Rosalie Skrevet 8. april 2010 #321 Del Skrevet 8. april 2010 Syns jeg ser deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. april 2010 #322 Del Skrevet 8. april 2010 Hørtes ut som noe som passer for deg ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 8. april 2010 #323 Del Skrevet 8. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. april 2010 #324 Del Skrevet 8. april 2010 Jaja, man kan bruke flipflops i dusjen i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 8. april 2010 #325 Del Skrevet 8. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 8. april 2010 #326 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg blir så forbannet av tråder som det her. De syter og klager over at de er undertrykket og ikke får leve sitt eget liv. Men de lar seg jo frivillig undertrykke og psykisk stenges inne, da, når de velger å gifte seg med menn fra middelalderen. http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=482199 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 8. april 2010 #327 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg glemmer dagbøkene jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilma Skrevet 8. april 2010 #328 Del Skrevet 8. april 2010 Denne har jeg gått glipp av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 8. april 2010 #329 Del Skrevet 8. april 2010 Og hvor er Bøkesirkelen nå egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilma Skrevet 8. april 2010 #330 Del Skrevet 8. april 2010 Er bloggen borte? *sjekke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. april 2010 Forfatter #331 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg blir så forbannet av tråder som det her. De syter og klager over at de er undertrykket og ikke får leve sitt eget liv. Men de lar seg jo frivillig undertrykke og psykisk stenges inne, da, når de velger å gifte seg med menn fra middelalderen. http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=482199 Hvis mannen du skal gifte deg med forventer at du er jomfru og ikke tåler å høre at du har en fortid -løp! Og hvor er Bøkesirkelen nå egentlig? Den er da i bloggen -jeg skrev i den før i dag :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 8. april 2010 #332 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg finner ikke bloggen din i det hele tatt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilma Skrevet 8. april 2010 #333 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg fant den. Bloggene er håpløse for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. april 2010 Forfatter #334 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg finner ikke bloggen din i det hele tatt jeg. Prøv nå. Du hadde visst falt ut av tilgangslisten, antagelig sto du med gammelt nick på den gamle listen jeg kopierte fra da tilgangene måtte legges inn på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. april 2010 Forfatter #335 Del Skrevet 9. april 2010 Litt om service Hva man skal tipse en bibliotekar? Lever bøkene i tide og i god stand, så er egentlig mye gjort. Men jeg fikk After Eight til jul av en låner en gang () -og en bukett hestehov fra en liten 6-åring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. april 2010 #336 Del Skrevet 9. april 2010 Å gi tips er vanskelig.... på restauranter og taxi gis det, men at biblioteket skaffer meg det jeg trenger er vel så god grunn til å tipse. Kanskje jeg skal kjøpe med en after eight til biblioteket i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 9. april 2010 #337 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg tipser svært sjeldent i Norge, da både frisører, butikkmedarbeidere og servitører har tariffer det fint går an å leve av. Jeg tipser ikke bussjåføren eller togkonduktøren, så hvorfor skulle jeg da tipse drosjesjåføren? På restaurant tipser jeg dersom servicen jeg får er over hva man kan forvente i prisklassen til restauranten. Dersom kvelden har vært utmerket frem til man skal betale, og man da blir sittende ut og bortå vente på regning/betalingsautomat, tikker tipsen ned mot null kjapt. Det er for øvrig ingen som tipser meg fordi jeg gjør jobben min (det ville vel blitt kalt bestikkelse, for øvrig), så hvorfor skal man automatisk tipse bare fordi det er snakk om et serviceyrke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 9. april 2010 #338 Del Skrevet 9. april 2010 Enig, jeg tipser stort sett kun på restaurant hvis servicen er god, og legger igjen småpengene i barer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. april 2010 Forfatter #339 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Programmer med overraskelses-oppussing blir så mye mer underholdende når offeret ikke legger skjul på sin misnøye med resultatet Forøvrig ville jeg blitt litt fornærmet over å bli fortalt av designeren som hadde gjort om huset mitt uten mitt samtykket at rommene før oppussingen "manglet personlighet"... Endret 9. april 2010 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 9. april 2010 #340 Del Skrevet 9. april 2010 Var det på tv5 eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå