Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Roadrunner skrev:

:fnise:

Du måtte kanskje ikke lete så lenge etter din indre Maggie Smith? :lur:

:hoho: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du å antyde at det å være spydig, syrlig og kritisk til andres antrekk faller naturlig for meg? Skjønner ikke hvor du kan ha det fra (men skjorten til den siste dansken var jo virkelig ikke bra)... :plystre: 

Skrevet

Loreen er tilbake. Det er jo vanvittig stor fallhøye (og dømt til skuffelse, egentlig) å stille opp igjen når man har vunnet overlegent en gang før. Det er vel bare Johnny Logan som har fått til det. Men hun har fått seg glorie, da - og lånt koreografien til Dollie...

Skrevet

Oi. Vi har en diskokule-antrekk-situasjon (med pastellfarget hår) på dansk tv. Send hjelp!

Skrevet
46 minutter siden, Daria skrev:

Maggie Smith altså - hvordan kan man ikke elske henne... (og Ian McKellen - hvordan kan man finne på å kombinere slips og t-skjorte...?)

:strix: 

28 minutter siden, Roadrunner skrev:

:fnise:

Du måtte kanskje ikke lete så lenge etter din indre Maggie Smith? :lur:

:hoho: 

Skrevet

-One uses up so many red carpets in a season.

Akk, det var ikke så enkelt å være suksessfull sosieltetsvertinne med jevnlig kongelig besøk i London på 30-tallet... :filer: Fra kveldens lesestoff.

Skrevet (endret)

Tooji på nrks MGP-mimreprogram. Et av de norske bidragene jeg ikke ville kjent igjen om det sto om livet. Men jeg vet hvor jeg så finalen han deltok i - på et hotellrom i Helsinki. YLE tekstet alle bidragene, jeg er fortsatt fascinert (og litt misunnelig) over det...

Endret av Daria
Skrevet

*synger med både her og der*

Oh, Tor Endresen har lilla gitar...

Skrevet

Jostein Hasselgård må jo være noe av det søteste MGP har frambragt noensinne...

Skrevet

På full fart ned "Memory Lane" i GP sammenheng?

Skrevet
På 25.2.2017 den 20.39, Daria skrev:

Hva har jeg sagt om hvit dressjakke...? :nei: Kombinert med bleket 90-tallslugg som er så stiv at det sannsynligvis overlever en middels orkan. Jeg er SÅ imponert .*finner min indre Maggie Smith*

:fnise: Hun var sikkert veldig vanskelig å finne for deg.

Jeg er dog veldig enig i at t-skjorte og slips er å ta i litt.

Skrevet
På 25.2.2017 den 20.39, Daria skrev:

Hva har jeg sagt om hvit dressjakke...? :nei: Kombinert med bleket 90-tallslugg som er så stiv at det sannsynligvis overlever en middels orkan. Jeg er SÅ imponert .*finner min indre Maggie Smith*

:fnise: Hun var sikkert veldig vanskelig å finne for deg.

Jeg er dog veldig enig i at t-skjorte og slips er å ta i litt.

Skrevet

Voldsomt så enige dere var om at min indre Maggie Smith var lett tilgjengelig, da. Litt usikker på om jeg skal være fornærmet eller bare begynne å lete etter datingbyrået for oss som aspirerer til å bli sylskarpe og snobbete grevinner...

Skrevet

Jeg vet ikke hvem jeg er mest imponert over av Marit Bjørgen eller Astrid Uhrenholdt Jacobsen, men jeg vet hvem som har størst effekt på tårekanalene mine... :flagg::trist: 

Skrevet

-Lausar, blautar og meir slingrat.

Den utvilsomt svært trønderske smøreren har utvilsomt full kontroll på føret... :fnise: I dag må det vel bli gull på Martin...?

Skrevet

...eller ikke... :sukk: Men det er jo vanskelig å ikke unne vertsnasjonen og hjemmefavoritten et gull, særlig når Niskanen sitter der med gledestårer og hele stadioen messer Ivo, Ivo, IVO! 5-mila, Martin, den tar du.

Skrevet

Kjipt for Martin. 

Greit å være på kurs når kursholder følger med på VM. 

Skrevet

Bror Sundby snakker om 5-milen. Du vet du er Røa-gutt når... :fnise: 

Kanskje lettere å holde på kursdeltakernes oppmerksomhet når det får vm-oppdateringer fra kursholder underveis, heller enn at alle sitter med et øye på mobilen...

Skrevet

Ser reprisen og kjenner at Ivo Niskanen vant en velfortjent gullmedalje. Så rørt og nær tårer under intervjuet. 

Skrevet

Sundby mente jo at han selv hadde gått et strålende renn, så da var det bare å ta av seg hatten for han som var bedre. -Jeg går jo dritfort. Hvordan klarer han å gå fortere enn dette? :fnise: 

Og Forfang har tro på egen hoppform -Jeg vant i volleyball og føler meg spretten. Hopp, volleyball - form er form :ler: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...