Skravla Skrevet 26. januar 2016 #13361 Del Skrevet 26. januar 2016 4 minutter siden, Daria skrev: For alle oss som husker . og elsket - Clueless: En hva-skal.jeg-ha-på.meg-app! Man får jo nesten lyst på smarttelefon... Nesten fristene å prøve..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. januar 2016 Forfatter #13362 Del Skrevet 26. januar 2016 Siden jeg ikke kan, så burde jo du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. januar 2016 Forfatter #13363 Del Skrevet 27. januar 2016 Ny runde med Tenk om i kveld Sist tok jeg inn historien og helheten, nå er det tid for å nerde seg ned i detaljene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. januar 2016 Forfatter #13364 Del Skrevet 28. januar 2016 Mitt nye favorittsitat: Han er så skeiv at han skit glitter! På premieren var replikken Han er så skeiv at han nesten veltar, men noen var tydeligvis i impro-humør... Jeg fikk noen bilder i hodet og et latteranfall det tok noen minutter å komme over - og er allerede spent på hva hun har tenkt å si neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. januar 2016 Forfatter #13365 Del Skrevet 28. januar 2016 Dagens nett-test: Hvilken Mozart-opera er du? Jeg er en jeg aldri har hørt om - mulig jeg må google litt Sitat Congratulations, you're "Lucio Silla"! You have a reverence for the classics, but that doesn't mean you're totally traditional yourself. You enjoy blending the old and new in sometime surprising ways. Though you can sometimes be a bit serious, that doesn't mean you're not passionate. In fact, you're often full of intense emotion. You just prefer to express it through lots of gorgeous accompanied recitative and formal arias loaded with coloratura. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. januar 2016 #13366 Del Skrevet 28. januar 2016 8 minutter siden, Daria skrev: Dagens nett-test: Hvilken Mozart-opera er du? Jeg er en jeg aldri har hørt om - mulig jeg må google litt Får bare opp en side som sier at kommentarene er stengt....... Men jeg er da Tryllefløyten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. januar 2016 Forfatter #13367 Del Skrevet 28. januar 2016 Siden er litt treg med å laste, så du ser ikke testen med en gang. Du er ikke Tryllefløyten, du er bare ute etter Sarastro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. januar 2016 #13368 Del Skrevet 28. januar 2016 2 minutter siden, Daria skrev: Siden er litt treg med å laste, så du ser ikke testen med en gang. Du er ikke Tryllefløyten, du er bare ute etter Sarastro... Er det galt også nå da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. januar 2016 Forfatter #13369 Del Skrevet 28. januar 2016 Det sa jeg ikke (jeg har tross alt ikke akkurat the moral highground på det området ), jeg bare tydeliggjør dine egentlige hensikter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. januar 2016 #13370 Del Skrevet 28. januar 2016 Jeg får ikke opp siden her. Får se om jeg husker det hjemme. Sikkert noe sperring her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. januar 2016 Forfatter #13371 Del Skrevet 28. januar 2016 Fylket her har fått det for seg at sidene til den finske operaen ikke skal slippe gjennom filteret, uvisst av hvilken grunn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. januar 2016 Forfatter #13372 Del Skrevet 28. januar 2016 Men alvorlig talt, man selger da ikke Ole Selnæs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. januar 2016 #13373 Del Skrevet 28. januar 2016 18 minutter siden, Daria skrev: Men alvorlig talt, man selger da ikke Ole Selnæs? Ehhh... neihei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. januar 2016 Forfatter #13374 Del Skrevet 28. januar 2016 Er ikke RBKs spillerstall noe du har sterke meninger om og følelser for, altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. januar 2016 #13375 Del Skrevet 28. januar 2016 4 minutter siden, Daria skrev: Er ikke RBKs spillerstall noe du har sterke meninger om og følelser for, altså? Jo, selvfølgelig. Vi har da diskutert og dissektert stadig vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. januar 2016 Forfatter #13376 Del Skrevet 28. januar 2016 Ser klipp fra kronprins Haakon på Berkley og tida rundt forlovelsen - Halve kongeriket tar det jo enda mer på kornet enn jeg husket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. januar 2016 Forfatter #13377 Del Skrevet 29. januar 2016 (endret) Kanskje like greit at jeg ikke har sett Den glade enke før...? Endret 29. januar 2016 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. januar 2016 #13378 Del Skrevet 29. januar 2016 2 minutter siden, Daria skrev: Kanskje greit at jeg ikke har sett Den glade enke før...? Blir spennende å se den da. Jeg har sett den på operaen et par ganger så.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. januar 2016 Forfatter #13379 Del Skrevet 29. januar 2016 Forøvrig vil jeg vel påstå at Hans Marius Hoff Mittet har blomstret en stund allerede...? Sitat [...]i Hoff Mittet har vi nå en scenens førsteelsker i full blomst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. januar 2016 #13380 Del Skrevet 29. januar 2016 4 minutter siden, Daria skrev: Forøvrig vil jeg vel påstå at Hans Marius Hoff Mittet har blomstret en stund allerede...? Næsj..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå