Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg så tråden her inne om hvs slags musikk man hører på og husket plutselig at jeg fikk det spørsmålet i natt - av Taylor Swift, intet mindre (jeg er så mye flinkere til å kjenne igjen folk i drømme... :fnise:), og ga et nokså vagt og avvisende svar. For hvorfor skulle jeg vel ha interesse av å diskutere musikk med en av verdens største artister...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Astrid begynner å drikke allerede etter seks og et halvt minutt...

Bare tanken på å skulle gå en olympisk femmil kan jo få noen og enhver til å gripe etter flaska... *feiltolker aldri* :skål:

Skrevet

...og med de skiene er det vel egentlig bare å fortsette... 

Skrevet

...eller bare gi opp. Så trist, men samtidig er det jo ikke noe poeng i å slite seg ut på håpløse ski bare på trass.

Skrevet

Jeg har tenkt i hele kuldeperioden i vinter at jeg skal benytte anledningen til å ise av fryseren. Plutselig hastet det å få det unnagjort før varmegradene kommer...

Skrevet

Verdt å tenke på: Hvorfor lar jeg kjøleelementer ta opp plass i en full fryser når jeg har én bitteliten kjølebag jeg aldri bruker...?

Skrevet

Hun tok feil ski! :overrasket: En ting er å gå i feil boks i et uoppmerksomt øyeblikk, men å ikke innse at det ikke er dine egne ski? Jeg skjønner jo at de må ha samme leverandører og skostørrelse, men likevel :klo:

Skrevet

Ebba Andersson må jo kvalifisere til tittelen OLs kløne...

Skrevet

Etter det som skjedde på stafetten, er det jo vanskelig å ikke unne Ebba Andersson det gullet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...