men han har vært i musikkbransjen i mange år, så litt peil må han jo ha.

Joda, tanken slo meg også.... Særlig når han sa "når jeg på tv...."

Karlsen kan musikk, men jeg må jo ta allergisprøyte når han kommer på tv..... 

Men det blir litt som at jeg nå er mer og mer enig i Mona Levin når hun skriver sine kritikker. 

Skrevet

Spørsmålet er jo hvem av dere som har fått bedre smak med årene... :ler:

Joda, jeg husker jo den Moldova-låta fra 2010 når jeg ser den...

Skrevet

Men var ikke det akkurat den samme sax-soloen som forrige gang...?

Skrevet
3 minutter siden, Daria skrev:

Spørsmålet er jo hvem av dere som har fått bedre smak med årene... :ler:

Det er jo selvfølgelig henne...... :filer: 

Skrevet

Moldova.... Mamma mia!

Here we go again...

1 minutt siden, Skravla skrev:

Det er jo selvfølgelig henne...... :filer: 

But of course,,,

Skrevet

To halve bondepresentasjoner i Jakten på kjærligheten og førsteinntrykket er floskler og tradisjonelle kjønnsrollemønstre. Og det er ikke nødvendigvis bøndenes skyld.

Skrevet

Siste påfunn fra ideelle organisasjoner på frierferd er tydeligvis å dele ut armbånd, Til forveksling like festival-inngangstegn i vokset papir. Både pent og nyttig - eller ikke... Jeg tok meg bryet med å spørre dagens bråkjekke representant som ville prakke på meg et fra SOS Barnebyer Hva er poenget? Hva skal jeg med det? og han skal forsåvidt ha hederlig omtale for responsen - et litt konspiratorisk jeg-skjønner-hva-du-mener-smil og et kontant Du skal selvfølgelig bære det med stolthet... :ler: 

Det er lettere å håndtere dem når de har litt humor og selvinnsikt heller enn de veldig idealistiske og selvhøytidelige som tar enhver avvisning som en personlig fornærmelse mot både dem og Saken, samt et tegn på at jeg ikke eier samvittighet eller moral - jeg har vært borti noen av dem. Ikke at det har noen effekt på meg - når de prøver å få igang en samtale med åpenbare åpningsspørsmål av typen Synes du det er viktig å hjelpe sultne barn i Afrika? svarer jeg bare Nei uten å fortrekke en mine... Dagens var åpenbart - når oppfølgingsspørsmålet hans (etter armbåndsdiskusjonen) for å prøve å komme til det egentlige poenget hans var Hvor mange foreldreløse barn tror du det er i verden påpekte jeg at det opplagte svaret der var jo altfor mange - han bare lo og innså at han ikke ville komme noen vei... :ler: 

• Liker 1
Skrevet

Dagens morsomste rykte ble avkreftet før jeg rakk å more meg skikkelig - en påstått romanse mellom Kylie og prins Andrew. Bare tenk på de antrekkene hun kunne ha hostet opp ved offisielle anledninger...

Skrevet

-If she wants an election, fair enough, she can have an election...

Britene tar som vanlig det este med stoisk ro, også i tv2-nyhetene. Dagens språklige perle er forøvrig at nyvalg på engelsk omtales som snap election. Blir spennende å se hvordan det går.

Skrevet

Syns jeg hadde sett panikken blant norske politikere dersom de plutselig fikk beskjed om nyvalg om mindre enn to måneder. Hvordan skulle de rekke valgkamp da, liksom? :ler: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...