Daria Skrevet 6 timer siden Forfatter #41921 Skrevet 6 timer siden Jeg så tråden her inne om hvs slags musikk man hører på og husket plutselig at jeg fikk det spørsmålet i natt - av Taylor Swift, intet mindre (jeg er så mye flinkere til å kjenne igjen folk i drømme... ), og ga et nokså vagt og avvisende svar. For hvorfor skulle jeg vel ha interesse av å diskutere musikk med en av verdens største artister...
Daria Skrevet 5 timer siden Forfatter #41922 Skrevet 5 timer siden -Astrid begynner å drikke allerede etter seks og et halvt minutt... Bare tanken på å skulle gå en olympisk femmil kan jo få noen og enhver til å gripe etter flaska... *feiltolker aldri*
Daria Skrevet 5 timer siden Forfatter #41923 Skrevet 5 timer siden ...og med de skiene er det vel egentlig bare å fortsette...
Daria Skrevet 4 timer siden Forfatter #41924 Skrevet 4 timer siden ...eller bare gi opp. Så trist, men samtidig er det jo ikke noe poeng i å slite seg ut på håpløse ski bare på trass.
Daria Skrevet 4 timer siden Forfatter #41925 Skrevet 4 timer siden Jeg har tenkt i hele kuldeperioden i vinter at jeg skal benytte anledningen til å ise av fryseren. Plutselig hastet det å få det unnagjort før varmegradene kommer...
Daria Skrevet 4 timer siden Forfatter #41926 Skrevet 4 timer siden Verdt å tenke på: Hvorfor lar jeg kjøleelementer ta opp plass i en full fryser når jeg har én bitteliten kjølebag jeg aldri bruker...?
Daria Skrevet 4 timer siden Forfatter #41927 Skrevet 4 timer siden Hun tok feil ski! En ting er å gå i feil boks i et uoppmerksomt øyeblikk, men å ikke innse at det ikke er dine egne ski? Jeg skjønner jo at de må ha samme leverandører og skostørrelse, men likevel
Daria Skrevet 4 timer siden Forfatter #41928 Skrevet 4 timer siden Ebba Andersson må jo kvalifisere til tittelen OLs kløne...
Daria Skrevet 3 timer siden Forfatter #41929 Skrevet 3 timer siden Etter det som skjedde på stafetten, er det jo vanskelig å ikke unne Ebba Andersson det gullet...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå