Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

:vinke:
Bare innom og hilser på, og ønsker en god fredag og helg :kaffekopp:

Henger ikke helt med i opera/teater-diskusjonen, men kan bidra med å si at jeg skal se Kunst til uka... Ikke ofte jeg ser teaterstykker, så et lite kryss i taket er det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg ikke sett, men jeg lurer på om Skravla så det da det gikk på National? (Nei, jeg visste ikke hvilket stykket det var snakk om, jeg måtte en tur på kulturhusets sider og sjekke. :fnise: ) Blir nok bra :jepp: 

Fredag ja - helg er fint :nigo: Skal ha niese-besøk med teater og overnatting, så det blir vel liv...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten burde du jo på konsert 17. mars. Hadde det vært en lørdag, hadde du nok fått selskap... :hjerter: (<-har sagt det ført, vi burde hatt en med hjerter ut av ørene...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Daria skrev:

Det har jeg ikke sett, men jeg lurer på om Skravla så det da det gikk på National? (Nei, jeg visste ikke hvilket stykket det var snakk om, jeg måtte en tur på kulturhusets sider og sjekke. :fnise: ) Blir nok bra :jepp:

Fredag ja - helg er fint :nigo: Skal ha niese-besøk med teater og overnatting, så det blir vel liv...

 

Jepp, Skravla så det på National. Veldig kjekke menn... :hjerter:

 

 

Stykket... tja :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Daria skrev:

Dessuten burde du jo på konsert 17. mars. Hadde det vært en lørdag, hadde du nok fått selskap... :hjerter: (<-har sagt det ført, vi burde hatt en med hjerter ut av ørene...)

:Nikke:

 

:strix:  Denne kan vel fungere delvis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi anbefaler at du for din egen sikkerhet beholder setebeltet fastspent hele flygningen og minner om at det finnes spyposer i setelommen foran deg. Av hensyn til alles beste vil det ikke bli servert varme drikker på denne turen...

Tog er ganske fint :tog: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daria skrev:

Dessuten burde du jo på konsert 17. mars. Hadde det vært en lørdag, hadde du nok fått selskap... :hjerter: (<-har sagt det ført, vi burde hatt en med hjerter ut av ørene...)

Puccini? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puccini :strix: Opera-komponist - La Bohéme, Madama Butterfly, Turandot, Tosca...

 

Puccini :opplyser: (Framført av en heelt tilfeldig valgt tenor...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea har 13 forskjellige trekk til Ektorp 3-seter. Av dem er fem beige og tre hvite, samt brun og grå (svart har de visst derimot ikke lenger). Farger er litt skummelt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Dag og Tids anmeldelse av Suffragette-filmen i dag (bare på nett via Atekst, derfor ingen link):

Sitat

Og det tårnar seg opp til eit drama som når sitt klimaks på veddeløpsbana i eit Derby-løp, tru det eller ei. 

Jeg trodde historien om kvinnesakskvinnen som ble trampet ihjel av kongens hest under et løp var ganske velkjent? Eller er en sånn ting jeg tror alle vet, fordi jeg er over middels engasjert i temaet selv? :vetikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Daria skrev:

Fra Dag og Tids anmeldelse av Suffragette-filmen i dag (bare på nett via Atekst, derfor ingen link):

Jeg trodde historien om kvinnesakskvinnen som ble trampet ihjel av kongens hest under et løp var ganske velkjent? Eller er en sånn ting jeg tror alle vet, fordi jeg er over middels engasjert i temaet selv? :vetikke:

Sannsynligvis det siste.... det lå i hvert fall ikke langt fremme hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*aner ikke hva det snakkes om, så holder munnen lukket og tusler ut igjen mens det grubles over om dette er noe som burde klassifiseres som velkjent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zapper mellom X-games og håndballfinale. Litt vaffelrøre har jeg også fått slengt sammen, så her skal stekes om ikke så lenge... :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres godt ut. 

 

Ser nyhetene og så et fly som landet på Flesland. Det vinglet som fy og jeg føler meg ganske glad jeg ikke er på et fly. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-Gråt er ikkje farleg, det har mor sagt, sa Tonje Glimmerdal. Godt å vite for en som gjerne gråter litt på barneteater også... :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...