Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Derimot må jeg jo si at programleder Annika gjør et godt inntrykk, selv om jeg får litt kvelingsfornemmelser av halsbåndet hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde jo faktisk både stemme og en sang som fenget (og noe forbedringspotensiale på diksjonssiden, men nå pirker jeg...). Det må da være årets beste så langt. Dessuten hadde hun jo både en låtskriverfagott og litt størrelsesmangfold på danserne sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til SM-avdelingen? Å nei, det var visst frynser på kappen, ikke en pisk i hånda hennes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men kjører jo litt internasjonalt da.... Har jo vært noen nordiske guder på streaming-filmer de siste par årene. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trommer er jo alltid en rute på bingobrettet... Låta var litt stilig, men et nummer for stor for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (Akkurat nå):

Trommer er jo alltid en rute på bingobrettet... Låta var litt stilig, men et nummer for stor for henne.

Den hadde gjort seg enda bedre med en råere stemme..... Jeg kan nevne et par fagotter som hadde vært rå i denne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravla skrev (1 minutt siden):

Men kjører jo litt internasjonalt da.... Har jo vært noen nordiske guder på streaming-filmer de siste par årene. 

 

Smi mens jernet er varmt og gudene i ilden... Det var litt dataspill over scenografien der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravla skrev (Akkurat nå):

Den hadde gjort seg enda bedre med en råere stemme..... Jeg kan nevne et par fagotter som hadde vært rå i denne. 

*bilder i hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg plukket ned verandakassene forrige gang det ble varslet sterk vind og fant ut at de kan stå på gulvet til våren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravla skrev (Akkurat nå):

Enten er Ingeborg ventende i den buksen.... ellers har hun valgt en særdeles ukledelig bukse. 

Jeg tror den bare er ukledelig - ikke minst er hun vel litt gammel til å vente på annet enn sure oppstøt fra den kanten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er mulig det er mest fordi det var den siste, men det er jo Hammer of Thor jeg har på hjernen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 minutt siden):

Det er mulig det er mest fordi det var den siste, men det er jo Hammer of Thor jeg har på hjernen nå...

Fort gjort..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer hverken til å stemme på deg eller rocken, det er bare å beklage. Ikke at jeg kommer til å stemme på noen av gutta, heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...