Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

FrPs alltid like velformulerte Mette Hanekamphaug på twitter:

Sitat

Når skal naive AUF forstå at gratis = skattefinansiert? Tror de tamponger vokser på trær?

En vennlig spydig sjel har selvfølgelig svart med et bilde av bomullsmarker... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Roadrunner skrev:

Sjokolade på bordet siden lørdag? Hva er galt? :flau: 

Det var såpass mye av den...? :plystre: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Daria skrev:

Det var såpass mye av den...? :plystre: 

Jeg prøver igjen.... Hva er galt?

(skjønner ikke hvor mengde sjokolade skulle bety noe...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her prøver jeg å gi et skinn av at jeg har magemål og viljestyrke og kan begrensningens kunst og sånt... Dessuten er det After Eight-taxfree, så det hadde vært fint om den varte litt lenger enn en kveld (før jeg går løs på Toblerone-posen fra samme sted...).

Mintkrokant-sjokoladen forsvant derimot allerede søndag, så det må jeg nok hamstre mer av i Stockholm... :sjokolade: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begreper som magemål, viljestryke og begresning kjenner jeg ikke til i sammenheng med sjokolade.

:flau:

Kanskje derfor jeg har holdt meg unna en drøy måned? :plystre:

Men nå er snart Dragè-eggene fra Anthon Berg tilbake i hyllene :sikle::sjokolade:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandelegg! :hoppe: Påskeeggene til Freia har kommet - så jeg på noe søppel jeg fant på gulvet før helgen... :rolleyes: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt optimistisk å forvente at hele togvogna skal ta hensyn til at du har et sovende barn i barnevogn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Daria skrev:

FrPs alltid like velformulerte Mette Hanekamphaug på twitter:

En vennlig spydig sjel har selvfølgelig svart med et bilde av bomullsmarker... :fnise: 

:rulle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag :strix: Jeg har svevd rundt i min lille musikal-boble siden søndag...

 

Elsk når livet vil det... :hjerte: Er ikke så begeistret for stemmene, men når man ikke får den norske får man ta det man får...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Daria skrev:

Kan berolige RR med at det ikke lenger er sjokolade på bordet...

*lettet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er bånn i meg også, sa jenta, hu åt ei halv goro...

Egentlig sier det vel mest om hvor mye jeg kjøper i slengen. Når jeg kom hjem fra Kielferga for en uke siden med en pose After Eight, en pose Toblerone og fem Rittersport og allerede hadde en stor plate mintkrokant og to plater mørk sjokolade liggende hadde det ikke tatt seg helt ut om det var tomt allerede nå...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine svensken :strix: Tror scenen hvor han svinger feiekosten mens han synger ut sin lykke er en av mine all time-favoritter :fnise:Og det er jo litt søtt at han fortsatt er så genuint begeistret over å få applaus - fem år med store roller er tydeligvis ikke nok til på bli selv en anelse blasert :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greetings from Halden-toget, krysser Glomma i dette øyeblikk... Nettbrettet synes tydeligvis det er stas å kjøre tog, å skulle funke på møte for å gjøre nyttige ting var derimot oppskrytt. Minner litt om sin eier, med andre ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...