Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, Skravla skrev:

Ikke bare ditt indre barn som er furten og mener at 21. mai var da fryktelig lenge til.

Problemet er jo at de fleste forestillingene begynner så tidlig at jeg ikke rekker dem, eller foregår på dager jeg alt er opptatt. 10. mai var den første dagen det faktisk kan la seg gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Loppemarked - check. Ingen fangst, annet enn mild irritasjon over de som insisterer på å ta med seg store barnevogner inn i trange rom som allerede er fylt til randen av folk og lopper.

Gjøre noe fornuftig - check. Jeg prøvde hvertfall... Prøvde å kombinere rydding med å høre på radioteatret, men det ble ikke så effektivt.

Lese får jeg gjøre på bussen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lese på bussen - check. Effektiv søndag, altså. Kom til og med videre på strikketøyet og fikk booket inn tre nye kulturplaner (eller, kan forestilling 9 av Tenk om kalles "ny"...? :plystre: ), to i vår og en til høsten. 

Russetiden er visst i gang, så en russedress vandre forbi. Spent på om de har noen knuteregler vi vil merke i år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russetiden er definitivt igang. Ble en laaaang busstur hjem fra byen i går. To russegutter og en haug med fjortisjenter hadde det veldig morsomt bak i bussen. Foran i bussen satt en sliten sau og lengtet hjem... *gammel og tåler ikke støy* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å stålsette seg for den neste måneden ;) Skjønt, de har vært så snille her de siste årene at det nesten har vært litt kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

På same vis flirar dei vaksne, kanskje særs kvinnene, godt då eit forsiktig kyss mellom Jenta og Valemon tre sekund seinare er blitt til eit nyfødd jentebarn, attpå til tre gonger på rappen. (Dagsavisen)

:fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16.4.2016 at 21.50, Daria skrev:

Terningkast 6 til Kvitebjørn Kong Valemon - her er det bare å glede seg :hoppe: Mitt indre barn mumler litt furten at det er jo leeenge til 21.mai...

Og jeg sjekket med en gang flybilletter og slo fast at flybilletter, hotell og teaterbilletter til den nette sum av nesten 9000 kr ikke var helt innafor, selv om man har lyst.

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 000 er litt i overkant, ser den...

Men mitt bortskjemte indre barn har fått viljen sin  og fryder seg :danser: Jeg hadde nemlig klart å overse at Kvitebjørn Kong Valemon faktisk går førstkommende søndag. Min nesten ikke bortskjemte ytre voksen gleder seg ikke noe mindre, egentlig - vi er ganske samstemte der :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg regnet litt til på det, og da ble det 9000. Ikke at det hjalp så mye, men jeg måtte jo sjekke litt til.

Hotell og billetter er ikke så dyre, men å fly for alle fire er ikke helt billig. Og vi orker ikke å kjøre den lange veien for en helg.

Det går ikke så mange teaterstykker her vi bor, men jeg prøver å få med de fleste som kan være litt av interesse. Men ganske ofte tenker jeg at jeg burde bodd nærmere din by. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde da jeg bodde på dine trakter at jeg tok nattbussen ned fredag kveld, gikk på teater lørdag og tok dagbussen opp igjen søndag... Det er mye enklere å bo her :nigo: *overser alle andre hensyn man må ta*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Daria skrev:

Det skjedde da jeg bodde på dine trakter at jeg tok nattbussen ned fredag kveld, gikk på teater lørdag og tok dagbussen opp igjen søndag... Det er mye enklere å bo her :nigo: *overser alle andre hensyn man må ta*

Det husker jeg faktisk. :ler: Du vet, du er så ung og sprek du. Vi gamlinger orker ikke slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen slipper Nationaltheatret sitt høstprogram - de var vennlige nok til å sende meg et forvarsel :ler: Neste mandag kommer endelig operaen med sitt - og så kan den store høst-kabalen legges... :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både blåruss, rødruss og svartruss er observert allerede.  :raudruss: Båruss-smileyen er visst borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...