Daria Skrevet 9. november 2016 Forfatter #15161 Skrevet 9. november 2016 Tuttas slettede hilsen til Trump Skal vi gjette på at den nevnte rådgiveren, eller noen andre som ville henne vel, var veldig raske med å fortelle henne hvor usedvanlig lite taktisk den støtten var, med mindre hun faktisk ønsket å bli konfrontert med det og måtte diskutere politikk med enhver norsk journalist de neste årene, samt at det ikke akkurat ville være en fordel for imaget hennes...?
Roadrunner Skrevet 9. november 2016 #15162 Skrevet 9. november 2016 (endret) 3 timer siden, Daria skrev: Tuttas slettede hilsen til Trump Skal vi gjette på at den nevnte rådgiveren, eller noen andre som ville henne vel, var veldig raske med å fortelle henne hvor usedvanlig lite taktisk den støtten var, med mindre hun faktisk ønsket å bli konfrontert med det og måtte diskutere politikk med enhver norsk journalist de neste årene, samt at det ikke akkurat ville være en fordel for imaget hennes...? Nå ble den vel lagt ut på nytt, med små endringer og uten bildet... Så hun slipper nok ikke unna politiske spørsmål gitt. Endret 9. november 2016 av Roadrunner
Daria Skrevet 9. november 2016 Forfatter #15163 Skrevet 9. november 2016 Se der, ja - da kan hun vel bare begynne å glede seg. Nok av reaksjoner å ta av i svarene på den tweeten også. Hun får mene det hun vil, og idrettsutøvere blir jo til tider kritisert for å bry seg for lite om verden utenfor idrettsbanen, men det er noe med å ytre så uforbeholden støtte til en politiker bare de mest spesielle FrP'erne ytret seg positivt om i valgkampen. Da må du regne med at det kommer reaksjoner. Hun har jo hatt litt spesielle utspill før også... 1
Skravla Skrevet 9. november 2016 #15164 Skrevet 9. november 2016 Over til noe annet...... Helsinki og Stockholm snør inne...
Skravla Skrevet 9. november 2016 #15166 Skrevet 9. november 2016 24 minutter siden, Daria skrev: Helsinki *vil på tur* Til våren!
Daria Skrevet 9. november 2016 Forfatter #15167 Skrevet 9. november 2016 Pinsen har jo funket fint før... eller himmelspretten...
Daria Skrevet 11. november 2016 Forfatter #15168 Skrevet 11. november 2016 Tsjekkia, som ikke har scoret i en eneste kvalikk-kamp så lang, får hull på byllen mot Norge - nå ble jeg overrasket. Minner om at San Marina scorte sitt første bortemål på 15 år mot Norge i forrige kamp... Men Tsjekkia har en spiller som heter Skoda...
Daria Skrevet 11. november 2016 Forfatter #15169 Skrevet 11. november 2016 Dagens "Folk du husker som unge, søte og lovende er gamle (og hva sier ikke det om deg...)"-realitetsorientering: Steffen Iversen fyller 40 i dag...
Daria Skrevet 12. november 2016 Forfatter #15170 Skrevet 12. november 2016 (endret) Vært ute en tur og fått unna tre ærend (eller - kan det å kjøpe smågodt på Lucky Lips kalles et ærend? Jeg var uansett svært måteholden og holdt meg under 70 kr...) - på samme tur, uten å måtte holde meg fast underveis. Skal nok holde meg på sofaen en stund nå, men formen er slett ikke verst (sånn relativt sett...). Var på posten og sendte en pakke og på coop og hentet en pakke. Det er jo fort gjort å gå på en ellos-smell når man sitter oppe til sent på kveld og venter på at republikanerne skal avsløre at alt var en spøk og de hadde egentlig en seriøs presidentkandidat. Et utvalg flagrende gevanter med og uten blomster - jeg hadde selvfølgelig ingenting i skapet som liknet fra før (bortsett fra skjørtet, som jeg har i en annen farge) og trengte alt - samt, bare fordi jeg ikke kunne la være, psykedeliske sleng-leggings Det er ikke sikkert de får møte offentligheten så ofte, men har potensiale til å bli en sofa-favoritt... Endret 12. november 2016 av Daria
Daria Skrevet 12. november 2016 Forfatter #15171 Skrevet 12. november 2016 Først Lars Monsens program, så Lars Monsen som gjest på Lindmo fulgt av dokumentarserie om Ceclie Skog. Friluftsliv til folket hele kvelden på nrk1. Tror det blir president-dokumentar på Discovery i stedet. Men jeg har sett en langhåret Frank Kjosås med armene fulle av kjælen valp, og så mye søtere enn det blir det jo ikke på en lørdagskveld
Daria Skrevet 14. november 2016 Forfatter #15172 Skrevet 14. november 2016 Musikalnerding på høyt nivå pågår Jeg har Hamilton, fjorårets store Broadway-suksess, på cd og jeg har boka om forestillingen, hvor hvert kapittel avsluttes med en sangtekst beriket med forfatter/komponist/tittelrolleinnehaver Lin-Manuel Mirandas margnotater om referanser, valg, vurderinger, Harry Potter-sammenlikninger og annet nerdesnadder. Selvfølgelig går jeg systematisk og kronologisk til verks - jeg leser kapitlet, hører gjennom sangen, leser margnotatene og hører på sangen en gang til. Og det hele kommer selvfølgelig til å ende med at jeg må lese amerikansk historie, jeg vet jo egentlig ikke stort om Alexander Hamilton og den amerikanske revolusjonen. Dessuten får jeg jo litt lyst til å reise til London når stykket settes opp der...
Daria Skrevet 14. november 2016 Forfatter #15174 Skrevet 14. november 2016 Nei, jeg bedriver detaljerte studier av kontemporært musikkteater og hvordan fusjonen mellom en moderne musikkgenre og tilhørende vokabular, et tradisjonelt medium og historiske hendelser skaper et særdeles anakronistisk, men likevel overbevisende univers med overraskende suksess og bred appell.
Skravla Skrevet 14. november 2016 #15175 Skrevet 14. november 2016 Ja, sånn kan det sikkert også tolkes.....
Daria Skrevet 14. november 2016 Forfatter #15176 Skrevet 14. november 2016 Ord er makt - det gjelder å finne den rette definisjonen (og fremmedordene)...
Daria Skrevet 14. november 2016 Forfatter #15177 Skrevet 14. november 2016 Sy klær til damer Jeg så forsiden og trodde at det var retro-snadder på gang - men det ser jo ut som om den faktisk prøver å være relativt moderne? Neppe rettet mot Jenny Skavlan-segmentet...
Skravla Skrevet 14. november 2016 #15178 Skrevet 14. november 2016 12 minutter siden, Daria skrev: Ord er makt - det gjelder å finne den rette definisjonen (og fremmedordene)... Det er jo også en form for nerding....
Daria Skrevet 14. november 2016 Forfatter #15179 Skrevet 14. november 2016 Neida, det kalles et velutviklet vokabular.
Skravla Skrevet 14. november 2016 #15180 Skrevet 14. november 2016 2 minutter siden, Daria skrev: Neida, det kalles et velutviklet vokabular. Som man blant annet kan få av språknerding.........
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå