Daria Skrevet 13. januar 2022 Forfatter #31301 Skrevet 13. januar 2022 Klesvaskdag, også kjent som "ligge på sofaen og se på tv mellom slagene"-dag, det blir ikke så mye energi igjen til andre ting... Ser parasport-VM, kom inn midt i øvelsen og prøver å gjette hvilke klasser som er i langrennsaksjon. En stav, to staver, ingen staver, %-faktorer på tiden - det er ikke så innlysende alltid...
Daria Skrevet 13. januar 2022 Forfatter #31302 Skrevet 13. januar 2022 Det smilet til Indira Liseth , som i et intervju på forhånd snakket om hvor viktig paraidretten hadde vært for henne og at hun ikke hadde så store forventninger til eller var så opptatt av resultatet, da hun gikk over mål, selv om det var til sisteplass - plutselig satt jeg her med klump i halsen...
Daria Skrevet 13. januar 2022 Forfatter #31303 Skrevet 13. januar 2022 For ikke å snakke om intervjuet med Birgit Skarstein - det åpnet alle kraner
Daria Skrevet 13. januar 2022 Forfatter #31304 Skrevet 13. januar 2022 Jeg fikk fire nye pakker te i hus i forrige uke, de er for lengst omplasser i dertil egnede bokser. Like fullt har jeg i skrivende stund intet mindre enn fem tomme bokser (ikke medregnet den som er øremerket julete eller de to som ikke rommer en hel pakke)... Siste rest av krydderteen (en av dem) er i kannen nå, og jeg har drukket opp både en adventste og en julete i løpet av uka. 🍵 Vestlandsk med fransk aksent - når en fransk skiskytter er halvt norsk og snakker deretter
Daria Skrevet 13. januar 2022 Forfatter #31305 Skrevet 13. januar 2022 Dagens 90-tallsmimring. Jeg tror faktisk ikke jeg har sett videoen før - er det ufint å si at hun ser eldre ut enn det høres ut...?
Daria Skrevet 14. januar 2022 Forfatter #31306 Skrevet 14. januar 2022 Mitt jubileum på fysikalske - første time var vel fredagen i uke 2 i fjor. Et stykke unna de 4 ukene som var gamle fysios første anslag... Sykkel, utfall, step og balanseøvelser for ett bein og balansepute (-Nå jobber ankelen din skikkelig...), fulgt av te, cookie og bok på nærmeste kafé og tre bøker inn, fire bøker ut på biblioteket. Nå skal jeg se andre gjøre slitsomme ting - utfor og skiskyting. Og kanskje litt lunsj - og mer te...
Sauen Shaun Skrevet 14. januar 2022 #31307 Skrevet 14. januar 2022 Vet nesten ikke om man kan gratulere med det jubileumet. Men p gratulere med at du har stått på, og trent i et år, det er på sin plass.
Daria Skrevet 14. januar 2022 Forfatter #31308 Skrevet 14. januar 2022 Det er jo den positive siden av det, greit å ha fokus der. Aldri så galt osv... Det har hatt effekt på kroppen (om den ikke har vært helt som ønsket), men det har jo gjort ting med hodet også. Moralen er vel at det er utrolig hva man faktisk klarer, når motivasjon og tilrettelegging og behov er til stede.
Daria Skrevet 14. januar 2022 Forfatter #31309 Skrevet 14. januar 2022 Hafslund melder om umiddelbar endring i strømprisen, til tross for at det står i avtalen at det skal varsles 14 dager i forkant. De regner vel med ar når det er snakk om en ganske stor nedgang er de tilgitt
Skravla Skrevet 14. januar 2022 #31310 Skrevet 14. januar 2022 Her har jeg vært hos kiropraktor... Begge osteopatene er i isolasjon. Og jeg er så heldig å ha en heftig betennelse i venstre skulder. Litt behandling og akupunkturnåler hjalp på smerte og bevegelighet, men vær forsiktig med hva du bruker armen til - og ikke hold den helt i ro.
Daria Skrevet 14. januar 2022 Forfatter #31311 Skrevet 14. januar 2022 For den balansen er jo alltid så enkel å finne...
Skravla Skrevet 14. januar 2022 #31312 Skrevet 14. januar 2022 Daria skrev (Akkurat nå): For den balansen er jo alltid så enkel å finne... Ja ikke sant...... Jeg mistenker det ene strikkeprosjektet jeg jobber med så jeg spurte direkte. Han sa ikke nei til strikking, men gjør det med forsiktighet - jeg vet ikke hva det vil si for jeg er ingen strikker, sa han med en latter.
Daria Skrevet 14. januar 2022 Forfatter #31313 Skrevet 14. januar 2022 Godt han innser sine begrensninger Det er vel ikke så mye annet å gjøre enn å prøve seg frem og se om du merker noen forskjell.
Daria Skrevet 14. januar 2022 Forfatter #31314 Skrevet 14. januar 2022 Musikkmimringen i dag skyldes ikke omgang med gamle opptakskassetter, men er en følge av musikkvalget på Espresso House. Vanligvis er kafémusikk en uting som hvis den ikke er altfor irriterende går i ignoreringsfilteret, men i dag spilte de eldre sanger av det slaget som gjør at jeg helt automatisk tramper takten og nynner med mens jeg leser. Dey skal jo godt gjøres å ikke bli i godt humør av denne:
Daria Skrevet 14. januar 2022 Forfatter #31315 Skrevet 14. januar 2022 Denne hadde jeg helt glemt, men teksten kom tilbake umiddelbart. Stigningen og det påfølgende klimakset på 2.55 er jo fantastisk, men de trusene må da vært ubeskrivelig ubehagelig trange...?
Daria Skrevet 15. januar 2022 Forfatter #31316 Skrevet 15. januar 2022 Jeg er så lei gneldrende bikkjer at jeg vurderer å sette opp skuddpremie -det er tross alt egentlig ikke lov å binde hunder utenfor butikken... Jeg innser at å klage over å bli vekket klokka 10 ikke vekker den store medlidenheten, men det er en ganske irriterende lyd uansett tidspunkt og bevissthetsnivå (og forekommer på daglig basis...).
Daria Skrevet 15. januar 2022 Forfatter #31317 Skrevet 15. januar 2022 (endret) Jeg ville jo tenkt at para-skiskyting på sitski ville bety sittende skyting, men den gang ei - han kom inn på matta og veltet seg overende med skiene i været. En av de ukrainske mennene heter Taras Rad - hjernen min vandrer straks til Tara Reid og American Pie og helt andre ting enn skiskyting... 🥧 Endret 15. januar 2022 av Daria
Daria Skrevet 15. januar 2022 Forfatter #31318 Skrevet 15. januar 2022 Jeg har kake i ovnen (kake, ikke bolle. I stekeovnen.). Det lukter lime av hendene mine. Det er en sammenheng her...
Daria Skrevet 15. januar 2022 Forfatter #31319 Skrevet 15. januar 2022 Alpint for svaksynte, med ledsager/guide. Fascinerende.
Daria Skrevet 15. januar 2022 Forfatter #31320 Skrevet 15. januar 2022 I all verden Et eller annen skjedde under skiskytingsstafetten - antagelig har noen skutt på feil skive, så den stakkars norske løperen som går sin aller første verdenscupstafett sto der uten noe å skyte på og skjønte svært lite. Ikke skjønte kommentatorene stort helle, men Ola Lunde er på saken...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå