Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Declan som tar seg tid til å hjelpe Theo midt under stresstesten. Sesongens mest rørende øyeblikk :hjerte:

:trist: Enig! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter en dobbel-kleenex-dag hos psykologen fortjener man te og kake på Halvorsens, sånn er det bare... Dagens inspirasjonspris går til den gamle damen som hadde pyntet rullatoren sin med kunstge blomstergirlandere - behold the future :fnise: 

Skrevet

Jeg spiste kake og te-lunsj på Halvorsens forrige tirsdag, da sammen med kollega. Ypperlig sted når elevenes oppmøtested har samme inngangsdør. 

Så igjen: tusen takk for at du introduserte meg til dette stedet! 

Skrevet

Det var en ren glede - jeg kan gjenta det når som helst :ler: Å vanke der jevnlig har vært (nok) en terapi-bieffekt jeg ikke så komme - riktignok valgte jeg klinikk etter beliggenhet, men det var primært busstoppet jeg tenkte på :fnise:

Skrevet

Fem minutter før pause har Kosovo måtte bytte to spillere - begge er "egentlig" norske og begge har fått hard medfart av Kristian Thorstvedt - en mann med skumle hensikter. Og ja, det koster meg litt konsentrasjon å ikke skrive Erik... *gammel dame* Hadde jeg derimot vært 16, ville unge Thorstvedt sammen med Martin Ødegaard vært mine største etsetiske argumenter for å gå på landskamp... :ball: 

Skrevet
Daria skrev (1 time siden):

Det var en ren glede - jeg kan gjenta det når som helst :ler: Å vanke der jevnlig har vært (nok) en terapi-bieffekt jeg ikke så komme - riktignok valgte jeg klinikk etter beliggenhet, men det var primært busstoppet jeg tenkte på :fnise:

Det skal nok bli mange flere anledninger bare vi kommer til motsatt side av sommerferien. 

Skrevet

Norge har satt på en spiller som ser ut som om han er 12 - jeg trodde det var regler mot sånt...?

Skrevet
Dallandra skrev (16 minutter siden):

Det skal nok bli mange flere anledninger bare vi kommer til motsatt side av sommerferien. 

:hoppe: 

Skrevet

Dagens utenbys lunsjavtale kom med en uventet 3-åring, det merkes... *sliten* Men det er jo litt stas å bli godtatt så fort - det er halvannet år siden sist jeg så henne, og 20 minutter etter at jeg kom insisterte hun på at jeg skulle sitte ved siden av henne ved bordet, heller enn noen av besteforeldrene.

Men Declan :grine: Nå må Brent ta dette - hvilket jo vil gi en sesong som kunne vært skrevet av en manusforfatter fra Hollywood...

Skrevet
Daria skrev (På 3.6.2024 den 18.17):

03.06: En lest, ingen kjøpt.

Personlighetspsykologi er noe av det mest teoretiske jeg har lest av psykologibøker - her er mye forskning og måling og skalaer og utregninger og mye jeg ikke skjønner og heller ikke klarer å mønstre så mye engasjement for å prøve å skjønne. Jeg får med meg en del ny kunnskap om klassisk personlighetsteori, femfaktormodellen og sammenhenger mellom personlighet og helse, og skumleser andre kapitler mest for å ha vært gjennom dem. Det hender jeg er glad jeg ikke skal testes i det jeg leser...

06.06: To lest, ingen kjøpt.

Køen i Alexandra Heminsleys The queue er den som gikk gjennom London for alle som ville defilere forbi fronning Elizabeths kiste. Her møtes Suzie, Abbie og Tim, som er på hvert sitt sted i ivet, en tidlg morgen og blir hverandres "kø-familie" gjennom dagen. Vennskap formes, livshistorier og ikke minst -hemmeligheter avsløres og åpenbaringene kommer tett. Den balanserer på grensen til å bli for sukkersøt, men den unngår de verste fellene og er stort sett ren koselesing.

Skrevet

Sol, regn, lyn, torden og regnbue. Noe mer vi kan klemme inn når vi først er i gang...?

Skrevet

Alle fingre krysses for Brent nå ja! 

Trasig at Declan ikke fikk det skikkelig til i semifinalen, men glad han kom så langt tross alt. Fin fyr! 

Skrevet

Jeg går hvertfall finalen i møte med engasjement og en klar favoritt  - det har jeg ikke gjort de foregående sesongene...

Skrevet

Jeg hadde et håp om Declan og Brent i finalen, men slik gikk det ikke… :grine: Nå må bare Brent ta dette… :pls: 

Skrevet

Friidretts-EM er i gang, med gledestårer fra en mesterskapsdebutant med store flaggsløyfer i håret og personlig rekord i kvalifiseringen på 100 meter hekk. God start :flagg: Jeg har allerede pushet meg for dagen, i en ny og utfordrende øvelse, og deler følelsen av slitne bein...

Skrevet

Tittelen ekspert er sjelden mer passende enn når kommentator både er deltakerens storesøster og har sin utøverkarriere fra samme øvelse :ler: 

Skrevet

NRKs mann i intervjusonen bedriver resultatservice for utøverne og informerer om både tider og om de har gått videre eller ikke - han har allerede fått gi både gode og dårlige nyheter...

Skrevet (endret)

Han tar også rollen som diskusjonspartner og rådgiver på hvorvidt Vladimir Vukicevic skal legge inn protest eller ikke - de blir enige på direkten om at det skal han :ler: Og så bryter storesøster inn og formilder beskjeder fra trenerfar :fnise: 

Endret av Daria
Skrevet

Vebjørn Rodal trer inn i rollen som moteekspert og kan informere om at en av de norske lengedehopperne velger å konkurrere i en god, gammeldags splittshorts heller enn de mer tettsittende variantene de andre bruker. Mer komfortabelt, men med den ulempen at man får sand på steder man helst skulle sluppet. Informasjon og mentale bilder jeg helst skulle sluppet... :ler: 

Skrevet

-Der har vi bilder for evigheten...

Å bli minneverdig for å ha stupt kråke ned i vanngraven var vel neppe det den franske hinderløperen drømte om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...