Daria Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #4603 Skrevet 1. februar 2012 Har sendt mail til Get og opplyst om at fjernkontrollen de sendte meg for et par uker siden er avgått ved døden og at jeg savner å kunne skifte kanal. Understreket også at jeg har prøvd å skifte batterier... Det er forsåvidt en effektiv måte å begrense tv-tittingen på, men det hender jo det er ting jeg gjerne vil se. For eksempel ligger søndagens episode av One Upon a Time (hurra for serieopptak) usett i boksen -så nær, men akk så fjern...
Skravla Skrevet 2. februar 2012 #4605 Skrevet 2. februar 2012 Noen har klart å holde seg helt unna i dag..... Eller er du på tur?
Daria Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #4606 Skrevet 2. februar 2012 Har vært på tur og på baksnakk om Brecht, og på butikken og hentet Ellos-pakke. Skidressen var en ørliten tanke pølseskinn, og størrelsen over var utsolgt. Jaja, penger spart og jeg kan droppe fjellpåske med god samvittighet Det jeg ikke trengte passet fint da *iført deilig rødrutet hverdagskjole og svart strikkejakke med sløyfe i livet* Dessuten har jeg vært på litt shopping ellers i dag også -leselampe til sofaen, selskapsveske til bryllupet neste helg, blåblomstret skjerf, hårpynt i 20-talls-stil med fjær og paljetter og en topp
Skravla Skrevet 2. februar 2012 #4607 Skrevet 2. februar 2012 Wow... for shopping. Sikkert mye fint... og veske trengte du jo.
Daria Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #4608 Skrevet 2. februar 2012 (endret) Jeg gjorde det, tenk -måtte jo ha en som passer til antrekket. Den har til og med dusk... Dessuten var det sluttsalg og 70% avslag Jeg siklet på en stor lilla også, men jeg var sterk... Faktisk var alt på salg, bortsett fra pærene til lampa og skjerfet (som kostet den uhyrlige sum av 39 kroner...) -jeg har i det hele tatt spart masse i dag Endret 2. februar 2012 av Daria
Skravla Skrevet 2. februar 2012 #4609 Skrevet 2. februar 2012 Stor lilla veske.... Come to mama.... Kor kor kor kor....
Daria Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #4610 Skrevet 2. februar 2012 Sikker på at du trenger flere vesker da...?
Skravla Skrevet 2. februar 2012 #4611 Skrevet 2. februar 2012 Jeg har da bare en brøkdel av de du har..... og kan sikkert levere mange av dem til fretex. Så ja.....
Daria Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #4612 Skrevet 2. februar 2012 Det handler ikke om hvor mange man har, men om man faktisk bruker dem. Jo flere som ikke brukes, jo mindre behov har man for enda flere
Skravla Skrevet 2. februar 2012 #4613 Skrevet 2. februar 2012 Det handler ikke om hvor mange man har, men om man faktisk bruker dem. Jo flere som ikke brukes, jo mindre behov har man for enda flere Eller større behov for noen man bruker.
Daria Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #4614 Skrevet 2. februar 2012 Hvilket leder til neste spørsmål: Hvorfor bruker man ikke de man har? Og hvorfor sitter jeg fortsatt her? Jeg hadde ikke engang tenkt å skru på maskinen i kveld, men så skulle jeg bare fikse ellos-returen og så gikk det en time...
Skravla Skrevet 2. februar 2012 #4615 Skrevet 2. februar 2012 Fordi man ikke liker de man har. Jeg finner ikke den perfekte veske..... Så en i dag, men den var kjøpt i NY.....
Daria Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #4616 Skrevet 2. februar 2012 Da er det jo bare en ting å gjøre...
Skravla Skrevet 2. februar 2012 #4617 Skrevet 2. februar 2012 Da er det jo bare en ting å gjøre... Jepp.... lete videre.
Daria Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #4618 Skrevet 2. februar 2012 Det er jo den enkle, kjedelige løsningen...
loffen Skrevet 2. februar 2012 #4619 Skrevet 2. februar 2012 Synd med skidressen da, men det høres ut som du har fått mye annet fint. Håper min passer. Ja, jeg bestilte den lilla buksa også tislutt. *vinglepetter*
Daria Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #4620 Skrevet 3. februar 2012 (endret) Termometeret påstår at det er like varmt på kontoret som vanlig, kroppen min er ikke enig *kryper sammen i min store strikkegenser (dog ikke ull -50-kr-på-salg-gensere hos H&M er sjelden det Men den er oransje og fin og god og kan trekkes godt oppover ørene) og folder hendene rundt termokoppen med te* Sannsynligvis har termometeret rett... Åpenbart kaldt i Storbritannina også -"Minus 5" trender på Twitter Endret 3. februar 2012 av Daria
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå