Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det snør!! :bolledeig:

*nappet proppen med julemusikk fra youtube ut av øret og løp forbi juletreet til det julepyntede vinduet med en halvferdig julekurv i hendene*

LITT julestemning sa du? :tree:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, egentlig ganske mye... :fnise:

*leter etter en julesangtekst*

Skrevet

:romeo: Rudolf er rød på nesen :romeo:

*hjelper Daria* :nigo:

Skrevet

:rulle:

Thank you for playing. Please try again... :fnise:

Skrevet

:klo: Må være hakk i plata her, prøver igjen:

:romeo: RUDOLF ER RØD PÅ NESEN :romeo:

Skrevet

Nope, fortsatt ikke riktig :opplyser:

Men jeg fikk litt lyst på reinsdyrstek :sikle:

Skrevet

:ler:

:romeo: På låven sitter nissen med sin julegrøt :romeo:

*prøver å ta seg sammen og ikke spamme The Daria Diaries*

:sjenert:

Skrevet

:romeo: ... og gynger på en stor potet... :romeo:

Frøktelig mye middagsprat i sånne julesanger??

Skrevet

Det finnes vel ingen høytid hvor man spiser mer, så det er vel egentlig ganske passende :ler:

Skrevet

I går kveld ringte det på døra (jeg hadde så vidt rukket å kle på meg (og heldigvis valgt klær, ikke pysj) etter dusjen, litt flaks skal man ha). Utenfor sto en budmann med en stor gul konvolutt, inni den lå det to teaterbilletter til Svenska teatern i Helsinki. Sist jeg bestilte finske teaterbilletter (vi har alle våre vaner :filer: ) kom de som pdf-fil på mail -litt mer praktisk, vil jeg vel påstå...

Skrevet

:ler:

Vært singel lenge skjønner jeg (snakker av erfaring...)

PDF på mail er mer praktisk enn mann på døra :fnise:

Skrevet

Ikke minst mindre sjanse for å rote bort billettene når de ligger på mailen i stedet for å henge på kjøleskapet -det er jo noen måneder til de skal brukes.

Vaser man ikke rundt i pysj når man ikke er singel, er det det du antyder? :fnise:

Skrevet

Når jeg ønsker meg en spesiell type glass til jul og plutselig får melding fra mamma om jeg skal ha varianten med eller uten riller (jeg visste ikke at det fantes med :vetikke: ), er det riktig å meg å anta at hun akkurat nå står i butikken med et glass i hver hånd og at sannsynligheten for at de havner under treet er stor...? :fnise:

Skrevet

Ja! :ler:

Forøvrig kan det jo fort bli litt ok med en mann på døra?? :lur:

Skrevet

Du får spille overrasket på julaften da. :fnise:

Skrevet

Skjønne fagottene :strix: Intet som et Luciatog med 35 menn i hvite kapper og lyskroner (jepp, alle sammen) :fnise: Omstendigheten og bussen konspirerte mot oss og avleverte oss usedvanlig tidlig, så sammen med et par andre som kom med samme buss havnet vi aller først i køen og følte oss overhodet ikke ivrige :plystre: Da vi kom ut etterpå lavet snøen ned -at det gikk over til regn mens jeg var på vei hjem (gående) var ikke nok til å gjøre noe med julestemningen...

Skrevet

Hadde en potesielt brudgom foreslått dette i fullt alvor, hadde det neppe blitt noe bryllup...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...