Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

-Jeg fikk beskjed av en voksen her om at jeg måtte ta av meg den hvite jakka - jeg var for lik en HamKam-spiller. Så godt trent ser jeg ikke ut, det kan studio bekrefte...

:fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har te, jeg har sjokolade, jeg har vafler - og ikke minst har jeg sovet mer sist natt og har mindre planer i morgen enn jeg hadde på tirsdag, det er heller ikke så dumt...

Skrevet

Jeg har te og sjokolade og strikketøy. 

Skrevet

Jeg har levd i den tro at min første finale var da Bobbysocks vant - jeg opptråde med den i barnehagesammenheng ved flere anledninger i ettertid, så den gjorde jo helt klart stort inntrykk, men i følge sikre kilder var jeg på hytta med pappa og hørte den på radio... :vetikke: :ler: 

Skrevet (endret)

Man hører jo at Maltas bidrag har litt for mange låtskrivere... Men det mellomrommet var det jo nesten Kurt Nilsen-takter over.

Endret av Daria
Skrevet

Jeg husker ikke hvilken som var den første jeg så. Men det kan nok ha vært tidlig 70-tall.

Skrevet

Den er jo fengende og er bedre enn mange av de som gikk videre fra tirsdag. 

Skrevet

Jeg visste ikke at albansk var et så sært språk - alt man lærer av ESC...

Skrevet

Det er ikke så mange sære språk i Europa, men både finsk og albansk er vel på listen. 

Skrevet

LItt mye hender i bevegelse - både på henne og i scenografien. Låta e rike så verst, men den mangler en modulasjon...

Skrevet

Må hun ha hette fordi det er en skikkelig bad hair week.... Jeg synes det ser så teit ut med hette på selskapskjoler

Skrevet

Tipper han publikummeren med ulveører heier på Norge....

Skrevet
Skravla skrev (2 minutter siden):

Det er ikke så mange sære språk i Europa, men både finsk og albansk er vel på listen. 

Og ungarsk, det er også et språk ingen andre skjønner noe av.

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Og ungarsk, det er også et språk ingen andre skjønner noe av.

Ja det er vel også der. Personlig mener jeg vel at de fleste østeuropeiske språk er sære, men de fleste har vel tilhørighet i en "normal" språkgruppe. 

Skrevet
Skravla skrev (1 minutt siden):

Tipper han publikummeren med ulveører heier på Norge....

Vår andre ulvelåt på tre år - Senterpartiet komer snart med et lovforslag...

Skrevet

Hellas er av de låtene jeg ikke er så begeistret for, men samtidig hører at har noe.

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Hellas er av de låtene jeg ikke er så begeistret for, men samtidig hører at har noe.

Jeg føler at den hadde hatt mer med en annen vokalist. 

Skrevet

Her er en MGP-låt som ikke blir bedre med rap..... 

Skrevet

Sveits har et snev av spooky Mormon helldream... :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...