Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jammen, det stemmer ganske bra - hun er snart halvveis i svangerskapet :fnise:

Post festum-hodepinen viser endelig tegn på å være på retur. Synes det der er skikkelig urettferdig - jeg drikker jo knapt, likevel får jeg nesten alltid skikkelig hodepine dagen etter store fester :sur:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje de andre maner det over på deg...... Sjekk om de andre har sluppet.

Skrevet

Kanskje du drikker for lite?

Skrevet

Jeg tenkte akkurat det samme som Sauen! :fnise:

Skrevet

Skal vi stupe?

Det hører jo ut som en litt dårlig reality-parodi, Jeg klarer fortsatt ikke helt tro på at det er seriøst ment. Samtidig er det så absurd at jeg ikke klarer å skifte kanal...

Skrevet

Reddet av reklamepausen... Over på Så ska det låta, hvor dagens kleskode tydeligvis er hullkort...

Skrevet

Ser på Tore på Sporet mens jeg venter på Halvbroren. Lynn Anderson har masse slekt i Drangedal. Hun og Sputnik. Jaja.

Skrevet

Tore på sporet slipper aldri til på min tv... Skjønner ikke helt populariteten til hverken det programmet eller Hvem tror du at du er - hvorfor er andres ukjente familiebånd interessant for andre enn dem selv? :vetikke:

To jentegrupper på Så ska det låta - en av dem synger veldig bra, den andre - not so much. Men som sagt, veldig korte skjørt og veldig lange bein...

Skrevet

Syns det er kjempeflott, jeg. :)

Skrevet (endret)

Ulempen med å være for godt kjent i området hvor Halvbroren er spilt inn - jeg mister tråden når geografiske ting ikke stemmer... Dessuten er jeg dypt skuffet over at de har flyttet danseskolen og Vivian vekk fra hhv Solli Plass og Bygdøy Allé - det var jo de områdene jeg hadde gledet meg mest til å se i 60-tallsdrakt...

Endret av Daria
Skrevet

Hvor vanskelig er det, når man er fire stykker som reiser sammen og har tenkt å føre en samtale underveis, å faktisk sette seg samlet heller enn i hvert sitt hjørne? Eller å tenke på at når man er på et grytidlig morgentog hvor stillheten råder og alle de andre passasjerene sitter enkeltvis med lukkede øyne, går det an å ta litt hensyn og redusere stemmevolumet et par hakk?

*dårlig start på dagen*

Skrevet

Nå er du kravstor igjen. Du må slutte å forvente at folk kan tenke...

Skrevet

Harr harr. Sauen sa det igjen.

Skrevet

Kl 11 avslører SVT hvem som skal lede ESC-finalen i Malmö. Jeg setter pengene (kun en talemåte, selvfølgelig...) på Månsemann og Sarah Dawn Finer. Relativt lav odds, mistenker jeg...

Skrevet

Regner med spenningen stiger nå som klokka nærmer seg 11?

Skrevet

Nå hadde jeg igrunn rukket å glemme det igjen... :fnise:

Skrevet

Ser man det. Fordelen er jo at vi slipper alle innøvde "morsomme" replikkvekslinger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...