Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg blir så forbannet av tråder som det her. De syter og klager over at de er undertrykket og ikke får leve sitt eget liv. Men de lar seg jo frivillig undertrykke og psykisk stenges inne, da, når de velger å gifte seg med menn fra middelalderen. http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=482199

Hvis mannen du skal gifte deg med forventer at du er jomfru og ikke tåler å høre at du har en fortid -løp!

:jepp: Og hvor er Bøkesirkelen nå egentlig?

Den er da i bloggen -jeg skrev i den før i dag :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg finner ikke bloggen din i det hele tatt jeg.

Prøv nå. Du hadde visst falt ut av tilgangslisten, antagelig sto du med gammelt nick på den gamle listen jeg kopierte fra da tilgangene måtte legges inn på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt om service

Hva man skal tipse en bibliotekar? :vetikke: Lever bøkene i tide og i god stand, så er egentlig mye gjort. Men jeg fikk After Eight til jul av en låner en gang (:sikle:) -og en bukett hestehov fra en liten 6-åring :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gi tips er vanskelig.... på restauranter og taxi gis det, men at biblioteket skaffer meg det jeg trenger er vel så god grunn til å tipse.

Kanskje jeg skal kjøpe med en after eight til biblioteket i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tipser svært sjeldent i Norge, da både frisører, butikkmedarbeidere og servitører har tariffer det fint går an å leve av.

Jeg tipser ikke bussjåføren eller togkonduktøren, så hvorfor skulle jeg da tipse drosjesjåføren?

På restaurant tipser jeg dersom servicen jeg får er over hva man kan forvente i prisklassen til restauranten. Dersom kvelden har vært utmerket frem til man skal betale, og man da blir sittende ut og bortå vente på regning/betalingsautomat, tikker tipsen ned mot null kjapt.

Det er for øvrig ingen som tipser meg fordi jeg gjør jobben min (det ville vel blitt kalt bestikkelse, for øvrig), så hvorfor skal man automatisk tipse bare fordi det er snakk om et serviceyrke? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, jeg tipser stort sett kun på restaurant hvis servicen er god, og legger igjen småpengene i barer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Programmer med overraskelses-oppussing blir så mye mer underholdende når offeret ikke legger skjul på sin misnøye med resultatet :fnise:

Forøvrig ville jeg blitt litt fornærmet over å bli fortalt av designeren som hadde gjort om huset mitt uten mitt samtykket at rommene før oppussingen "manglet personlighet"...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...