Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Feriefredag! :bolledeig:

En liten arbeidsdag igjen og så venter både teater og Tenk om-konsert i kveld, Stockholm på søndag med La Boheme på mandag, samt det vanlige utvalget av mat, fika og shopping, før jeg vender hjem til noen dagers fri/hjemmekontor, også kalt betalt lesetid :nigo: Hårda bud.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-Jeg hater bananer!
-Det er vel ingen som hater bananer? De er lange og gule, hva er det å mislike med dem?
-Jo, jeg hater bananer!

Og sånn går no dagan... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Daria skrev:

Å begynne å høre på La Boheme kl 22.30 var et sjakktrekk. Sannsynligheten for at jeg klarer å rive meg løs før etter første akts fantastiske trippel-arie er jo ikke-eksisterende...

Rodolfo, eller Strindberg, har truffit Mimi, sin bleke granne, som har dröyat sig kvar så pass lenge at dom hann bli kära i varann....

...Tulla Larson dukker upp iförd röd klänning och åldersstigen kavaljer...

Jeg liker den svenske programlederen :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en plan om å ta igjen litt søvn - dette med å legge seg i noenlunde anstendig tid hvertfall et par dager gikk fullstendig skeis denne uka. At jeg ikke var i seng før nærmere kl 01 i natt var forsåvidt planlagt, men at jeg ikke skulle sovne før over 2 var unødvendig - og at naboen syntes det å banke i veggen kl 8 en lørdag burde være straffbart...

Fin kveld i går, da :jepp: Først Tilnærma lik, hvor vi tidvis fikk forestillingen i fanget (alltid en risiko når man liker å sitte langt foran) og det regnet penger, så en overraskende minikonsert med Ingrid Olava og til slutt Tenk om-høydepunktkonsert, med ti skuespillere og fire musikere klemt sammen på en bitteliten kaféscene. God stemning og latteranfall både på og foran scenen :fnise:

Bursdagsfeiring hos mamma senere i dag, jeg spår en nokså lat dag fram til da...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelp!

Fullfør:"Når en barnehagelærer støter på ein byplanleggar, .... doktor frå Drammen som er kompis med ein ..."

For øvrig artig med de to jentene på skrå foran oss som tydelig hadde en kjempecrush på Frank, og som nesten sto og hoppet da de fikk snakke med han etterpå. Mens en haug av deres jevnaldrende var i Spektrum og skrek seg hese etter Isaac Elliot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ein barnehagelærer
koblar her ein byplanleggar
med ein viss kirurg frå Drammen
som er kompis med ein doktor...

I den tidlige utgaven var han fra Bodø, men Drammen fjernet kanskje dialektproblematikken :fnise:

 

Livet som fjortis er jo mye enklere hvis man finner seg mer tilgjengelige idoler :ler: Finnes absolutt verre crush å ha enn ikke-lenger-så-purunge Kjosås :Nikke:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror flere i den forsamlingen kunne lykkes med det - det er vel tryggest for alle parter at de ikke prøver :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bursdag feiret, hår vasket, koffert pakket, pass lokalisert, bøker og strikketøy funnet fram. Sove litt da, kanskje...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er unødvendig av naboen å begynne å borre i veggen når jeg ser på Grieg-konsert og de akkurat har kommet til Morgenstemning :jolie:

Enda mer unødvendig og mer enn en smule dårlig gjort var det at svensken glimret med sitt fravær i La Boheme igjen! :sur: Her drar jeg til Stockholm ikke en, men to ganger for å se ham spille Rodolfo/Strindberg og begge gangene må jeg nøye meg med en erstatter. Vurderer snart å ta det personlig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol:

Dro meg ut på tur i finværet og fulgte opp med en times hjemmekontor på balkongen med påskete og Gayle Forman. Det er et hardt liv, men noen må jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, Daria skrev:

Jeg synes det er unødvendig av naboen å begynne å borre i veggen når jeg ser på Grieg-konsert og de akkurat har kommet til Morgenstemning :jolie:

Enda mer unødvendig og mer enn en smule dårlig gjort var det at svensken glimret med sitt fravær i La Boheme igjen! :sur: Her drar jeg til Stockholm ikke en, men to ganger for å se ham spille Rodolfo/Strindberg og begge gangene må jeg nøye meg med en erstatter. Vurderer snart å ta det personlig...

Han har vel fått med seg at han har en norsk stalker. :filer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Rosalie skrev:

Han har vel fått med seg at han har en norsk stalker. :filer: 

Det hadde fått han til å møte opp bare for å hilse på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2.2.2016 at 20.39, Daria skrev:

Jeg har rød sofa :hoppe: Og sybord :hoppe:

Hvertfall har jeg de nødvendige ingredienser for å få begge deler... :fnise: *vært på ikea*

Nå har jeg sybord :nigo: Rød sofa burde også komme på plass før ferien er over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...