Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Mandager skal tydeligvis ikke være gode. Sovnet ikke før over midnatt i går og det var ikke særlig fristende å stå opp i dag. I hvert fall ikke når jeg hører på radioen at det er kaldt ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg kan strengt tatt ikke klage for jeg har minst halvannen time lengre søvn enn deg.

 

 

 

Må også ta en avgjørelse innen midnatt i morgen kveld.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monday, traditionally the bleakest of days... (sitat Gud vet hvilket bok, muligens Marian Keyes...)

Jeg skal vandre litt i butikker etter jobb, se opp for trøsteshopping. Og sko - oppdaget før helgen at jeg kan stikke fingeren tvers gjennom Helsinki-støvlene mine. Ikke en god egenskap hos vintersko...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lilla fra Helsinki?

 

Oi.. mine er like fine enda.

 

Jeg skal en tur innom teateret for å bytte billetter. De gjorde ikke det i går - jeg var for sent ute. Og så er det et par andre ting jeg trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lilla, ja :grine: Har brukt dem mye, da, både i fjor og i år. Men likevel... :jolie: 

Nå lurte jeg umiddelbart på hvilke andre ting du trengte på teatret (som i legger du planer uten meg?!), men det var kanskje andre steder du også skulle innom... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Skravla skrev:

Må også ta en avgjørelse innen midnatt i morgen kveld.....

:duskedame: *maser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Daria skrev:

De lilla, ja :grine: Har brukt dem mye, da, både i fjor og i år. Men likevel... :jolie:

Nå lurte jeg umiddelbart på hvilke andre ting du trengte på teatret (som i legger du planer uten meg?!), men det var kanskje andre steder du også skulle innom... :ler:

Kan jeg forresten nevne Deichman på mandag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

:sjokolade: og :kaffekopp:  <= varm te til deg. Håper mandagen blir bedre enn starten. :klem: 

Sjokolade hjelper alltid :sikle: 

Snek meg til litt musikk på øret i en stille stund - det hjelper også...

 

 

25 minutter siden, Skravla skrev:

Kan jeg forresten nevne Deichman på mandag?

Nå måtte jeg tenke et par ganger før jeg koblet riktig, men ja. Absolutt. Det sto igrunnen på planen min allerede :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok cdon en måned å konkludere med at de ikke kunne skaffe meg If/Then-soundtracket. Det har tatt Platekompaniet en uke å konkludere med at det kan de :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg skal sende ut nerde-advarsel med det samme - noen kan komme til å gå inn i en forskjeller-likheter-alternative-oversettelser-og-andre-detaljer-tåke noen dager når cden er i hus. Noteheftet har tross alt ligget på vent en stund allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Daria skrev:

Mulig jeg skal sende ut nerde-advarsel med det samme - noen kan komme til å gå inn i en forskjeller-likheter-alternative-oversettelser-og-andre-detaljer-tåke noen dager når cden er i hus. Noteheftet har tross alt ligget på vent en stund allerede...

Satser på at du får den til vinterferien og kan få unna alt sånn mens du har ferie. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Skravla skrev:

Nye sko? 

 

Så deg vandre inn på Oslo City i dag...... 

Men du så ingen grunn til å hilse...?

Så etter bursdagsgave til mamma. Fant hverken det eller sko, men fikk fylt på med svarte strømpebukser og en svart topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Daria skrev:

Men du så ingen grunn til å hilse...?

Så etter bursdagsgave til mamma. Fant hverken det eller sko, men fikk fylt på med svarte strømpebukser og en svart topp.

Jeg var på en sånn avstand at hilse ble lik roping og det er ikke helt innafor..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens forbrukerjournalistikk fra Aftenposten: Slik mister du lappen. (*gadd ikke gå inn på saken og hente link*) Trodde ikke det var noe man trenge råd og tips om, men hva vet vel jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste planløse kveld på en uke i dag, så jeg burde sikkert både dette og hint. Men siden jeg uansett ikke kommer til å være hjemme lenge nok til å å bli plaget av det og det er ferie neste uke, kan det vel være at andre viktigere ting heller blir prioritert. Johan Harstad har blitt forsømt i det siste, for eksempel, det er sjokolade på bordet som har stått der siden lørdag (tenk om den blir dårlig!) og jeg har et pågående prosjekt med å få tømt nesten-tomme tebokser (del to i det prosjektet innebærer en tur innom tebutikken på NK til uka...). Dessuten kan det jo være det ligger en etterlengtet pakke fra platekompaniet og venter i postkassen *har nynnet sammenhengende siden søndag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...