Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og det er en max-grense på hvor mange svensketenorer du kan ha på en dag. Grensen går på 1.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Skravla skrev:

Og det er en max-grense på hvor mange svensketenorer du kan ha på en dag. Grensen går på 1.

Nå var du veldig prippen! 

Skal vi finne en dato å se sirkusenka på syre sammen?

Skrevet
3 timer siden, Rosalie skrev:

Nå var du veldig prippen! 

Skal vi finne en dato å se sirkusenka på syre sammen?

Prippen? Moi? 

Sirkusenka må ses ja, men jeg tror jeg skal vente til mars/april - ish. Litt mye annet før den tid. 

Skrevet

Men alvorlig talt - skal det være så streng rasjonering burde døde tenorer holdes utenom...

Skrevet

Jeg har rød sofa :hoppe: Og sybord :hoppe:

Hvertfall har jeg de nødvendige ingredienser for å få begge deler... :fnise: *vært på ikea*

Skrevet
2 minutter siden, Daria skrev:

Jeg har rød sofa :hoppe: Og sybord :hoppe:

Hvertfall har jeg de nødvendige ingredienser for å få begge deler... :fnise: *vært på ikea*

Oi.. snart på tide med bølgekant nå. Så kan jeg teste rød sofa også. 

Skrevet

Relativt udramatisk, da...

Fikk halvannen times spennende Midtøsten-foredrag med ekstern foreleser på jobben i dag - en halvbegredelig dag ble straks mye bedre.

Skrevet

De retter det vel snart, men i skrivende stund hevder Aftenposten at NRK driver togselskap i Sverige... :fnise: 

Sitat

Slo NSB i kampen om lokaltrafikken rundt Stockholm

Rett før jul ble slaget avgjort om de sterkt trafikkerte lokaltoglinjene rundt Stockholm. NRK, som ikke lenge i forveien hadde vunnet konkurransen om linjer nord i Sverige, gjennom datterselskapet Tågkompaniet, tapte for MTR.

Resten av saken er ikke så mye å le av - privatisering av togtrafikken har jo vært en sånn dundrende suksess både i Sverige og Storbritannia... :rolleyes: Kan vi ha stortingsvalg snart? Værsåsnill?

Skrevet
17 minutter siden, Daria skrev:

De retter det vel snart, men i skrivende stund hevder Aftenposten at NRK driver togselskap i Sverige... :fnise:

Resten av saken er ikke så mye å le av - privatisering av togtrafikken har jo vært en sånn dundrende suksess både i Sverige og Storbritannia... :rolleyes: Kan vi ha stortingsvalg snart? Værsåsnill?

Kanskje det er greit at de tapte. Jeg tror ikke Stor-Stockholm hadde trives med nrk som drifter.

Skrevet
1 time siden, Daria skrev:

Rydd deg lykkelig - eller ikke...

Ukas beste bokanmeldelse :ler:

Jeg blir ikke lykkelig av å rydde, men at det er ryddig gjør noe med meg. Men veien fra uryddig til ryddig er ikke noe særlig.

Skrevet

Går det ikke an å få noe slags datostempling på tweets? Etter et år deaktiveres automatisk retweet-funksjonen? En tweet fra 2013 føles nokså utdatert uansett hvor morsom den var da... *ser strengt på enkelte i feeden min*

Skrevet

Eventuelt bare en funksjon som begrenser hvor mye man kan retweete pr dag, det hadde også hjulpet.

Skrevet

Så "Tenk om" i går. Oh my! For en fantastisk musikal! 

Skrevet
21 minutter siden, Daria skrev:

Går det ikke an å få noe slags datostempling på tweets? Etter et år deaktiveres automatisk retweet-funksjonen? En tweet fra 2013 føles nokså utdatert uansett hvor morsom den var da... *ser strengt på enkelte i feeden min*

Jeg retweetet noe i går, men mener ikke det var så gammelt.....

Skrevet
13 minutter siden, Rosalie skrev:

Så "Tenk om" i går. Oh my! For en fantastisk musikal! 

Ikke sant? :strix: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...