Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hold nebb, fjærkre!

:fnise:

:jolie:

:fnise:

Okei da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Jeg kan skryte på meg litt baking og konfektlaging da -gavene skal jo ikke være hovedfokuset i julen, sant...?

Skrevet

Mangler bare til gubben og et fadderbarn, jeg. Fadderbarnet får gavekort, men gubben er et mysterium.

:popcorn: <- pepperkakekrydret

Skrevet

Pepperkakekrydret popcorn? *urk*

Skrevet (endret)

Nettet hikker litt i dag...

Endret av Daria
Skrevet

Dere er ikke akkurat veldig modige maur, altså. :sukk:

Skrevet

Enkelte ting trenger man ikke prøve for å vite at det er en dårlig ide :fnise:

Skrevet

*overveier å bake alternative julekaker til Rosalie, så hun kan prøve om det er gode idéer* :lur:

Skrevet

Og jeg som syntes det var småsært da jeg fikk servert (på restaurant vel å merke!) popcorn-is...

Men pepperkakekrydret? Pepperkake er da ikke krydder? Har du knust pepperkaker og hatt over popcorn? :klo:

Skrevet

Jeg har da ikke testet det ut, RR, tenkte bare at det var en kjempeide for julefantasten Daria. For øvrig ville jeg vel ristet det ferdige popcornet med en blanding av nellik, ingefær, pepper, kanel og salt.

Skrevet

*tar den enkle varianten og spiser pepperkaker i sin naturlige form*

Skrevet

Du er kjedelig, ass.

Selv har jeg for øvrig gjort et solid innhugg i julekakebeholdningen i dag. Trøstespist etter å ha trynet på glattisen, kalles det.

Skrevet

Ved juletid kalles det ikke kjedelig, det kalles tradisjoner :opplyser:

Skal ut og prøve meg på glatta i mørket nå...

Skrevet

Jeg har honningkake jeg, den står fremdeles i formen sin, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal spise den? :sjenert::hoho: Jeg hadde tenkt til å skive den da, og ha brunost og bringebærsyltetøy på, men det finnes vel flere måter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...