Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Cupfinale! :ball: 

Helt greit å se den fra sofaen i dette været, egentlig... :regn: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tom Nordlie satte skapet på plass med det samme:

-De som sier at dette er en vanlig kamp.... bare glem det!

:ler:

Skrevet

Måååååååååååål! :danser::hoppe: 

:ironi: <-minner om at denne vifter med svarthvitt skjerf og derfor er RBK-supporter :fnise: 

Skrevet

Det at faktisk mye mindre kaldt på Ullevål i år enn i fjor. Det var skikkelig artig! 

Skrevet

Vandret en liten ettermiddagstur på Aker brygge. Juryen diskuterer fortsatt hvorvidt jeg trenger årets samling jule-ringer fra H&M (for ikke å snakke om det mørkeblå strukturvevde festskjørtet med shimmer-effekt...), men jeg er nesten sikker på at minsteniese trenger en pingvin-genser... :jepp: Dessuten fant jeg, fortsatt på H&M (nei, dette innlegget er ikke sponset), noen vanvittig kule støvler - blomstrete lakkstøver i DrM-stil. *vil ha* Jeg har ikke ord for hvor dårlig gjort det var at de bare hadde dem i barneavdelingen... :jolie: 

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, Rosalie skrev:

Det at faktisk mye mindre kaldt på Ullevål i år enn i fjor. Det var skikkelig artig! 

Man må bare kle seg for anledningen - det er en grunn til at cupfinale-genseren min fra '99 er så stor at det er plass til en tjukk ullgenser under... :ler: 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Daria skrev:

Vandret en liten ettermiddagstur på Aker brygge. Juryen diskuterer fortsatt hvorvidt jeg trenger årets samling jule-ringer fra H&M (for ikke å snakke om det mørkeblå strukturvevde festskjørtet med shimmer-effekt...), men jeg er nesten sikker på at minsteniese trenger en pingvin-genser... :jepp: Dessuten fant jeg, fortsatt på H&M (nei, dette innlegget er ikke sponset), noen vanvittig kule støvler - blomstrete lakkstøver i DrM-stil. *vil ha* Jeg har ikke ord for hvor dårlig gjort det var at de bare hadde dem i barneavdelingen... :jolie: 

Et alternativ er jo å snøre føttene stramt. Mulig det er for sent for det, men det er jo lov å prøve. 

Skrevet

Har vært til behandling og det var j.... vondt. Skikkelig AUUUUU! Og det er det enda. 

Skrevet

No pain, no gain - og ingen kule støvler? Jeg kan gå med på litt smerte hvis det er en god grunn (jmf behandling), men når det gjelder støvlene finner jeg heller noen andre nesten like kule i min størrelse. Jeg lider ikke hvis jeg ikke må...

Skrevet

For øvrig er det hull i sålen på bootsene jeg kjøpte i Helsinki. Ikke maken til dine, men de jeg kjøpte året etter. :sukk: 

Skrevet

Vi trenger virkelig en tur snart...

Skrevet
1 time siden, Daria skrev:

Vandret en liten ettermiddagstur på Aker brygge. Juryen diskuterer fortsatt hvorvidt jeg trenger årets samling jule-ringer fra H&M (for ikke å snakke om det mørkeblå strukturvevde festskjørtet med shimmer-effekt...), men jeg er nesten sikker på at minsteniese trenger en pingvin-genser... :jepp: Dessuten fant jeg, fortsatt på H&M (nei, dette innlegget er ikke sponset), noen vanvittig kule støvler - blomstrete lakkstøver i DrM-stil. *vil ha* Jeg har ikke ord for hvor dårlig gjort det var at de bare hadde dem i barneavdelingen... :jolie: 

Det mørkeblå strukturerte festskjørtet syntes jeg var litt spesielt... :ler: 

Skrevet

Strukturerte klær hadde vært noe. Da ville det vært ordning og reda i klesskapet gitt. :ler:

• Liker 1
Skrevet

Det hadde vært en drøm. Hadde de vært så strukturerte at de alltid var nystrøkne hadde det vært perfekt. :fnise: 

Skrevet
2 minutter siden, Serafina. skrev:

Det hadde vært en drøm. Hadde de vært så strukturerte at de alltid var nystrøkne hadde det vært perfekt. :fnise: 

Jeg synes det må bli et krav til klesbutikker. :Nikke:

• Liker 1
Skrevet

Da gjelder det å velge tøy med riktig struktur ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...