Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ikke så mange virkelig elendige bidrag i år . jeg føler jeg kan være bekjent av de fleste i en internasjonal finale.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke fått med meg noen delfinaler, så alle bidragene er nye for meg. Men jeg liker det jeg har hørt til nå. 

Skrevet

Svenskene har en Adéle-kopi med potensiale - den kan godt gå videre.

Skrevet
Sauen Shaun skrev (1 minutt siden):

Har ikke fått med meg noen delfinaler, så alle bidragene er nye for meg. Men jeg liker det jeg har hørt til nå. 

Jeg har sett alle, derfor kan jeg zappe innom svenskene også uten å være redd for å gå glipp av noe viktig :fnise: 

Skrevet

Margaret Berger er litt kjedelig...

Skrevet

Likte både sang og antrekk til Margaret Berger. 

Skrevet

Country-låta er kanskje den i kveld som har minst i den internasjonale finalen å gjøre - i en annen setting kunen jeg likt den, men den blir litt for flat og stillestående her. I god ESC-tradisjon mangler de duett-kjemi, de står jo bare ved siden av hverandre og synger.

Skrevet

Og nå: Kveldens vinner (burde være...).

Skrevet
Daria skrev (5 minutter siden):

Og nå: Kveldens vinner (burde være...).

Tipper det står mellom Gåte og Keiino…

Skrevet

Jeg tror også det  selv om den som kommer nå visstnok også er høyt på oddslista. Den er jo så teit at den nesten er litt morsom :fnise: 

Skrevet
Daria skrev (2 minutter siden):

Jeg tror også det  selv om den som kommer nå visstnok også er høyt på oddslista. Den er jo så teit at den nesten er litt morsom :fnise: 

Får litt Aqua-vibber når jeg hører den… Og ja, den er morsom. :fnise:

Skrevet

90-tallsvbber hos svenskene også - A*Teens gjør comeback :fnise:

Skrevet
Daria skrev (5 minutter siden):

Barbie Girl 2.0 :ler: 

Jepp :fnise:

Skrevet

Kveldens stemme gikk selvfølge til Gåte - og jeg mistenker at den internasjonale juryen betyr at sjansene til Erika & Rob synker...

Skrevet

Klarer ikke bestemme meg jeg, så jeg dropper stemmen. Overlater det til ekspertene. Mine favoritter vinner jo aldri likevel… :ler: 

Skrevet

Oooh, Frankrike ser lovende ut. Litt mer skeptisk til Irland - men den kan jo bli minneverdig på sin måte :fnise: 

Skrevet
Sauen Shaun skrev (1 minutt siden):

Klarer ikke bestemme meg jeg, så jeg dropper stemmen. Overlater det til ekspertene. Mine favoritter vinner jo aldri likevel… :ler: 

I alle tre delfinalene i år har den jeg har stemt på gått videre, så jeg satser på at trenden holder seg :nigo: 

Skrevet
Daria skrev (48 minutter siden):

Svenskene har en Adéle-kopi med potensiale - den kan godt gå videre.

Og det gjorde den - rett til finale. Sveskene leker som vanlig ikke ESC - og særlig ikke år, når de skal arrangere den internasjonale finalen - så her er det delfinaler og semifinaler og andra chansen herfra til evigheten. Av seks bidrag er det bare to som ikke går videre til noe...

Skrevet

Problemet med mange internasjonale juryer er jo at det tar en evighet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...