Daria Skrevet onsdag kl. 09:14 Forfatter #41941 Skrevet onsdag kl. 09:14 Nei, kanskje man skulle stå opp snart...? Jeg har innviet mitt nye sengebord og hatt frokost og te og avis på senga - på tide å bytte ut nattkjole og sengejakke (teknisk sett en strikket bolero tiltenkt helt andre bruksområder, men den viste seg å være mest egnet her) med trikotkjole og strikkejakke. Påkledd med bok og te og pledd på sofaen er man jo straks mye mer i gang med dagen...
Daria Skrevet onsdag kl. 18:59 Forfatter #41942 Skrevet onsdag kl. 18:59 Lav deltagelse, men høyt nivå i kvinneklassen i NM hopp stor bakke - 4 av 7 deltok i OL...
Daria Skrevet onsdag kl. 19:09 Forfatter #41943 Skrevet onsdag kl. 19:09 -Faren din er jo assisterende rennleder. Kunne de gjort noe annerledes det oppe? -Jeg kjenner fattern såpass godt... Han gjør mye dumt, men... Kristoffer Eriksen Sundal har noenlunde tro på farens kompetanse, tross alt...
Daria Skrevet onsdag kl. 20:09 Forfatter #41944 Skrevet onsdag kl. 20:09 Lettelsen når jeg innser at han som sto på døra kvart på ni kom fra en organisasjon hvor jeg allerede er giver og detfor kan avvises raskt og greit. Jeg har for lengst slått av de sosiale evnene for kvelden og har ikke overskudd til plutselige diskusjoner...
Daria Skrevet torsdag kl. 08:46 Forfatter #41945 Skrevet torsdag kl. 08:46 Når morgenstund kommer med lyden av regn og tåkelur, føles det jo ikke veldig akutt å komme seg opp og ut...
Daria Skrevet i går, 09:11 Forfatter #41946 Skrevet i går, 09:11 På trikken fra fysio overhørte jeg to tenåringsjenter diskutere en skoleoppgave om andre verdenskrig, hvor den ene skulle skrive om en slektning - Han var en av de store i motstandsbevegelsen - det er filmer og statuer og sånt... Jeg var jo bare litt nysgjerrig og tenkte straks på Max Manus og Gunnar Sønsterby... Ikke helt urelatert er dagens insta-anbefaling skiskytter Endre Strømsheim, som i morgen legger ut på langtur i fotsporene til gjengen som sprengte tungtvannsanlegget på Vemork - en av det var hans slektning. Hvordan gjøre noe spennende ut av en mislykket sesong.
Daria Skrevet i går, 16:33 Forfatter #41947 Skrevet i går, 16:33 Helgen er innledet med stil - et av skapets finere skjørt har blitt luftet og man har inntatt afternoon tea på Bristol Etter to utskeielser på fire dager (og begge for sikkerhets skyld på fysiodager) tyder det meste på en rolig helg... Litt ro har også senket seg i sjela - det har kommet en psykologtime inn i neste ukes kalender. Riktignok bare en vikar (en kvinne - og jeg vet ikke engang om hun har vestlandialekt... ), men når man ikke kan få det (han) man helst vil ha, får man dekke behovet med det (hun) som er tilgjengelig inntil videre...
Daria Skrevet 13 timer siden Forfatter #41948 Skrevet 13 timer siden Jeg slukket lyset før 21.30 i går kveld. I skrivende stund er klokka 10.07 og jeg er fortsatt ikke overbevist om at det frister å stå opp... Ikke at jeg har sovet sammenhengende i alle disse timene, men bevissthetsnivået har ikke vært veldig høyt over tid. Det har skjedd litt mye på flere plan den siste uka (inkludert noen dårlige netter, det følger gjerne med), da kan ladebehovet plutselig bli stort...
Daria Skrevet 10 timer siden Forfatter #41949 Skrevet 10 timer siden (endret) Jeg kom meg en tur i butikken, så mye større ambisjoner enn det hadde jeg ikke for dagen - men jeg håper jo at hodet holder til MGP- finalen i kveld... Endret 10 timer siden av Daria
Roadrunner Skrevet 7 timer siden #41950 Skrevet 7 timer siden Sylte forkjøla her, så ble en liten tur til butikken her også, ellers rolig helg...
Roadrunner Skrevet 7 timer siden #41952 Skrevet 7 timer siden Daria skrev (7 minutter siden): Air condition slår til igjen? Mistenker litt luftig båttur med ganske solid frysing på kvelden og så fly videre til 30 grader dagen etter 🙈 Ganske sår hals morgenen etter båtturen, og hjalp ikke med magetrøbbel og solid oppkast på flyturen hjem...
Daria Skrevet 3 timer siden Forfatter #41953 Skrevet 3 timer siden OL-år og MGP på Lillehammer - selvfølgelig må man tenne MGP-ilden i Lysegårdsbakkene...
Daria Skrevet 3 timer siden Forfatter #41954 Skrevet 3 timer siden Jeg klarte ikke å plassere akkurat hvor kjolen var brukt før, men jeg tenkte like fullt umiddelbart på Åse Kleveland...
Daria Skrevet 3 timer siden Forfatter #41955 Skrevet 3 timer siden (endret) Allerede forspillet til Skrellex gir meg "dette har jeg hørt før"-vibber - en MGP-tradisjon god som noen Han mangler for øvrig en danser - hvor bittert er det å sitte hjemme med forkjølelse når du egentlig skulle vært der...? Stemmen er jo ikke mye å skryte av, men det er vel heller ikke poenget... Endret 3 timer siden av Daria
Dallandra Skrevet 3 timer siden #41957 Skrevet 3 timer siden Her ble det bare tull og jeg fikk ikke fjernet siteringen. lekker mimrekjole. grusom sang nr 1 satser på at formen holder til sendingen jeg og. Operert i går, ingenting farlig, bare kvinnehelse. Juhu. Kvinnekroppen gir og gir.
Daria Skrevet 3 timer siden Forfatter #41958 Skrevet 3 timer siden -Her har kjerringa jobba! Den stemmen hadde jo åpenbart en forklaring - og selv uten å ha hørt noen av de andre fastslår jeg at han vinner jo backstageintervjuet. Det er ikke ubetydelig i denne sammenhengen - vi skal jo kunne være bekjent av vinneren i utlandet senere...
Dallandra Skrevet 3 timer siden #41959 Skrevet 3 timer siden Den trusa var litt uheldig. Ser ut som hun har på seg bleie.
Daria Skrevet 3 timer siden Forfatter #41960 Skrevet 3 timer siden Dallandra skrev (Akkurat nå): Her ble det bare tull og jeg fikk ikke fjernet siteringen. lekker mimrekjole. grusom sang nr 1 satser på at formen holder til sendingen jeg og. Operert i går, ingenting farlig, bare kvinnehelse. Juhu. Kvinnekroppen gir og gir. The gift that keeps om giving... God bedring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå